Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI Cabrio

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Hij heeft wat de vormgeving van een A3 cabrio mee, maar het is en blijft wel een Golf waar het dak afgehaald is...

Is zeker en vast te smaken! Én een echte cabrio..
    1982 BMW E28 528i
    2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
      Leuk, de golf cabriolet is terug van weggeweest.

Maar ik mis een rolbeugel. Een Golf cabriolet hoort een rolbeugel te hebben. Hij oogt nu waanzinnig kaal/leeg met top down.
      Idd ben ik helemaal mee eens ! Uit nostalgie moet daar een rolbeugel op ! In Holland noemde ze die vroeger het aardbeienmandje
      Benzine
      '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
      '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
      Diesel
      '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
      '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
      '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
      '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
      '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
        Hé, een Audi A3!?
        logisch... het is dezelfde kap, en dit bepaalt de lijn
        die lijn is wel dezelfde als op vele cabrio's : dit is een technische beperking, van klein tot groot
        met deze Golf cabrio kan je terug 10 jaar mee zonder gedemodeerd te worden

Comment

Is er ooit een golf 5 cabrio geweest?
          Bij mijn weten niet toch?

De golf 6 is geen knappe cabrio maar toch fijn om te zien dat er terug een golf cabrio is.

Comment

Past perfect naast de EOS in het gamma.

Comment

Dit vind ik echt uitermate lelijk. Een Golf waar ze het dak van gekapt hebben, en er maar de kap van de A3 opgeplakt hebben.
              Nee, de Eos vind ik echt duizend keer knapper.
              freude am fahren

Comment

Met één of ander TSI blok erin zal het wel goed rijden, en mooi afgewerkt. Koopargument is voor mij het stoffen dak, daar waar de meeste compact-cabrios zo'n mottig stalen dak hebben, op z'n hoogtepunt in de gruwelijk lelijke 307CC (precies te lang in de oven gestaan en gesmolten/afgedropen).

In tegenstelling tot de meesten hier heb ik het moeilijk om er een definitieve mening over te hebben. Niet echt mooi, ook niet lelijk, beetje saai. Ik denk dat de wagen er in een sobere kleur (zwart, grijs, zilver) beter zal uitzien dan in dit rood. Ik zou het in die klasse durven kopen bij gebrek aan alternatieven (of beetje bijleggen voor een 1 serie cabrio). Financieel wel een haalbaar verhaal: die 5000 (ruw geschat) die hij duurder is dan de gewone golf krijg je terug als je hem verkoopt. In concrete centen moet je toch wel een stevige portemonee hebben: met wat opties (vb. leder) zal hij wel snel aan 30.000 zitten.
                Last edited by ; 25/02/2011, 18:49.

Comment

Live @ Salon van Genève:

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

Bron: [www.auto.cz]
                    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

Volkswagen stand: [www.omniauto.it]

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten
                          Dit vind ik echt uitermate lelijk. Een Golf waar ze het dak van gekapt hebben, en er maar de kap van de A3 opgeplakt hebben.
                          Nee, de Eos vind ik echt duizend keer knapper.
                          I agree... inspriatieloos. Doet me denken aan de tijd dat ik als tiener van elke hatchback een cabrio tekende. Ik had in die tijd trouwens ook de Golf Cabriolet mét rolbeugel omgetoverd tot een zonder rolbeugel. En die zag er toen ook al zo uit...

De Eos heeft veel meer karakter, vind ik.

Comment

Beetje meer diversiteit zou ook wel mooi zijn. De vw groep heeft allemaal krak dezelfde snuit .
                            al bij al een toffe wagen denk ik en interesanter geprijsd dan een EOS /A3 cab

Comment

De Eos stelt hard teleur inzake verkoop, en de A3 cabrio is ook verre van een succesnummer (vermoedelijk wegens de prijs, kost namelijk meer dan de meeste (non-premium) coupé-cabriolets). Logisch dan dat VW het nog 'es probeert, maar dan nu op deze manier.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                De Eos stelt hard teleur inzake verkoop, en de A3 cabrio is ook verre van een succesnummer (vermoedelijk wegens de prijs, kost namelijk meer dan de meeste (non-premium) coupé-cabriolets). Logisch dan dat VW het nog 'es probeert, maar dan nu op deze manier.
                                OK, economisch gezien allemaal wel te begrijpen, maar geef nu toe: het design bij VW de laatste tijd...
                                Waarom hebben ze nog altijd geen kleine VW roadster uitgebracht? Lijkt wel of ze gewoon geen risico's durven nemen en teveel willen oppassen om niet op de tenen van één of ander zustermerk te stappen... Een bedrijf dat enkel en alleen door financiële topmensen wordt gestuurd (lees: en creatievelingen teveel beknot), is gedoemd om in de problemen te komen...

Comment

Bron: [autofun.blesk.cz]

Comment

ziet er mooi uit !! Wordt zeker een klassieker !! In alle geval betere kwaliteit dan een mini !

Comment

even mooi als de a3 cabrio en waarschijnlijk ook minder duur

Comment

freude am fahren

Comment

freude am fahren

Comment

Working...
                                          X