Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
logisch... het is dezelfde kap, en dit bepaalt de lijn
die lijn is wel dezelfde als op vele cabrio's : dit is een technische beperking, van klein tot groot
met deze Golf cabrio kan je terug 10 jaar mee zonder gedemodeerd te worden
Dit vind ik echt uitermate lelijk. Een Golf waar ze het dak van gekapt hebben, en er maar de kap van de A3 opgeplakt hebben.
Nee, de Eos vind ik echt duizend keer knapper.
Met één of ander TSI blok erin zal het wel goed rijden, en mooi afgewerkt. Koopargument is voor mij het stoffen dak, daar waar de meeste compact-cabrios zo'n mottig stalen dak hebben, op z'n hoogtepunt in de gruwelijk lelijke 307CC (precies te lang in de oven gestaan en gesmolten/afgedropen).
In tegenstelling tot de meesten hier heb ik het moeilijk om er een definitieve mening over te hebben. Niet echt mooi, ook niet lelijk, beetje saai. Ik denk dat de wagen er in een sobere kleur (zwart, grijs, zilver) beter zal uitzien dan in dit rood. Ik zou het in die klasse durven kopen bij gebrek aan alternatieven (of beetje bijleggen voor een 1 serie cabrio). Financieel wel een haalbaar verhaal: die 5000 (ruw geschat) die hij duurder is dan de gewone golf krijg je terug als je hem verkoopt. In concrete centen moet je toch wel een stevige portemonee hebben: met wat opties (vb. leder) zal hij wel snel aan 30.000 zitten.
Dit vind ik echt uitermate lelijk. Een Golf waar ze het dak van gekapt hebben, en er maar de kap van de A3 opgeplakt hebben.
Nee, de Eos vind ik echt duizend keer knapper.
I agree... inspriatieloos. Doet me denken aan de tijd dat ik als tiener van elke hatchback een cabrio tekende. Ik had in die tijd trouwens ook de Golf Cabriolet mét rolbeugel omgetoverd tot een zonder rolbeugel. En die zag er toen ook al zo uit...
Beetje meer diversiteit zou ook wel mooi zijn. De vw groep heeft allemaal krak dezelfde snuit .
al bij al een toffe wagen denk ik en interesanter geprijsd dan een EOS /A3 cab
De Eos stelt hard teleur inzake verkoop, en de A3 cabrio is ook verre van een succesnummer (vermoedelijk wegens de prijs, kost namelijk meer dan de meeste (non-premium) coupé-cabriolets). Logisch dan dat VW het nog 'es probeert, maar dan nu op deze manier.
De Eos stelt hard teleur inzake verkoop, en de A3 cabrio is ook verre van een succesnummer (vermoedelijk wegens de prijs, kost namelijk meer dan de meeste (non-premium) coupé-cabriolets). Logisch dan dat VW het nog 'es probeert, maar dan nu op deze manier.
OK, economisch gezien allemaal wel te begrijpen, maar geef nu toe: het design bij VW de laatste tijd...
Waarom hebben ze nog altijd geen kleine VW roadster uitgebracht? Lijkt wel of ze gewoon geen risico's durven nemen en teveel willen oppassen om niet op de tenen van één of ander zustermerk te stappen... Een bedrijf dat enkel en alleen door financiële topmensen wordt gestuurd (lees: en creatievelingen teveel beknot), is gedoemd om in de problemen te komen...
Comment