Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Lamborghini Aventador
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126
Comment
-
DMC pompt Lamborghini Aventador op
Een extreme supercar kan altijd nog extremer. Tuner DMC doet dat graag met de Lamborghini Aventador, voor een behoorlijke smak geld.
De Lamborghini Aventador is van zichzelf al bepaald geen stakker, gezien de 700 pk uit z’n enorme V12. DMC doet daar echter zonder problemen een schepje bovenop. Na de aanpak van deze Duitse tuner wordt de auto omgedoopt tot LP 900 Molto Veloce, wat vertaald kan worden als ‘zeer snel.’ Door de aandrijflijn helemaal opnieuw op te bouwen en met nieuwe inlaatstukken, een nieuwe brandstofpomp en het optimaliseren van de elektronica, weet de firma zomaar 900 pk uit de Italiaanse motor te halen.
Ook aan de buitenkant kan DMC het nodige werk voor je verrichten. De bodykit bestaat uit een andere neus met lipspoiler, een splitter, side skirts en aan de achterkant een nieuwe achterspoiler en een diffuser. Al deze aerodynamische onderdelen zijn gemaakt van koolstofvezel. Ook kan de auto voorzien worden van een ander interieur, al geeft de tuner niet op wat dit omvat. Voor alleen de motortuning ben je al € 80.000 kwijt, wil je dat je Aventador ook op het gebied van exterieur en interieur wordt aangepakt, dan kost je dat in totaal € 125.000.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichtenwat een legendarische auto ! vind je niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hdsupercarsnlBeste mensen! Ik heb een fotoreportage van de Lamborghini avantador gemaakt (ik ben helemaal naar de dealer gegaan ), als je deze fotoreportage wilt zien: klik dan op de link
link: http://de-mooiste-autos-2012.plazill...-mooiste-autos
Comment
-
Over die snelle turbojongens van UR gesproken. Ze hebben de eerste info vrijgegeven over het pretpakket voor de Aventador LP700-4. Het is een complete ‘rebuild’ van de 6.5-liter V12 geworden, goed voor een vermogenswinst van 500 pk. Terwijl wij onze kaak van de vloer rapen, mogen jullie gaan genieten van dit monster in videovorm. Dit […]
Aventador met 1200pk
Comment
-
Ook Lamborghini moet het zuiniger aan doen: de Aventador zal over enige tijd ook op zes cilinders lopen, maar dan wel dankzij cilinderuitschakeling.
Bij de modeljaarupdate van 2013 krijgt de motor in het vlaggenschip van Lamborghini de mogelijkheid om op zes van zijn twaalf cilinders te lopen. Zo bericht de Zweedse uitgave van Auto Motor und Sport naar aanleiding van verkregen technische documenten. Door de techniek van cilinderuitschakeling, die eerder al bij het eveneens bij Volkswagen horende Bentley is toegepast, daalt de gemiddelde CO2-uitstoot per kilometer bij de Aventador van 398 gram naar 370 gram.
Daarnaast wordt de grote Lamborghini voorzien van een nieuwe ophanging die het rijcomfort wat moet verbeteren. Ook het interieur krijgt een upgrade, met nieuwe knoppen en een herontworpen instrumentarium. Deze opfrisbeurt voor de Aventador zal waarschijnlijk volledig uit de doeken worden gedaan tijdens de autoshow van Parijs.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichtenneen. Als er rustig gereden wordt, worden er cilinders uitgeschakeld zodat hij zuiniger is Als er sportief gereden wordt werken alle cilinders.
Comment
-
Lamborghini bestaat vijftig jaar en om dat te vieren neemt het merk een cadeautje voor zichzelf mee naar Shanghai: de Aventador LP 720-4 50 Anniversario.
Op dit moment was er helaas nog geen beeld op hoge resolutie beschikbaar, dat houd je nog even van ons te goed.
De naam geeft het al aan: deze jubileum-Aventador heeft een vermogen van 720 pk, 20 pk meer dan de standaard-Aventador. Een speciale bodykit moet de aerodynamica van de hypercar met maar liefst 50 procent verbeteren. Dat melden de enthousiaste ingenieurs van Lamborghini althans.
De sprint naar 100 km/h kost 2,9 seconden en de topsnelheid is 350 km/h. De gele schicht komt in een oplage van honderd stuks op de markt, de meerprijs is op dit moment nog niet bekend. Aanstaande zaterdag prijkt deze super-Lambo op de showvloer in de Chinese stad.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dr gonzo Bekijk BerichtenZaterdag nen Aventador naast me zien voorbijkomen op terugweg van eindhoven, met belgische plaat...009-lamb, de rest ben ik vergeten! Twas nen oranje van kleur, en natuurlijk was ik te laat voor e fotoke
(ik was ook te laat)Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk BerichtenDie LP720 ziet er wel zalig uit !Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
Comment