Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lamborghini Aventador

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #21
    waanzin
    nice!
    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

    Comment


    • #22
      Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten




      Ik vind het een beetje in elkaar geknutseld.
      Ik hou van de pure lijn van de murcielago die met een vloeiende beweging van de voor tot de achterkant glijdt. Hij zal er in het echt ongetwijfeld indrukwekkend uit zien maar het is niet zo'n schoonheid als de murci...

      Comment


      • #23
        .....
        Last edited by ; 15/08/2011, 15:36.

        Comment


        • #24
          Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
          Een sportwagen met véél ballen. Indrukwekkend.

          Moest het RWD en handbak zijn ja.. maar tegenwoordig moet je gewoon Drive en LC selecteren op de computer en uw 2 handjes op uw stuur houden en gas geven..

          Nu, dat gezegd zijnde, in manuele modus en met de elektronica volledig uit zal deze zijn ware beestachtige aard laten zien.. denk Ferrari GTO.

          Comment


          • #25
            Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

            Waarschijnlijk een stomme vraag, maar waarom merk ik hier asymmetrie op?

            Comment


            • #26
              Omdat de motor tussen de versnellingsbak en de achteras zit, en er dus een aandrijfas door het motorblok naast de krukas moet lopen.

              Comment


              • #27
                Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                Waarschijnlijk een stomme vraag, maar waarom merk ik hier asymmetrie op?
                Een juiste gewichtsverhouding creëren? Aan de rechterkant zal waarschijnlijk een iets zwaarder onderdeel zitten dus schuift de motor wat naar links op. Bv. de benzinetank?

                Comment


                • #28
                  Nieuwe foto's

                  Comment


                  • #29
                    mooi

                    die assymetrie in de motorruimte is wel hondslelijk. er zal wel een goeie reden hebben maar ik denk toch dat een motor van 300kg die links aanleunt wel een verschil zal maken in stuurgedrag.

                    Comment


                    • #30
                      mooi

                      die assymetrie in de motorruimte is wel hondslelijk. er zal wel een goeie reden hebben maar ik denk toch dat een motor van 300kg die links aanleunt wel een verschil zal maken in stuurgedrag.

                      Comment


                      • #31
                        Zowel de 560 en de 640 hebben dat ook. En dat was voor mij een reden om niet voor het transparant kofferdeksel te gaan op mijn ex-LP640 R. I'm a sucker for symmetry

                        Comment


                        • #32
                          Ik vind em een pak knapper dan de LP640 in elk geval. Die heeft mij nooit echt kunnen bekoren (itt de LP560).

                          Comment


                          • #33
                            Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                            Nu, dat gezegd zijnde, in manuele modus en met de elektronica volledig uit zal deze zijn ware beestachtige aard laten zien.. denk Ferrari GTO.

                            t is nog maar een kwestie van een paar jaar eer de eerste sportwagens gaan verschijnen waar je niks nog zal kunnen uitzetten omdat ze anders onmogelijk te besturen worden (het equivalent van een F16 zegmaar ).

                            Comment


                            • #34
                              stomme hotlink protection; hier staan de pics ook inmiddels:
                              Last edited by PJH; 26/02/2011, 23:02.
                              Captain Turbo
                              General Von Driftenstein

                              Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                              Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

                              Comment


                              • #35
                                uw foto's marcheren ni.

                                Comment


                                • #36
                                  Oorspronkelijk geplaatst door sleurhut Bekijk Berichten
                                  die assymetrie in de motorruimte is wel hondslelijk. er zal wel een goeie reden hebben maar ik denk toch dat een motor van 300kg die links aanleunt wel een verschil zal maken in stuurgedrag.
                                  Ik denk toch dat de ingenieurs van Lamborghini weten wat ze doen.

                                  Comment


                                  • #37
                                    Oorspronkelijk geplaatst door dsCedric Bekijk Berichten
                                    Ik denk toch dat de ingenieurs van Lamborghini weten wat ze doen.
                                    stuurkolom van de murcielieago zit rechts gecentreerd van de bestuurder.

                                    Comment


                                    • #38


                                      Comment


                                      • #39
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten


                                        Front = teleurstelling
                                        Rear = schitterend

                                        Comment


                                        • #40
                                          Ik vind em in zijn geheel echt ferm, en de achterkant is echt bruut (vooral op de foto's van in Geneve).

                                          Wat mensen ooit bezield heeft van een LP640 te kopen zal ik nooit begrijpen echter

                                          Comment

                                          Working...
                                          X