Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lamborghini Aventador

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Maximaal vermogen kwam zeker vrij aan 8250 rpm, dus dat lijkt me onwaarschijnlijk. Misschien een 'variabele' redline, als de motor nog niet op temperatuur is?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
      Maximaal vermogen kwam zeker vrij aan 8250 rpm, dus dat lijkt me onwaarschijnlijk. Misschien een 'variabele' redline, als de motor nog niet op temperatuur is?
      Tsss ... al die elektronische rommel ... niks voor mij

Comment

• hoe ongeïnspireerd...je hebt dan een TFT scherm, zet je er iets op die gewoon op een analoge teller lijkt

van een "zot" merk als lambo had ik toch wel een andere visualisatie verwacht
        Captain Turbo
        General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
        Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Diene meneer met zijn VW tas op de achtergrond
          Hier stond eens mijn auto vermeld.

Comment

• Hoeveel zou zo'n stuurtje of zetel als gewoon verzamelobject kosten?

Comment

• Ziet er knap uit ben toch benieuwd om hem in irl te bekijken. Alleen heb ik echt wel twijfels bij het stuur..
              Mr Drift

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GinoV Bekijk Berichten
                Ziet er knap uit ben toch benieuwd om hem in irl te bekijken. Alleen heb ik echt wel twijfels bij het stuur..
                Dat stuur is een enorme vooruitgang!!! Het Murci stuur al eens bekeken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                  Dat stuur is een enorme vooruitgang!!! Het Murci stuur al eens bekeken?
                  Ja klopt de murci had echt wel een vrachtwagen stuur.
                  Mr Drift

Comment

• Geschifte bak, zotste lambo tot nu toe (persoonlijk natuurlijk)) !!

Comment

• wat een kar !
                      + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Gisteren ongeveer 2 uur op de lambo stand in Genéve gestaan schat ik
                        In het echt is hij veel indrukwekkender als op foto's. Lijnenspel van de wagen is echt magnifiek!
                        Ik zal straks nog eens wat fotokes posten voor de liefhebbers

Comment

• Die redline is dus variabel, zoals te zien is in het filmpje, daar staat hij rond de 6k rpm.

Comment

• Fantastisch supersonisch strijkijzer ! Ik ben fan...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Do YOU come with the car...?

Comment

• Een forse verbetering tov de Murciélago

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                                    hoe ongeïnspireerd...je hebt dan een TFT scherm, zet je er iets op die gewoon op een analoge teller lijkt

van een "zot" merk als lambo had ik toch wel een andere visualisatie verwacht
                                    Het moet ook duidelijk leesbaar blijven hé. Probeer maar eens zo'n HUD à la Reventon snel af te lezen

Comment

• Het schijnt dat die display van de Reventon écht duidelijk is. Nogmaals, het SCHIJNT!
                                      AutoMinded.be

Comment

• Op deze foto ziet hij er toch echt wel zeer geslaagd uit. En die kleur ->

Comment

• The more I see, the more I like. Bij de eerste foto's vond ik 'em maar zo zo maar na meerdere foto's van de Aventador in verschillende exterieurkleuren gezien te hebben Leuke naam ook trouwens, heel wat anders dan het lullige 'FF' bij Ferrari...
                                          Audi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
                                          Audi A5 Cabriolet 2.0TFSI Quattro S-Tronic
                                          BMW 320d
                                          Mercedes-Benz B180 CDI 'bompa'

Comment

Working...
                                          X