Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lamborghini Aventador

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Lamborghini Aventador

En hier de Lamborghini Aventador in vol ornaat!

Het zit de Volkswagen Groep niet mee. In een tijdsbestek van nog geen dertig minuten belanden drie van hun Genève-wereldprimeurs voortijdig op deze site. Ditmaal gaat het om de eerste officiële foto van de Lamborghini Aventador.

Tijdens een plaagoffensief waarin Lamborghini stuk voor stuk diverse onderdelen van de Aventador uitlichtte, is nu uiteindelijk de eerste afbeelding van de Lamborghini voortijdig op het internet beland. De rode sportwagen van deze foto (meer beeld ontbreekt helaas nog) moet de Murciélago snel doen vergeten.
    In de afgelopen weken heeft Lamborghini al flink wat technische details prijsgegeven. De V12 levert 700 pk en 690 Nm. Dat bezorgt de Aventador een topsnelheid van 350 km/u, goed voor een sprint van 0 naar 100 km/u in 2,9 seconden. Lamborghini geeft een CO2-uitstoot op van 398 gr/km en het verbruik is 17,2 liter op 100 km. Bij de Murciélago was dat nog 500 gr/km en het verbruik is 22 liter op 100 km. Aan de voorzijde staat de Aventador op 19 inch wielen en achteraan zijn ze 20 inch.
    De vierwielaandrijving van de nieuwe Lambo maakt gebruik van een Haldex-koppeling en de versnellingsbak is een gerobotiseerde ISR-handbak met zeven verzetten en een achteruit natuurlijk. De transmissie is in staat om in vijftig milliseconden van trap te wisselen. De auto legt 1.575 kilo op de schaal; 175 kilo minder dan het actuele model. De auto is 4,78 meter lang, 2,03 meter breed en 1,14 meter hoog. De wielbasis bedraagt 2,70 meter en de brandstoftank heeft een inhoud van 90 liter.
    Tot de standaarduitrusting behoren een multimedia-systeem met een 7 inch TFT-scherm, een iPod, USB, en Bluetooth-functie, automatische airco en inklapbare, verwarmbare en elektrisch verstelbare spiegels. Op de optielijst staan zaken als elektrisch verstelbare en verwarmbare stoelen, een speciaal audiosysteem, een parkeerassistent en keuze uit zacht leder, geperforeerd leder of suède voor de bekleding van het stuurwiel. Tot slot is er keuze uit dertien kleuren waarvan er drie (zwart, wit en rood) mattinten zijn.
    De Lamborghini Aventador maakt z'n showdebuut op de persdag van de Autosalon van Genève, die op 1 maart plaatsvindt. In de tweede helft van dit jaar verschijnt het nieuwe monster uit Sant'Agata bij de dealer bij u op de hoek.

Bron: autoweek

Bron: [www.autotriti.gr]
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

Design kan me voorlopig niet overtuigen, vooral het front.
        Specs zijn wel de max!!!
        Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

Hij is prachtig... !!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk Berichten
            Hij is prachtig... !!
            Vind ik ook, alleen nog foto's van de achterkant afwachten.

Comment

Wat doet die cd-lader naast u benen?

Comment

Hier zie:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maverick AIOS Bekijk Berichten
                  Nu je het zegt

Italians

Comment

Heerlijk! Doet me wat aan de Countach denken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
                      Heerlijk! Doet me wat aan de Countach denken.
                      Idd mij ook, ik ben benieuwd hoe hij staat in andere kleuren. Dat rood zegt me niet veel.

Comment

Ik vind de achterkant niet zo zuiver getekend als bij de Gallardo bijvoorbeeld. Beetje jammer, het lijkt te geforceerd. Wel een echte Lambo, dat wel.

Comment

Het heeft wel iets ... maar 't is geen Donckerwolkeske, dat staat vast.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                            Het heeft wel iets ... maar 't is geen Donckerwolkeske, dat staat vast.
                            Da's duidelijk hé...
                            Het doet idd denken aan de vroegere lambo's, wat goed is. Mooi is het niet te noemen, vet wel.

Comment

Ik vind hem echt retevet! Zat wat in over de achterkant maar man, man, als je daar achter rijdt En dan die geile 700 pk V12, wat een blok!

Comment

Countach is ook het eerste wat in mij opkomt bij het zien van de achterkant. Lekker! Het zij aanzicht ziet er wel stoer uit.

Comment

Een echte Lambo. Zalig!

sub 1600 kg, 700 pk, supersnelle versnellingsbak.. echt een gestoord wapen!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maverick AIOS Bekijk Berichten
                                    In zo iets is geen radio of cd nodig. De motor is muziek.
                                    “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Ik vind hem machtig maar helaas hebben de EuroMillions mij gisteren geen geluk gebracht.
                                      AutoMinded.be

Comment

Een sportwagen met véél ballen. Indrukwekkend.

Comment

Working...
                                        X