Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik vind het een beetje in elkaar geknutseld.
Ik hou van de pure lijn van de murcielago die met een vloeiende beweging van de voor tot de achterkant glijdt. Hij zal er in het echt ongetwijfeld indrukwekkend uit zien maar het is niet zo'n schoonheid als de murci...
Moest het RWD en handbak zijn ja.. maar tegenwoordig moet je gewoon Drive en LC selecteren op de computer en uw 2 handjes op uw stuur houden en gas geven..
Nu, dat gezegd zijnde, in manuele modus en met de elektronica volledig uit zal deze zijn ware beestachtige aard laten zien.. denk Ferrari GTO.
Waarschijnlijk een stomme vraag, maar waarom merk ik hier asymmetrie op?
Een juiste gewichtsverhouding creëren? Aan de rechterkant zal waarschijnlijk een iets zwaarder onderdeel zitten dus schuift de motor wat naar links op. Bv. de benzinetank?
die assymetrie in de motorruimte is wel hondslelijk. er zal wel een goeie reden hebben maar ik denk toch dat een motor van 300kg die links aanleunt wel een verschil zal maken in stuurgedrag.
die assymetrie in de motorruimte is wel hondslelijk. er zal wel een goeie reden hebben maar ik denk toch dat een motor van 300kg die links aanleunt wel een verschil zal maken in stuurgedrag.
Zowel de 560 en de 640 hebben dat ook. En dat was voor mij een reden om niet voor het transparant kofferdeksel te gaan op mijn ex-LP640 R. I'm a sucker for symmetry
Nu, dat gezegd zijnde, in manuele modus en met de elektronica volledig uit zal deze zijn ware beestachtige aard laten zien.. denk Ferrari GTO.
t is nog maar een kwestie van een paar jaar eer de eerste sportwagens gaan verschijnen waar je niks nog zal kunnen uitzetten omdat ze anders onmogelijk te besturen worden (het equivalent van een F16 zegmaar ).
die assymetrie in de motorruimte is wel hondslelijk. er zal wel een goeie reden hebben maar ik denk toch dat een motor van 300kg die links aanleunt wel een verschil zal maken in stuurgedrag.
Ik denk toch dat de ingenieurs van Lamborghini weten wat ze doen.
Comment