Vind hem veel knapper dan de Murcie...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Lamborghini Aventador
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenWat mensen ooit bezield heeft van een LP640 te kopen zal ik nooit begrijpen echter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
Die deuren zijn wel precies Auto5-tuning.
Comment
-
Geen fan hier voorlopig beetje een mengelmoesje van reventon, LP560, concepts. Vooral ook te veel hoeken en kanten. Doe mij maar nog altijd de LP640 veel puurder qua lijnen. Interieur-styling ziet er wel serieus verbeterd uit wat toch een minpunt was in de LP640. Spijtig ook dat de deuren niet meer recht naar boven open gaan.Audi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
Audi A5 Cabriolet 2.0TFSI Quattro S-Tronic
BMW 320d
Mercedes-Benz B180 CDI 'bompa'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mvl Bekijk BerichtenSpijtig ook dat de deuren niet meer recht naar boven open gaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenIk mis de eenvoudige en vloeiende lijnen van de Murcielago
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenIk mis de eenvoudige en vloeiende lijnen van de Murcielago
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtent is nog maar een kwestie van een paar jaar eer de eerste sportwagens gaan verschijnen waar je niks nog zal kunnen uitzetten omdat ze anders onmogelijk te besturen worden (het equivalent van een F16 zegmaar ).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk Berichten
Leuk stuur en dash zal ook wel in orde zijn veronderstel ik.
Comment
Comment