Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lamborghini Aventador

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #61
    Dat beloofd voor de volgende 'kleine' Lambo

    Comment


    • #62


      Comment


      • #63


        Comment


        • #64
          Audi-interior anyone? Maar het is een gekend gegeven ondertussen bij Lamborghini, véél liever dat trouwens dan die PSA knoppen zoals bij Maserati.
          Audi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
          Audi A5 Cabriolet 2.0TFSI Quattro S-Tronic
          BMW 320d
          Mercedes-Benz B180 CDI 'bompa'

          Comment


          • #65
            Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten



            De sectie vanaf net voor het achterwiel tot achteraan is toch een pak knapper geworden. Dat vond ik altijd het lelijkste aan de LP640, die achterkant in zijaanzicht. Voelde zo lomp aan.

            Comment


            • #66
              Dedju das knap zeg ! En in het rood !

              Comment


              • #67
                Miljaar wat een knap en agressief ding

                Magnifieke prestatie van Lamborghini. Die specs, het interieur, de uitstraling, alles klopt gewoon bij de Aventador.

                Comment


                • #68
                  Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
                  Miljaar wat een knap en agressief ding

                  Magnifieke prestatie van Lamborghini. Die specs, het interieur, de uitstraling, alles klopt gewoon bij de Aventador.
                  Dat vind ik niet.

                  Comment


                  • #69
                    PRACHTIG tuig!!!

                    Een beetje teleurgesteld toen ik hoorde dat de Sesto Elemento niet werkelijk op de baan kwam, maar gelukkig leunt de nieuwe V12 er wel dicht bij aan !

                    255K euro??

                    Comment


                    • #70
                      Het is natuurlijk terug een vette kar geworden,maar stiekem had ik na het zien van de Sesto Elemento iets spectaculairders verwacht.

                      Ik vind het eerder een evolutie lijken van een Murcielago en een Reventon.


                      Voor diegenen die zich niet kunnen houden,begin er maar aan hé.

                      @ Rami,dees of een Pagani?



                      .

                      Comment


                      • #71
                        Een van de slechtst bewaarde autogeheimen van de laatste weken was toch wel de Lamborghini Aventador. Lambroghini gaf zelf voortijdig al flink wat specificaties prijs en de foto’s druppelden ook het internet op. Maar een officiële onthulling van een Lamborghini maak je niet dagelijks mee, dus we besteden er graag nog even aandacht aan nu het moment daar is.

                        De specificaties van de Aventador zijn zeer indrukwekkend te noemen. De top-Lamborghini heeft als vanouds een V12 aan boord, ditmaal goed voor 700 pk. Dat is evenveel als een (veel duurdere) Pagani Huayra tot z'n beschikking heeft. Die heeft echter een V12 met twee turbo's tot z'n beschikking, de Lamborghini heeft een hoogtoerig blok. Het maximumkoppel is 690 Nm.

                        Schakelen gaat via een gerobotiseerde ISR-bak met zeven verzetten. De sprint naar 100 km/h geschiedt in 2,9 seconden en de topsnelheid is 350 km/h. Ondanks dit enorme prestatiepotentieel daalde het gemiddeld verbruik met ongeveer 20 procent naar 17,2 liter per 100 km. De CO2-uitstoot is nu 'slechts' 398 gram per kilometer.

                        De auto is 4,78 meter lang, 2,03 meter breed en 1,14 meter hoog. De wielbasis bedraagt 2,70 meter en de brandstoftank heeft een inhoud van 90 liter. De Lamborghini-ingenieurs hebben een zeer indrukwekkende prestatie neergezet op het gebied van gewichtsbesparing: de Aventador weegt met z'n 1.575 kg maar liefst 175 kg minder dan de Murciélago. De enorme daling is het gevolg van het gebruik van een koolstofvezel monocoque.

                        Tot de standaarduitrusting behoren een multimedia-systeem met een 7 inch TFT-scherm, een iPod, USB, en Bluetooth-functie, automatische airco en inklapbare, verwarmbare en elektrisch verstelbare spiegels. Op de optielijst staan zaken als elektrisch verstelbare en verwarmbare stoelen, een speciaal audiosysteem, een parkeerassistent en keuze uit zacht leder, geperforeerd leder of suède voor de bekleding van het stuurwiel. Tot slot is er keuze uit dertien kleuren waarvan er drie (zwart, wit en rood) mattinten zijn.

                        De Lamborghini Aventador is momenteel te zien op het feest van de Volkswagen Groep in Genève. Morgen is de auto uiteraard ook te zien op de persdag van de Autosalon van Genève. Al het nieuws van de show leest en ziet u natuurlijk op deze site.





                        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                        2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                        Comment


                        • #72




                          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                          2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                          Comment


                          • #73
                            Oorspronkelijk geplaatst door Bas himself Bekijk Berichten
                            255K euro??
                            Da's 308K incl. BTW. Als dat correct is dan wordt ie toch wel een stukje duurder dan de LP640.

                            Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
                            Da's een beetje belachelijk vraag hé farmer De Pagani Huayra zonder twijfel. Kost ook wel 3 keer zoveel natuurlijk.

                            Maar als ik de dag van vandaag de markt zou afschuimen voor een nieuwe car van dat allooi dan zou het waarschijnlijk een MP4-12C worden. Da's IMHO de énige die effectief zijn mannetje zal kunnen staan op het circuit EN nog op een manier te rijden valt in DD.

                            Comment


                            • #74
                              Middenconsole is echt wel zonder meer overgenomen van audi

                              Comment


                              • #75
                                Oorspronkelijk geplaatst door Craxy Bekijk Berichten
                                Middenconsole is echt wel zonder meer overgenomen van audi
                                Ik heb nog geen Audi gezien met tuimelschakelaars.

                                Comment


                                • #76
                                  Die teller doet wel erg Ferrari-achtig aan, anyone?

                                  Comment


                                  • #77
                                    Als ik het zo zie zijn er eigenlijk maar 2 zaken die me storen in dat interieur:
                                    1. Die triestige ventilatieroostertjes
                                    2. Het Lambo opschrift staat een beetje raar vind ik ... had veel mooier geweest moest het meer rechts staan.

                                    Comment


                                    • #78
                                      Ben er zeker van dat ge dat logo kunt laten verzetten mits de juiste fee

                                      Comment


                                      • #79
                                        Die airbag "bobbel" op dat stuur, vind ik echt storend. Maar goed als ze me de auto geven ga ik daar nu niet moeilijk over doen

                                        Comment


                                        • #80
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                                          Da's een beetje belachelijk vraag hé farmer De Pagani Huayra zonder twijfel. Kost ook wel 3 keer zoveel natuurlijk.

                                          Maar als ik de dag van vandaag de markt zou afschuimen voor een nieuwe car van dat allooi dan zou het waarschijnlijk een MP4-12C worden. Da's IMHO de énige die effectief zijn mannetje zal kunnen staan op het circuit EN nog op een manier te rijden valt in DD.

                                          Het was dan ook eerder een retorische vraag hé.
                                          Het is gewoon nog een andere klasse.
                                          Hoewel,hier komt de prijs al wat meer in de buurt : http://www.autotrader.co.uk/EDITORIA...ews/38579.html ,natuurlijk niet de nieuwste.

                                          De McLaren is technisch momenteel echt wel de maatstaf,alleen ziet hij er zo weinig spectaculair uit.

                                          .

                                          Comment

                                          Working...
                                          X