Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Lamborghini Aventador
Collapse
X
-
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenMaar als ik de dag van vandaag de markt zou afschuimen voor een nieuwe car van dat allooi dan zou het waarschijnlijk een MP4-12C worden. Da's IMHO de énige die effectief zijn mannetje zal kunnen staan op het circuit EN nog op een manier te rijden valt in DD.
Graag, zou het autolandschap van België een pak mooier maken!
Comment
-
Komt naar mijn mening té futuristisch over. Knap als concept of voor film maar om er effectief mee over straat te rijden? Neen, kan het geen knappe wagen noemen. Dan vind ik persoonlijk Jaguar's concept car C-X75 even "futuristisch" ogen, daar waar het wel effectief knappe wagen is. Had er meer van verwacht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door oli4dm Bekijk BerichtenKomt naar mijn mening té futuristisch over. Knap als concept of voor film maar om er effectief mee over straat te rijden? Neen, kan het geen knappe wagen noemen. Dan vind ik persoonlijk Jaguar's concept car C-X75 even "futuristisch" ogen, daar waar het wel effectief knappe wagen is. Had er meer van verwacht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door oli4dm Bekijk BerichtenKomt naar mijn mening té futuristisch over. Knap als concept of voor film maar om er effectief mee over straat te rijden? Neen, kan het geen knappe wagen noemen. Dan vind ik persoonlijk Jaguar's concept car C-X75 even "futuristisch" ogen, daar waar het wel effectief knappe wagen is. Had er meer van verwacht.
De Countach en Diablo liepen voor op de tijd.
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Comment