Maximaal vermogen kwam zeker vrij aan 8250 rpm, dus dat lijkt me onwaarschijnlijk. Misschien een 'variabele' redline, als de motor nog niet op temperatuur is?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Lamborghini Aventador
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenMaximaal vermogen kwam zeker vrij aan 8250 rpm, dus dat lijkt me onwaarschijnlijk. Misschien een 'variabele' redline, als de motor nog niet op temperatuur is?
Comment
-
hoe ongeïnspireerd...je hebt dan een TFT scherm, zet je er iets op die gewoon op een analoge teller lijkt
van een "zot" merk als lambo had ik toch wel een andere visualisatie verwachtCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Hier stond eens mijn auto vermeld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GinoV Bekijk BerichtenZiet er knap uit ben toch benieuwd om hem in irl te bekijken. Alleen heb ik echt wel twijfels bij het stuur..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenDat stuur is een enorme vooruitgang!!! Het Murci stuur al eens bekeken?Mr Drift
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichtenhoe ongeïnspireerd...je hebt dan een TFT scherm, zet je er iets op die gewoon op een analoge teller lijkt
van een "zot" merk als lambo had ik toch wel een andere visualisatie verwacht
Comment
-
Het schijnt dat die display van de Reventon écht duidelijk is. Nogmaals, het SCHIJNT!
Comment
-
The more I see, the more I like. Bij de eerste foto's vond ik 'em maar zo zo maar na meerdere foto's van de Aventador in verschillende exterieurkleuren gezien te hebben Leuke naam ook trouwens, heel wat anders dan het lullige 'FF' bij Ferrari...Audi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
Audi A5 Cabriolet 2.0TFSI Quattro S-Tronic
BMW 320d
Mercedes-Benz B180 CDI 'bompa'
Comment
Comment