Il colori...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Lamborghini Aventador
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mvl Bekijk BerichtenThe more I see, the more I like. Bij de eerste foto's vond ik 'em maar zo zo maar na meerdere foto's van de Aventador in verschillende exterieurkleuren gezien te hebben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Beetje gewacht om m'n gedacht over dees te ventileren, was in 't begin niet zeker wat ik er van vond.
Ondertussen ben ik er ondersteboven van.
Eerste Lamborghini in jaaaren die m'n gevoelige autoliefhebberssnaar raakt. Na de Diablo GT is er van Lamborghini eigenlijk niks meer uitgebracht waar ik werkelijk blown away van was (looks en stijl). (al was alles sindsdien uiteraard ook fantastisch, zéker om mee te rijden, maar ik werd er other than that nauwelijks warm van)
Maar dit: dikke yum. Doet me erg hard aan de Countach denken, zonder dat het (gelukkig) een moderne impressie van de Countach geworden is (genre MINI, Fiat 500, New Beetle) want ben dat stilletjes aan een beetje beu.
Eerste keer sinds lang dat ik, mocht ik kunnen, niet meer vanzelf naar de Ferrari-stal zou grijpen, en een Lamborghini ook serieus zou overwegen.
Graag één van beide onderstaande voor mij:
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenPaar custom kleurtjes.
Comment
-
doe mij maar dat donkerste blauw
(en een 2e auto om effectief mee te rijden)Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenHet interieur vind ik eigenlijk een beetje braafjes. Maar het is in ieder geval een grote vooruitgang ten opzichte van de Murcie..
no kidding, quality-feel, niks "prul",
en als ge dat stuur vasthebt en die tellerpartij voor je: waow,
echt mighty,
kan me niet inbeelden dat je (tenzij je iets v/d weg wil zien) nog een Ferrari'ke of zo wil kopen
Comment
Comment