Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
The more I see, the more I like. Bij de eerste foto's vond ik 'em maar zo zo maar na meerdere foto's van de Aventador in verschillende exterieurkleuren gezien te hebben
Spijtig voor de reventon eigenaars. Je betaalt dan zoveel geld voor iets unieks en dan brengen ze een nieuwe auto uit die er naar mijn mening veel te goed op lijkt. Voor de rest vind ik hem wel geslaagd.
Beetje gewacht om m'n gedacht over dees te ventileren, was in 't begin niet zeker wat ik er van vond.
Ondertussen ben ik er ondersteboven van.
Eerste Lamborghini in jaaaren die m'n gevoelige autoliefhebberssnaar raakt. Na de Diablo GT is er van Lamborghini eigenlijk niks meer uitgebracht waar ik werkelijk blown away van was (looks en stijl). (al was alles sindsdien uiteraard ook fantastisch, zéker om mee te rijden, maar ik werd er other than that nauwelijks warm van)
Maar dit: dikke yum. Doet me erg hard aan de Countach denken, zonder dat het (gelukkig) een moderne impressie van de Countach geworden is (genre MINI, Fiat 500, New Beetle) want ben dat stilletjes aan een beetje beu.
Eerste keer sinds lang dat ik, mocht ik kunnen, niet meer vanzelf naar de Ferrari-stal zou grijpen, en een Lamborghini ook serieus zou overwegen.
Het interieur vind ik eigenlijk een beetje braafjes. Maar het is in ieder geval een grote vooruitgang ten opzichte van de Murcie..
al ingezeten???
no kidding, quality-feel, niks "prul",
en als ge dat stuur vasthebt en die tellerpartij voor je: waow,
echt mighty,
kan me niet inbeelden dat je (tenzij je iets v/d weg wil zien) nog een Ferrari'ke of zo wil kopen
Comment