Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lamborghini Aventador

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gisteren uitgebreid kunnen bewonderen, mat zwart en dat oranje zijn de knapste uitvoeringen.

Prachtige cockpit maar wel een "zwak" stuurtje en de MMI knop van Audi vond ik ook wat storend.

Wel een machtig mooie kar. Echter vind ik de mogelijkheid voor gebruik in België te beperkt.

Ik vond de uitspraak van de global marketing manager wel knap: we produce concept cars in serie.

Zelden bij een sportwagen merk geweest dat je zo goed en niet arrogant ontvangt !

Comment

• At first: twijfel. Maar ondertussen, na enkele foto's van op de stand in Genève te zien in dat felle oranje

De kont is geschift knap, met veel verwijzingen naar de Countach, wat -naar mijn goesting- 'n winner is. Front is aan te wennen, de lijnen op de motorkap die overlopen in de spitse snuit zijn nog niet m'n ding.
      Dat aubergine-kleurtje doet me aan eentje uit de Diablo-stal denken, al weet ik niet meer dewelke. Knap!
      Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
      Zelden bij een sportwagen merk geweest dat je zo goed en niet arrogant ontvangt !
      Aston Martin kan er ook wat van. Laagdrempelig en paraat om iedereen met interesse te ontvangen, zelfs als je 'n youngster bent die er de centen (nog) niet voor heeft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
        Da's 308K incl. BTW. Als dat correct is dan wordt ie toch wel een stukje duurder dan de LP640.

Da's een beetje belachelijk vraag hé farmer De Pagani Huayra zonder twijfel. Kost ook wel 3 keer zoveel natuurlijk.

Maar als ik de dag van vandaag de markt zou afschuimen voor een nieuwe car van dat allooi dan zou het waarschijnlijk een MP4-12C worden. Da's IMHO de énige die effectief zijn mannetje zal kunnen staan op het circuit EN nog op een manier te rijden valt in DD.
        Ben benieuwd wanneer ge uw Pagani of MP4-12C hier voorstelt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DaSolid Bekijk Berichten
          Ben benieuwd wanneer ge uw Pagani of MP4-12C hier voorstelt
          Bah, ge weet nooit hé ... misschien binnen een jaar of 4-5 als ik terug wat meer tijd heb?

Comment

Bah, ge weet nooit hé ... misschien binnen een jaar of 4-5 als ik terug wat meer tijd heb?
            Dan zijn ze al terug bezig aan een opvolger hé

T'is nu of nooit Rami

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DaSolid Bekijk Berichten
              Dan zijn ze al terug bezig aan een opvolger hé
              Zoals Rami?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                Zoals Rami?
                LOL

Neenee, 't is goe geweest

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                  Dat aubergine-kleurtje doet me aan eentje uit de Diablo-stal denken, al weet ik niet meer dewelke. Knap!
                  dat gaat de Diablo SE30 zijn die je bedoelt: http://www.supercars.net/Pics?v=y&s=...iabloSE303.jpg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hippus Bekijk Berichten
                    dat gaat de Diablo SE30 zijn die je bedoelt: http://www.supercars.net/Pics?v=y&s=...iabloSE303.jpg
                    nee, dit is donkerder, was ook al te verkrijgen op de murci

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                      nee, dit is donkerder, was ook al te verkrijgen op de murci

tiens, deze kleur kan ik me anders niet herinneren op een Diablo

Comment

Da's 308K incl. BTW. Als dat correct is dan wordt ie toch wel een stukje duurder dan de LP640.

Da's een beetje belachelijk vraag hé farmer De Pagani Huayra zonder twijfel. Kost ook wel 3 keer zoveel natuurlijk.

Maar als ik de dag van vandaag de markt zou afschuimen voor een nieuwe car van dat allooi dan zou het waarschijnlijk een MP4-12C worden. Da's IMHO de énige die effectief zijn mannetje zal kunnen staan op het circuit EN nog op een manier te rijden valt in DD.
                        Is die MP4-12C niet eerder een concurent voor de gallardo dan?
                        2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davyke78 Bekijk Berichten
                          Is die MP4-12C niet eerder een concurent voor de gallardo dan?
                          Ik denk dat die nog een pak sneller is als een Gallardo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichten
                            Ik denk dat die nog een pak sneller is als een Gallardo?
                            t gaat over de prijs.

Comment

t gaat over de prijs.
                              Ah ok , my bad

Comment

• Ik vind hem hoe langer hoe indrukwekkender. En wat een efficiënt designwerk om er weer geen extravagante spoilers op te moeten kleven om het beest op de grond te houden.

Die zijdelingse luchthappers zijn immens

A propos, komen er hier ook weer twee extra luchthappers piepen als uitslaande vleugeltjes zoals bij de Murcie?

Comment

• Comment

t gaat over de prijs.
                                    Kost zo een MP4-12C evenveel als een lambo 12cil dan?

Comment

• 2,9 seconden naar 100

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davyke78 Bekijk Berichten
                                        Kost zo een MP4-12C evenveel als een lambo 12cil dan?
                                        waar heb ik dat beweerd?

Comment

waar heb ik dat beweerd?
                                          Ik vroeg me af op welk gebied die auto een concurent kan zijn voor die aventador en dan zeg jij dit op het antwoord van pieter:

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                          t gaat over de prijs.
                                          Dus veronderstel ik dat de prijs ong gelijk zal zijn...

Comment

Working...
                                          X