Oorspronkelijk geplaatst door Vista
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Beetle
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bartmaniac Bekijk Berichtenben hem in autoworld gaan zien, zag hem eerst zitten tot ik nader op onderzoek ging en blijkbaar kan er geen trekhaak op gemonteerd worden. jammer
Comment
-
Vanmorgen is gaan bekijken en hij staat mij serieus aan! Stond eentje in het indium grijs met 18" onder. Interieur is mooi afgewerkt. Eind januari/ begin februari heb ik er een testrit mee.
Ze zeiden dat het nog niet mogelijk was om ze te testrijden omdat D'ietren zelf ermee aan het testen zou zijn oid.
Soit dikke kanshebber om de polo op te volgen, 't zal tussen de Beetle en een Volvo C30 gaan, al heeft voor het moment de beetle een streepje voor.2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten't zal tussen de Beetle en een Volvo C30 gaan, al heeft voor het moment de beetle een streepje voor.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk BerichtenVanmorgen is gaan bekijken en hij staat mij serieus aan! Stond eentje in het indium grijs met 18" onder. Interieur is mooi afgewerkt. Eind januari/ begin februari heb ik er een testrit mee.
Ze zeiden dat het nog niet mogelijk was om ze te testrijden omdat D'ietren zelf ermee aan het testen zou zijn oid.
Soit dikke kanshebber om de polo op te volgen, 't zal tussen de Beetle en een Volvo C30 gaan, al heeft voor het moment de beetle een streepje voor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk BerichtenVanmorgen is gaan bekijken en hij staat mij serieus aan! Stond eentje in het indium grijs met 18" onder. Interieur is mooi afgewerkt. Eind januari/ begin februari heb ik er een testrit mee.
Soit dikke kanshebber om de polo op te volgen, 't zal tussen de Beetle en een Volvo C30 gaan, al heeft voor het moment de beetle een streepje voor.
Comment
-
-
op de grote markt in Mechelen staat een herbie ter promotie , samen met een Q3 en een yeti .
Persoonlijk vond ik de new beetle leuker en qua uiterlijk dichter bij de beetle liggen , deze vindt ik zo halfslachtig , met rare verhoudingen .Last edited by patje007; 10/12/2011, 23:09.TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa
Comment
-
Terwijl ik nog steeds in het bezit ben van mijn Citroen DS3 thp met 185pk ben ik toch maar eens gaan kijken naar de beetle in St jozel-olen bij garage Mertens en daar hebben ze er 2 staan waarbij ik er met een heb proef mogen rijden zijnde een 1.2 benzine met 105pk
Leuke wagen met opties als navigatie en fender installatie die goed klinkt maar nu ook weer niet de pannern van het dak!
Ik heb een offerte laten opmaken na de proefrit voor een 200pk sport met DSG boite voornaamste opties die ik heb genomen zijn pano-dak - xenon met leds - navi met fender - 19 inch velgen - extra meters op dash enz...
Maandag beslis ik of de deal doorgaat met andere woorden ik neem zondag een bedenkdag!!Een goede bestuurder gebruikt zijn rempedaal nauwelijks op de snelweg! Afstand houden en anticiperen......
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door daniell Bekijk BerichtenTerwijl ik nog steeds in het bezit ben van mijn Citroen DS3 thp met 185pk ben ik toch maar eens gaan kijken naar de beetle in St jozel-olen bij garage Mertens en daar hebben ze er 2 staan waarbij ik er met een heb proef mogen rijden zijnde een 1.2 benzine met 105pk
Leuke wagen met opties als navigatie en fender installatie die goed klinkt maar nu ook weer niet de pannern van het dak!
Ik heb een offerte laten opmaken na de proefrit voor een 200pk sport met DSG boite voornaamste opties die ik heb genomen zijn pano-dak - xenon met leds - navi met fender - 19 inch velgen - extra meters op dash enz...
Maandag beslis ik of de deal doorgaat met andere woorden ik neem zondag een bedenkdag!!
Ik heb hem deze morgen test gereden en hij verbaasde me wel in positieve zin eigenlijk. Had hem slomer verwacht. Ok, aan 120 plank gas is geen thrill, maar ik vond hem best wel vlot in het verkeer.
Ik ga nog es een 1.4 testrijden, en dan beslissen.
Heb pano dak ook aangevinkt, maar dat wil ik eerst testen hoeveel hoofdruimte je daarmee verspeeld...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vista Bekijk BerichtenHoe vond jij de 1.2 ?
Ik heb hem deze morgen test gereden en hij verbaasde me wel in positieve zin eigenlijk. Had hem slomer verwacht. Ok, aan 120 plank gas is geen thrill, maar ik vond hem best wel vlot in het verkeer.
Ik ga nog es een 1.4 testrijden, en dan beslissen.
Heb pano dak ook aangevinkt, maar dat wil ik eerst testen hoeveel hoofdruimte je daarmee verspeeld...
Zelf kan ik maar 1 uitvoering nemen daar mijn vrouw enkel automaat rijdt moet ik wel de 2.0 sport nemen met DSG 6bak maar daar treur ik niet zo om ;-)
Nu nog vollop aan het googlellen en configureren en ik beslis morgenavond om maandag te gaan tekenen!Een goede bestuurder gebruikt zijn rempedaal nauwelijks op de snelweg! Afstand houden en anticiperen......
Comment
-
Ik heb vanavond mijn Beetle Sport 2.0 besteld !!
2.0 sport 200pk met DSG
witte buitenkleur
zwart-blauw stoffen interieur
Comfaort pack 2
3 extra meters op het dashboard
gps met bluethoot
Multifuctioneel stuur
Carbon dashboord ( kon helaas niet anders )
19 inch Tornado velgen
Panoramisch dak
Xenon lampen met leds
Fender muziek installatie
Keyless start
Parking sensors
Nu nog wachten tot mei 2012Last edited by daniell; 12/12/2011, 21:26.Een goede bestuurder gebruikt zijn rempedaal nauwelijks op de snelweg! Afstand houden en anticiperen......
Comment
Comment