Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wat vonden jullie van de kwaliteit van de gebruikte materialen voor het interieur?
Crap toch, niet?
Kijk, Hier kan je allerlei oordel/stellingen in uitspreken... Ik heb het gevoel dat iedereen daar anders over denk en voelt!
Ik heb 20 maanden geleden een nieuwe DS3 gekocht en wanneer je dat koopt dan heb je het gevoel dat je in de " premium " klasse zit met een merk als Citroen en de eerste weken voelt alles wel goed aan maar na een tijdje merk je toch wel op dat een DS3 ook binnenis niet echt van degelijke kwaliteit is, verder niets mis mee hoor maar om een DS3 nu premium te noemen neen
Wat de Beetle betreft zit je uiteraard bij VW en dat zou dan weer een trapje hoger moeten zitten maar dat zal alleen de toekomst uitmaken want in het verleden heb ik al eens een VW touran gehad en hier was toch ook wel wat op aan te merken qua interieur zo kwam de verf los op de handgrepen van de deuren binnen en kwam er de zwarte plastiek al doorheen piepen, en nee hoor we hebben geen schuurpapieren handjes
.
Een goede bestuurder gebruikt zijn rempedaal nauwelijks op de snelweg! Afstand houden en anticiperen......
Iemand enig idee vanaf wanneer de 1.6tdi met DSG beschikbaar zou zijn? En jammer dat je die Moon Rock Silver metallic nog niet kunt kiezen. Lijkt me wel een mooie kleur in combinatie met die 17 inch black rotor wielen.
voorlopig de 1.2 design
platinum grey
disc velgen 17'
fender system
keyless access
Xenon
comfort pack 1
pano dak
wintermodule
licht en zichtpack
navi
park assistant
elek inklapbare spiegels
Daarnet even testritje gemaakt met een instapper, 1.2 TSI benzine. Viel goed mee, onderstel, stuur, koppeling en pedalen voelen goed aan eigenlijk. Slechts drie dingen die wat minder waren, de armsteun was van minder waardige kwaliteit, het handschoenkastje ging 2/3 keren niet meer dicht en het materiaal van het dashboard is van hard plastiek. Zelfs op mijn 12 jarig oude golf was het soft-touch materiaal en kon je het wat induwen.
Desondanks alles laat de wagen een goeie indruk achter, mocht men het interieur wat upgraden met betere materialen zou ik het nog overwogen hebben maar voorlopig blijf ik nog even op de zijlijn.
Wit is niet mis, maar niet echt origineel. Grijs is maar saai. Kies eens een levendigere kleur.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Ik hou voorlopig mijn bestelling toch zoals ik ze getekent heb en dat is wit, eerst was er een sterke twijfel voor zwart-metalic maar toch maar doorgebeten voor het nutrale wit waar alle accenten toch veel beter toekomen
Soms durf ik wel eens te denken of ik de bestelling laat aanpassen naar zwart maar dat vervaagd dan weer snel
Trouwen wachten tot april is nog even en ik lees hier dat wit " out " zou zijn maar daar ben ik het niet mee akkoord! wit heeft inderdaad even heel populair geweest maar staat nu zekers terug op niveau waar het altijd heeft gestaan en dat is nog steeds hoger scorend dan eender andere kleur ( als wit dan een kleur zou zijn )
Een goede bestuurder gebruikt zijn rempedaal nauwelijks op de snelweg! Afstand houden en anticiperen......
Comment