Heel mooie wagen, vond de vorige al altijd een leuk model met veel charme, deze doet dat nog beter en vooral toch sportiever. In sport uitvoering vind ik hem wel af! Spoiler en grote velg maken hem gewoon prachtig. Heb er even over nagedacht maar ben blij dat ik toch voor m'n eos ben gegaan.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Beetle
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door daniell Bekijk Berichtenik lees hier dat wit " out " zou zijn maar daar ben ik het niet mee akkoord! wit heeft inderdaad even heel populair geweest maar staat nu zekers terug op niveau waar het altijd heeft gestaan en dat is nog steeds hoger scorend dan eender andere kleur ( als wit dan een kleur zou zijn )
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenLigt dat ook niet aan het feit dat wit 'gratis' (lees: geen extra meerkost) is?
Want buiten wit zijn er nog een boel extra gratis kleuren maar ze kunnen me niet boeien,
Ik heb al enkele keren een zwarte wagen gehad zelfs metalic maar ook al poets je hem dan nog ben ik niet voldaan, wit daarentegen laat me vlugger tot voldoening komen en mocht het toch wel eens tot een lakherstelling komen dan vind ik wit ook nog de beste kleur, zilver metalis is trouwens zeer delicaat om deels te herschilderen.Een goede bestuurder gebruikt zijn rempedaal nauwelijks op de snelweg! Afstand houden en anticiperen......
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vista Bekijk BerichtenBegin nu te twijfelen, platinum grey of wit
Wit ben ik persoonlijk al beu gezien (al staat het op sommige auto's zeer knap) en grijs zou ik niet kiezen op zo'n auto.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door daniell Bekijk BerichtenGoede opmerking maar het antwoord is voor mij alvast " neen " ik denk dat je een full-option neemt zoals in mijn geval en de wagen net over de 30mile zit je op de kost een metaalkleur niet echt moet kijken.
Want buiten wit zijn er nog een boel extra gratis kleuren maar ze kunnen me niet boeien,
Ik heb al enkele keren een zwarte wagen gehad zelfs metalic maar ook al poets je hem dan nog ben ik niet voldaan, wit daarentegen laat me vlugger tot voldoening komen en mocht het toch wel eens tot een lakherstelling komen dan vind ik wit ook nog de beste kleur, zilver metalis is trouwens zeer delicaat om deels te herschilderen.
welke korting krijg jij op de aankoop van je beetle?
ik plan aankoop van 1.2TSI met alle opties buiten leder interieur.
groeten
Tommy
Comment
-
Ik ben ook al wat kleuren aan het kiezen. Ik vind hem mooi in niet metallic-zwart. En de lakkwaliteit is echt mooi (wij rijden nu BMW en mini, allebei met trieste appelsien-lak).
Zwart niet metallic is nog véél moeilijker dan metallic, maar als je het juist aanpakt met de goede producten is het resultaat niet te kloppen: een echte spiegelglans. Risico is wel dat je dan slaafje van je auto wordt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vista Bekijk Berichtenhey
welke korting krijg jij op de aankoop van je beetle?
ik plan aankoop van 1.2TSI met alle opties buiten leder interieur.
groeten
Tommy
Alternatief was dat wanneer ik de wagen kom ophalen hij de bak voltankt!! netjes toch
.Een goede bestuurder gebruikt zijn rempedaal nauwelijks op de snelweg! Afstand houden en anticiperen......
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vista Bekijk BerichtenIk begin het bruin echt mooi te vinden!
'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjen Bekijk BerichtenGisteren voor de eerste keer de wagen in het verkeer gezien. De wagen komt alleszins stoerder over dan het vorige model.
Qua kleur: beige zou er nog tussen mogen staan.American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.
Comment
-
Gaat VW eigenlijk kortingen/promoties geven op deze beetle op het autosalon? Of gaan ze dat niet speciaal doen omdat het een nieuw model is?
in het bruin vindt ik hem ook wel heel mooi, zoals je op de foto's hierboven kan zien. maar wit is ook wel mooi en zo valt hij echt lekker op in het verkeer!
Mijn vader heeft interesse in de 1.6TDi 105 pk, heeft iemand ervaring met dit blok? En hoe gaat deze zich in de beetle gedragen? Ok, het zal geen sportmotor zijn, maar toch.porsche 4ever
'06 Skyteam Dax 50cc
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koenigsegg ccxr Bekijk BerichtenGaat VW eigenlijk kortingen/promoties geven op deze beetle op het autosalon? Of gaan ze dat niet speciaal doen omdat het een nieuw model is?
in het bruin vindt ik hem ook wel heel mooi, zoals je op de foto's hierboven kan zien. maar wit is ook wel mooi en zo valt hij echt lekker op in het verkeer!
Mijn vader heeft interesse in de 1.6TDi 105 pk, heeft iemand ervaring met dit blok? En hoe gaat deze zich in de beetle gedragen? Ok, het zal geen sportmotor zijn, maar toch.
Maat van me heeft deze motorisatie in de Golf VI Cabrio en vind hem best vlotjes hoor!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenNiet alleen de buitenkant is dan mooi, het interieur komt zo ook het mooiste uit vind ik.
Platina Grey is natuurlijk een safe choice op dat gebied, en wit natuurlijk ook!
Comment
-
Kogel gaat deze week door de kerk voor deze configuratie :
VW Beetle Design
1.2TSI 105pk
Graciosabruin - Design titaanzwart stof bekleding
Opties :
Pack Business
Pack Comfort 1
APS
Fender - iPod
Panoramisch dak
Buitenspiegels elek inklapbaar
Verdonkerde ruiten zijruiten achter en achterruit
Wintermodule (verwarmde zetels + verwarmde ruitensproeiers)
Xenonkoplampen met LED-dagrijlichten
Licht en zichtmodule (automatisch dimmende binnenspiegel + ruitenwissers met sensor
Aluvelgen 17inch Rotor
Keyless Acces
Bijkomende meters op het dashboard
Denk dat ik zo bijna alles heb aangevinkt
Comment
-
Mooie configuratie. Ik begin het bruin ook meer en meer te smaken. Waarschijnlijk zeer mooi in combinatie met de beige stoffen bekleding die je bij de design kan krijgen.
Let op met het panoramadak: het kan blijkbaar maar voor de helft open schuiven.
Vraag: wat vond je van de testrit? Hoe is de ophanging op de beetle; comfortabel of eerder stevig?
Ik zou voor mezelf ook een 2.0 TSI overwegen maar ben bang dat die te hard is (veel slechte wegen waar ik rij: Antwerpen). De 1.4TSI schrikt me wat af door de vele problemen waarover je leest met die compressor+turbo TSI's. Ik heb onlangs even met een Skoda Yeti 1.2 TSI gereden en was wel gecharmeerd: stil, koppelrijk, ging goed vooruit en zeker voldoende in voor in de file te gaan staan. Je voelt wel een kleine reactietijd voor de turbo komt. Mijn voorkeur zou zijn een 2.0TSI zonder DSG, maar volgens de VW dealer komt die er niet.
Comment
Comment