Oorspronkelijk geplaatst door Jocar
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Beetle
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door de_fre Bekijk BerichtenJe hebt het toch enkel over de buitenkant hopelijk, want de binnenkant slaat echt alles qua saaiheid binnen de vw groep. Het mottige dashboard uit de golf plus en de tiguan over genomen, maar dan nog mottiger. Ook de buitenkant vind ik niet echt geslaagd, neen dit is een misser wat mij betreft.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenIk vind dit gewoon mooi. Het is van de Passat CC geleden dat ik nog eens iets geslaagd vind van VW. Voor de rest vind ik alles van VAG dikke eenheidsworst op de A5 en de TT na. Auto's bouwen zonder fantasie maar helaas wel zeer effectief wat verkoopcijfers betreft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door de_fre Bekijk BerichtenIk vind de Scirocco de meest geslaagde vw.Die komt wat mij betreft toch onder de hogervermelde maar is zeker ook geslaagd
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Mooi. De achterlichten hadden voor mij rond mogen zijn cfr. het origineel en de New Beetle. Voor de rest: knap gemaakt zoals de meeste huidige VW's, gelukkig minder eenheidsworst dan de huidige VW's! Het dashboard had iets specialer gemogen, maar ik kan er goed mee leven. Als dit betaalbaar is, ben ik kandidaat. Ik heb al een 1303 en had ook al een New Beetle en vind deze mooi. daarom niet mooier dan de New Beetle 99' - 2010, die had voor mij ook z'n charmes, en nog altijd. Ik vond die ook meer een concept car look hebben (zoals nu bij de Peugeot RCZ).
Wel ziet deze nieuwe er sportiever uit, de verhoudingen doen me onbewust denken dat het om een achterwielaandrijver gaat, terwijl hij toch ook gewoon een golf FWD afgeleide is zoals de New Beetle.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenHoe kon ik die over het hoofd zien?Die komt wat mij betreft toch onder de hogervermelde maar is zeker ook geslaagd
De scirocco ziet er interessant en sportief uit, maar er mankeert voor mij iets aan de lijn (wat opgeblazen). Deze Beetle is ook niet perfect, maar lijkt me iets homogener dan een scirocco.
Ben akkoord met Jocar; samen met A5 en TT is de Beetle het enige VAG product op mijn verlanglijst (R8 en de exotica even buiten beschauwing gelaten)
Comment
-
Hm, mixed emotions.
De buitenkant is mooi opgefrist. De voorkand met de led's vind ik mooi gedaan, aan het uitgerekte moet ik nog beetje wennen. De achterkant vind ik heel geslaagd. Mooie lichtpartij, enkel het spoilertje mocht een elektrisch model zijn zoals bij de 1.8T het geval is.
De binnenkant vind ik de grootste ontgoocheling. Ik herken er niets meer in. Het typisch was het grote dashboard, het zo ver af zitten van de voorruit, de simpele tellerpartij, de meegespoten deurpanelen...
En met die navi zoals ze in bijna alle andere modellen zit, hm, je zit net in een touran
Afwachten wat de cabrio in petto heeft.
En dan beslissen of dit m'n vierde beetle wordt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vista Bekijk BerichtenEn met die navi zoals ze in bijna alle andere modellen zit, hm, je zit net in een touran
Comment
-
Voor mijn part mogen de Mini en de A1 het afbollen. Ik zou resoluut voor deze kiezen. Als deze op de baan begint te verschijnen zal ik mijn hoofd ervoor omdraaien. Vind em echt leuk...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk BerichtenVoor mijn part mogen de Mini en de A1 het afbollen. Ik zou resoluut voor deze kiezen. Als deze op de baan begint te verschijnen zal ik mijn hoofd ervoor omdraaien. Vind em echt leuk...
Leuk ding wel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
Euh...
Of hoe je saai zwart met de nodige belichtings- en post-process-kunstgrepen toch nog speciaal kunt doen lijken
Comment
-
Jammer dat VW het daar nog kon verkloten, maar al bij al een heel mooie vooruitgang.
Zeker kwa interieur lijkt het me een veel aangenamere plaats om in te vertoeven.
Over de voorbumper heb ik ook wel m'n twijfels, zou het es irl moeten zien, maar dat zal ook wel meevallen omdat je er bijna altijd vanuit een hoger standpunt naar kijkt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenVele beter dan de vorige "New Beetle"
En spijtig dat ze de bal mis geslagen hebben met dat dashboard. Dat had wel met een knipoog naar het oude Kever-dash gemogen.
Desondanks toch een knappe remake. Véél beter dan de oude 'New Beetle', die had nooit mogen bestaan, en dit had gewoon de opvolger moeten geweest zijn van de originele.
Oorspronkelijk geplaatst door Jan67 Bekijk Berichten+1
De scirocco ziet er interessant en sportief uit, maar er mankeert voor mij iets aan de lijn (wat opgeblazen). Deze Beetle is ook niet perfect, maar lijkt me iets homogener dan een scirocco.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Euh...Klopt niet echt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenFotograaf heeft wel dik zitten knoeien linksboven.Klopt niet echt.
Comment
Comment