Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Beetle

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jan67 Bekijk Berichten
    Mooie configuratie. Ik begin het bruin ook meer en meer te smaken. Waarschijnlijk zeer mooi in combinatie met de beige stoffen bekleding die je bij de design kan krijgen.

Let op met het panoramadak: het kan blijkbaar maar voor de helft open schuiven.

Vraag: wat vond je van de testrit? Hoe is de ophanging op de beetle; comfortabel of eerder stevig?

Ik zou voor mezelf ook een 2.0 TSI overwegen maar ben bang dat die te hard is (veel slechte wegen waar ik rij: Antwerpen). De 1.4TSI schrikt me wat af door de vele problemen waarover je leest met die compressor+turbo TSI's. Ik heb onlangs even met een Skoda Yeti 1.2 TSI gereden en was wel gecharmeerd: stil, koppelrijk, ging goed vooruit en zeker voldoende in voor in de file te gaan staan. Je voelt wel een kleine reactietijd voor de turbo komt. Mijn voorkeur zou zijn een 2.0TSI zonder DSG, maar volgens de VW dealer komt die er niet.
    Op de design kan je slechts twee soorten stoffen zetels kiezen dacht ik, nl die titaanzwart ofwel rood met zwart. Maar op bruin kan je slechts zwart kiezen, geen andere...

Ik vind nergens foto's van het panoramisch dak als het open is

Ik vind de ophanging best ok. Ik kom natuurlijk van een verlaagde beetle, dus het is sowieso een vooruitgang! Ben er heel tevreden van.

Comment

• Gevonden!

Comment

• Tiens, ik heb bij m'n vw dealer een brochure meegekregen waar de stof van de design naast grijs en rood ook in beige kan. http://www.produkte24.com/cy/volkswa...-14-gross.html
        Op http://www.volkswagen.at kan je die combi zelfs configureren.

Hier nog wat foto's mbt pano-dak:

Comment

• Heb wel nog nooit een stoffen bekleding gehad.
          Wel wat bang van vlekken en die toestanden....

Comment

• Mooie keuze en samenstelling!

Ik heb buiten alle opties niet gekozen voor volgende opties en waarom

Wel heb ik een sportversie 2.0 tsi dsg

Geen licht en zichtmodule ! omdat ik dit reeds enkele malen heb gehad op wagens zo ook nu weer op mijn Peugeot waar dit in de luxe versie standaard op zit en het meest storende vind ik de regensensor waarbij de vegers bijna een eigen leven gaan leiden met soms dwaze snelheden bij lichte regenval, Ook vind ik de lichtmodus geen meerwaarde hebben wanneer ik daar extra voor moet opdraaien... telkens je een ietswat langere brug onderdoorijdt spingen ze op en af, vrij belachelijk zicht vind ik dit wanneer je zulke wagens achter je hebt op de snelweg... je kan dan wel zeggen dat je de functie kan aan of uit zetten maar wat is het belang van deze optie dan nog?

Verder heb ik ook geen inklapbare spiegels genomen, ook weer omdat ik er niet geheel het nu van zie, anderszijds is het wel attentvol als je kan merken via de ingeklapte spiegels of je wagen is afgesloten of niet

De wintermodule heb ik ook niet genomen met het oog op dat mijn wagens steeds in de garage staan bij niet gebruik, en ik niet zo vaak last heb van bevrozen ruitenwissers.. Leuk is mss wel de verwarmde zetels maar het kon me niet bekoren om het toch te nemen, ik merk ook op dat in pijn Peugeot waar ik leder in heb met verwarmde zetels de warmte maar na 5 tot 7min later echt effect heeft tja dan ben ik al lang terug van de bakker hoor
            En een stoffen interieur heeft nu niet noodzakelijk behoefte aan een verwarming dacht ik
            Een goede bestuurder gebruikt zijn rempedaal nauwelijks op de snelweg! Afstand houden en anticiperen......

Comment

• In mijn golf , komt de verwarmde zetels al na 1 minuut warm. Echt aan te raden.
              Golf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
              2012 Audi A4 Avant ---> Verkocht
              2014 Golf 7 R ---> Verkocht
              2008 BMW E91 335i --> Verkocht
              2015 Golf 7 GTD

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vista Bekijk Berichten
                Kogel gaat deze week door de kerk voor deze configuratie :

VW Beetle Design
                1.2TSI 105pk

Graciosabruin - Design titaanzwart stof bekleding

Opties :
                Pack Business
                Pack Comfort 1
                APS
                Fender - iPod
                Panoramisch dak
                Buitenspiegels elek inklapbaar
                Verdonkerde ruiten zijruiten achter en achterruit
                Wintermodule (verwarmde zetels + verwarmde ruitensproeiers)
                Xenonkoplampen met LED-dagrijlichten
                Licht en zichtmodule (automatisch dimmende binnenspiegel + ruitenwissers met sensor
                Aluvelgen 17inch Rotor
                Keyless Acces
                Bijkomende meters op het dashboard

Denk dat ik zo bijna alles heb aangevinkt
                Ging het eerst geen cabrio worden?

Comment

Maar is dat geen kleur dat men rap beu wordt?
                  Platina Grey is natuurlijk een safe choice op dat gebied, en wit natuurlijk ook!
                  Dat is een even tijdloze kleur dan grijs lijkt mij, het is ook op geen enkele manier schreeuwerig of zo. Een andere kleur dan grijs of zwart past ook bij het karakter van de wagen, als je grijs of zwart wil pak je toch gewoon een saaie Golf
                  '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                  '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koenigsegg ccxr Bekijk Berichten
                    Gaat VW eigenlijk kortingen/promoties geven op deze beetle op het autosalon? Of gaan ze dat niet speciaal doen omdat het een nieuw model is?
                    in het bruin vindt ik hem ook wel heel mooi, zoals je op de foto's hierboven kan zien. maar wit is ook wel mooi en zo valt hij echt lekker op in het verkeer!
                    Mijn vader heeft interesse in de 1.6TDi 105 pk, heeft iemand ervaring met dit blok? En hoe gaat deze zich in de beetle gedragen? Ok, het zal geen sportmotor zijn, maar toch.
                    Het is zelfs in mijn zware Touran vrij vlot, dus dat lijkt mij zeker een aangename motor voor een Beetle. Geen verkeerde keuze lijkt mij.
                    '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door edge Bekijk Berichten

In deze configuratie hebben wij M net besteld met de 1.4Tsi motor

Comment

Geen slecht idee
                        met accessoires

Comment

• Ik heb zojuist een witte met Herbie looks gezien, prachtig gewoon.
                          Database error.
                          The database has encountered a problem.

Comment

• Ter info: ik lees in een reclamefolder dat je tot eind januari 650 euro uitrusting gratis krijgt. Of dat bovenop de naar het schijnt normale 6 à 7% korting komt, is me niet duidelijk.

Bizar: de voorwaarde voor de korting is dat de wagen voor 30/6 ingeschreven is, terwijl de leveringstermiinen momenteel tot in juli lopen

Comment

• Ik was gisteren op het autosalon even langs de stand gelopen van VW om aldaar de " beetle " te gaan bekijken in al z'n glorie.

Omdat ikzelf de meest duurste versie heb gekocht zijnde de 2.0 Sport en deze nog nergens heb kunnen bekijken was ik toch wel heel nieuwsgierig naar deze uitvoering!

Helaas geen " Sport " uitvoering op het salon enkel 3 beetles een rode, zwarte en witte Herbie maar allen in de disign uitvoering of nog minder??

Toch wel een tegenvaller vind ik!

O, ja Prijzen zijn daar wel bekend maar kortingen kan je aldaar niet bekomen dit is dan weer met je consessie te bespreken.
                              Een goede bestuurder gebruikt zijn rempedaal nauwelijks op de snelweg! Afstand houden en anticiperen......

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jan67 Bekijk Berichten
                                Ter info: ik lees in een reclamefolder dat je tot eind januari 650 euro uitrusting gratis krijgt. Of dat bovenop de naar het schijnt normale 6 à 7% korting komt, is me niet duidelijk.

Bizar: de voorwaarde voor de korting is dat de wagen voor 30/6 ingeschreven is, terwijl de leveringstermiinen momenteel tot in juli lopen
                                De voorwaarde van inschrijving voor 30/6 is reeds aangepast.

Comment

• O ja, er staat op het salon zelfs geen versie met panoramisch open dak!! wat ik toch wel betreurenswaardig vind om toch wel eens aan te voelen van hoever deze nu opengaat en hoe het zicht dan binnenin wel is??

Shame on you Volkswagen !!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door daniell Bekijk Berichten
                                    O ja, er staat op het salon zelfs geen versie met panoramisch open dak!! wat ik toch wel betreurenswaardig vind om toch wel eens aan te voelen van hoever deze nu opengaat en hoe het zicht dan binnenin wel is??

Die wagens zijn na het salon ook volledig afgebroken, dus zo gek is dat niet dat men daar geen dure modellen met dure opties gaat zetten Dat open dak waren ook problemen mee, dus misschien zijn er nog geen uitgeleverd met zo een dak.
                                    '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door daniell Bekijk Berichten
                                      O ja, er staat op het salon zelfs geen versie met panoramisch open dak!! wat ik toch wel betreurenswaardig vind om toch wel eens aan te voelen van hoever deze nu opengaat en hoe het zicht dan binnenin wel is??

En dit was net wat ik wou gaan bekijken, het pano dak! :s

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                                        Die wagens zijn na het salon ook volledig afgebroken, dus zo gek is dat niet dat men daar geen dure modellen met dure opties gaat zetten Dat open dak waren ook problemen mee, dus misschien zijn er nog geen uitgeleverd met zo een dak.
                                        Ik heb gelezen dat het probleem was dat de achterklep bij het openen tegen het geopend dak kwam (!!!). Mogelijk verklaart dat waarom de daken niet zo ver open gaan nu...jammer want op zich een heel leuke optie in België; veel licht, ook die 95% van het jaar dat het niet opendoet.

Comment

• Net ene gekocht,7 maanden wachten............

Comment

Working...
                                          X