Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Beetle

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Net de bestelbon getekend, zal de nieuwe auto voor mijn moeder worden. Een candy witte design 1.6 diesel manueel met;

- zwart leder interieur
    - panoramisch open dak
    - business pack, navi enz
    - comfort pack 2
    - donkere ramen
    - 17 inch rotor wielen
    - metertjes op het dashboard
    - parkeersensoren

alleen jammer dat de DSG pas vanaf september bestelbaar was. Nu nog wachten tot de juli...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vista Bekijk Berichten
      Klopt, ben echt wel die-hard cabrioman. Vanaf dubbele cijfers en droog gaat het dak eraf. Dus ergens denk ik dat ik het cabriogevoel ga missen.

Nu, de voorstelling van de cabrio is voorzien voor eind dit jaar, met introductie lente 2013. Misschien nog even volhouden en ondertussen wat verder sparen?
      Oorspronkelijk geplaatst door Vista Bekijk Berichten
      Hier staat het dak volledig open.
      Het kan inderdaad niet meer open anders zit ie tegen de antenne/kofferklep

Als ik van u was zou ik zonder enige twijfel wachten. Wat is een jaar wachten vergeleken met al die jaren die je met de wagen zal rondrijden? Het panoramisch dak zoals het hierboven maar open kan is ronduit lachwekkend.

Vergeleken met de Mini :

Last edited by Fred; 14/01/2012, 19:37.
      Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Vannacht paar uur wakker gelegen. En vandaag heb ik de knoop doorgehakt.

Ik wacht op de komst van de cabrio (voorstelling eind 2012).
          Dan beslis ik.

Voilà, en ik kom niet meer terug op m'n beslissing!

denk 'k

Comment

• Dat is in uw geval de beste beslissing. Voor dat ene jaartje ...
            Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• @ Vista, hopelijk word uwe post niet teveel gequotet

Het klopt wel natuurlijk dat indien je het geduld kan opbrengen op je favoriet blijft wachten

In eerste instantie ( en nog wel steeds ) hoefde ik ook geen 2.0 sport edition met 200 pk, daar zal ik toch maar enkel via de kassa van onze regering moeten voor passeren vrees ik zowel voor taks als benzine

Er was voor mij maar 1 belangrijke optie die ik een beetje verplicht was om te nemen en dat is de " automaat " zonder deze is het bijna niet mogelijk dat mijn vrouw er ook mee zal rijden, en geef nu toe wie een partner heeft en zulke wagen enkel uitsluitend voor zichzelf koopt zal daar op termijn toch de nodige problemen bij ondervinden

Neen, alle gekheid op een stokje werkt het bij ons zo! Mijn vrouw kent het verschil wel tussen een mooie auto en minder mooie maar wat er onder de motorkap zit daar kent ze geen ballen van! zo een beetje als dat maar rijdt is da goe!!

Komt er dus op neer dat wanneer ik een automaat koop deze steeds kan doorgeven aan mijn vrouw wanneer ik dan weer iets nieuw wil

.
              Een goede bestuurder gebruikt zijn rempedaal nauwelijks op de snelweg! Afstand houden en anticiperen......

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door daniell Bekijk Berichten
                @ Vista, hopelijk word uwe post niet teveel gequotet

Het klopt wel natuurlijk dat indien je het geduld kan opbrengen op je favoriet blijft wachten

In eerste instantie ( en nog wel steeds ) hoefde ik ook geen 2.0 sport edition met 200 pk, daar zal ik toch maar enkel via de kassa van onze regering moeten voor passeren vrees ik zowel voor taks als benzine

Er was voor mij maar 1 belangrijke optie die ik een beetje verplicht was om te nemen en dat is de " automaat " zonder deze is het bijna niet mogelijk dat mijn vrouw er ook mee zal rijden, en geef nu toe wie een partner heeft en zulke wagen enkel uitsluitend voor zichzelf koopt zal daar op termijn toch de nodige problemen bij ondervinden

Neen, alle gekheid op een stokje werkt het bij ons zo! Mijn vrouw kent het verschil wel tussen een mooie auto en minder mooie maar wat er onder de motorkap zit daar kent ze geen ballen van! zo een beetje als dat maar rijdt is da goe!!

Komt er dus op neer dat wanneer ik een automaat koop deze steeds kan doorgeven aan mijn vrouw wanneer ik dan weer iets nieuw wil

.
                You lucky bastard

Hopelijk valt de prijs van de cabrio wat mee. Ik reken op een 5000 euro meerprijs tov de gesloten versie. Maar wel met een aantal 'verplichte' opties zoals lederen interieur en windscherm. Dus ik reken op 7000 EUR meer.

Comment

• Ik heb al lang gezocht naar foto's van een candy witte beetle met die 18inch twister velgen, toevallig niemand een foto gezien ervan? Buiten eentje van de volkswagen configurator site. We twijfelen nog om deze bij te bestellen, maar zonder het gezien te hebben blijft het moeilijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door golfIII gti Bekijk Berichten
                    Ik heb al lang gezocht naar foto's van een candy witte beetle met die 18inch twister velgen, toevallig niemand een foto gezien ervan? Buiten eentje van de volkswagen configurator site. We twijfelen nog om deze bij te bestellen, maar zonder het gezien te hebben blijft het moeilijk.
                    oeps, ik zie net een hele serie foto's staan ervan op pagina 8 van dit topic... ziet er goed uit!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door golfIII gti Bekijk Berichten
                      oeps, ik zie net een hele serie foto's staan ervan op pagina 8 van dit topic... ziet er goed uit!
                      Die twisters vind ik ook prachtig, en die gaan goed met wit en rood denk ik. De Beetle op de foto's op pag.8 zijn wel in parelmoer (oxydweiss?), niet candy white, maar zo groot is het verschil niet....
                      Last edited by ; 15/01/2012, 23:54.

Comment

• Naar het autosalon geweest en de mogelijke kandidaten is naast mekaar gezet voor een kennis en deze is de grootste kanshebber, mits volgende voorwaarden :

- vierdeurs versie?
                        - automaat met diesel combinatie

Is dit mogelijk in de toekomst?

Comment

• Wat zijn zoal de alternatieven aan de Beetle ? Ik bedoel qua prijs/grootte/looks. Ik dacht onder andere aan een Mini (ietske kleiner denk ik), een Giulietta (ietske groter en 5 deurs), een fiat 500 (eingenlijk veel kleiner), een citroen DS4 (ik heb de indruk dat die veel duurder zijn?). Vergeet ik nog andere ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk Berichten
                            Naar het autosalon geweest en de mogelijke kandidaten is naast mekaar gezet voor een kennis en deze is de grootste kanshebber, mits volgende voorwaarden :

- vierdeurs versie?

De DSG komt er zeker in met diesel, zou voor september zijn dacht ik hier ergens gelezen te hebben. Een vierdeurs lijkt mij zeer onwaarschijnlijk.
                            '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                            '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Het is al nen 3 deurs dus nog maar 1 deur te gaan

Ik heb dus de 2.L Sport 200pk besteld en ik dacht dat ik circa €2500 BIV moest betalen Maar dat blijkt fout te zijn het is € 869 Das weer even mooi meegenomen!!

Bedankt Elio !!

.
                              Een goede bestuurder gebruikt zijn rempedaal nauwelijks op de snelweg! Afstand houden en anticiperen......

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk Berichten
                                Naar het autosalon geweest en de mogelijke kandidaten is naast mekaar gezet voor een kennis en deze is de grootste kanshebber, mits volgende voorwaarden :

- vierdeurs versie?

Vierdeurs mag je vergeten, komt er nooit!
                                Automaat met diesel zal wel mogelijk zijn in de nabije toekomst.

Oorspronkelijk geplaatst door daniell Bekijk Berichten
                                Het is al nen 3 deurs dus nog maar 1 deur te gaan

Ik heb dus de 2.L Sport 200pk besteld en ik dacht dat ik circa €2500 BIV moest betalen Maar dat blijkt fout te zijn het is € 869 Das weer even mooi meegenomen!!

Bedankt Elio !!

.
                                Vlug nog wat extra opties aankruisen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door daniell Bekijk Berichten
                                  Het is al nen 3 deurs dus nog maar 1 deur te gaan

Bedankt Elio !!

.
                                  Elio??? Dank u Vlaanderen.

Comment

• old vs new: (nog van voor de verlaging)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                                      De DSG komt er zeker in met diesel, zou voor september zijn dacht ik hier ergens gelezen te hebben. Een vierdeurs lijkt mij zeer onwaarschijnlijk.

Dankjewel!

Comment

• Kleuren stof interieur

Ik vind de donkergrijze bekleding nogal doods, zeker in combinatie met een grijstint voor het koetswerk (vb. platinumgrau of reflexsilber)

Heeft iemand het interieur in rode stof design al gezien bij een dealer, zoja waar? Ik denk wel dat dat mooi is in combinatie met wit, zilver, zwart en platinum.

In sommige ander landen (vb. www.vw.at) staat de designstof ook in nutriabeige op de lijst. Dit zal heel mooi combineren met zwart, platinum, bruin en eventueel rood. Jammer genoeg niet op de lijst in België. Ik vraag me af waarom, wat verliest D'Ieteren om dit op bestelling aan te bieden (ik kan begrijpen dat je het niet in stock neemt). Blijft maar één optie voor de cliënten die een beige interieur willen, zonder 2600 euro te leggen voor leder: in het buitenland bestellen? Let wel, beige stof is fragiel...

Ter info: in de USA kan je met de standaardezetels ook skai (beige en zwarte denk ik). Ook daar weer jammer dat we dat hier niet krijgen. Ik heb in onze BMW 318D beige sensatec (door continental geproduceerde skai) en dat is echt perfect. Ziet er uit als leer, en ziet er langer uit als mooi leder want onverwoestbaar en kost niks.
                                        Last edited by ; 17/01/2012, 20:06.

Comment

• Korting

Oorspronkelijk geplaatst door MrGDG Bekijk Berichten
                                          Heb er ook eentje gekocht, 8% korting en afgerond naar beneden.
                                          versie beetle sport tsi 1.4l in het zwart.
                                          Daniell sprak van 6% + nog wat afgerond naar beneden.

Weet iemand hoe het nu zit tijdens het autosalon? Je krijgt tot einde januari 650 euro opties gratis, komt dat bovenop die pakweg 7% dealerkorting?

Comment

Working...
                                          X