Gisteren eentje zien rijden. Ik vind hem dik ok. Wordt ongetwijfeld een groter succes dan de eerste new Beetle. Blijft natuurlijk wel eerder een auto voor een jong (en dus meestal niet zo kapitaalkrachtig) publiek, maar al veel minder dan de vorige.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Beetle
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door daniell Bekijk BerichtenVista! dit is niet wat ik bedoel, De " active bochtenverlichting " zit nu ook op mijn Peugeot 3008 waar ik ook de xenonlichten in heb, dit is een optie waarbij je lichten voor een stukje meedraaien in de richting waar je naar stuurt, dit is enkel actief bij rijden en niet bij stilstand als de lichten branden
Wat ik bedoel is effectief een mistlamp die dan aangaat per kant die je gebruikt met je richtingsaanwijzer, deze dooft dan na enkele sec. wanneer je weer rechtdoor rijdt
Zat ook op de testwagen die ik gereden heb, dus zal wel standaard zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door daniell Bekijk BerichtenWelk boekje? bedoel je een infobrochure van bij de dealer?
.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk BerichtenWij hebben bij bestelling 7% korting gekregen
plus kortingen op de packs, en het eerste onderhoud op 30.000km gratis.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fdeville Bekijk BerichtenBedoel je dat je op de packs, die al aan verminderde prijs zijn, nog eens die 7% extra korting gekregen hebt ? Of bedoel je dat je de packs gewoon goedkoper kreeg (bvb pack business is nu 600 euro, pack comfort 2 is nu 1004,3) ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichtenbusiness pack hebben we 600 betaald en comfort2 pack 1004 en dan nogeens 650€ korting ... dan op de totale prijs 7% gekregen plus het onderhoud op 30.000km gratis.
Ik ben vandaag bij 2 dealers in het Antwerpse geweest.
Dealer 1: " wachttijd tot september, veel korting moet je niet verwachten
Dealer 2: "wachttijd tot september, de 650 euro salonkorting is geannuleerd, en veel korting moet ge niet verwachten.
Misschien eens een andere dealer proberen? Suggesties welkom!
Soit de folderkes van de Beetle zijn bij ons al half onderweg naar de vuilbak.
Het is niet omdat ze er nu ineens met het salon een massa van verkopen, dat ik er ineens meer voor wil betalen dan een week geleden. Ik zou toch buiten het comfort pack ook wel graag een procent of 7 willen zien.
Misschien gewoon even wachten tot na het salon en tot de volgende euro-crisis-fase en dan nog eens gaan horen....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jan67 Bekijk BerichtenAan die voorwaarde teken ik nu een bestelbon.
Ik ben vandaag bij 2 dealers in het Antwerpse geweest.
Dealer 1: " wachttijd tot september, veel korting moet je niet verwachten
Dealer 2: "wachttijd tot september, de 650 euro salonkorting is geannuleerd, en veel korting moet ge niet verwachten.
Misschien eens een andere dealer proberen? Suggesties welkom!
Soit de folderkes van de Beetle zijn bij ons al half onderweg naar de vuilbak.
Het is niet omdat ze er nu ineens met het salon een massa van verkopen, dat ik er ineens meer voor wil betalen dan een week geleden. Ik zou toch buiten het comfort pack ook wel graag een procent of 7 willen zien.
Misschien gewoon even wachten tot na het salon en tot de volgende euro-crisis-fase en dan nog eens gaan horen....
eerst naar jacobs in merksplas waar we onze vento altyd op onderhoud gedaan hebben, kregen we gewoon 650€ korting en de kortingen op de packs... en totaal gerekend was dat amper 4.5%
Dan naar deckx in turnhout die gaven ook direct 7% en korting op de packs
Bij beerens in mol kregen we dan ook 7%, alle kortingen en dat gratis onderhoud als we daar direct de bestelbon dan tekenden., maar het was wel de laatste dag dat je die extra 650€ korting kon krijgen
levertijd was ookwel van einde maart naar juli gegaan, als we direct bij jacobs besteld hadden was het einde maart geweest (was vlak voor het salon)..
Dus ik raad aan om eens naar beerens te gaan of deckx in turnhout
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk BerichtenWij zijn ook naar 3 dealers geweest
eerst naar jacobs in merksplas waar we onze vento altyd op onderhoud gedaan hebben, kregen we gewoon 650€ korting en de kortingen op de packs... en totaal gerekend was dat amper 4.5%
Bij beerens in mol kregen we dan ook 7%, alle kortingen en dat gratis onderhoud als we daar direct de bestelbon dan tekenden., maar het was wel de laatste dag dat je die extra 650€ korting kon krijgen
levertijd was ookwel van einde maart naar juli gegaan, als we direct bij jacobs besteld hadden was het einde maart geweest (was vlak voor het salon)..
Begin januari was de aflevertijd al op juni 2012 gezet wat dan onmogelijks maart zou zijn
Nu met een beetle rijden kan wel best hoor maar dan zal je het toch met een beetle moeten stellen die hier reeds is en wss gebruikt is als testwagen of model in de showroom??
.Een goede bestuurder gebruikt zijn rempedaal nauwelijks op de snelweg! Afstand houden en anticiperen......
Comment
-
Mijn vader heeft gisteren een offerte laten opmaken van een VW Beetle "Design" 1.6TDi 105PK
Exterieur: Candywit
Interieur: stof "design" titaanzwart
Met volgende opties:
- pack business
- pack comfort 2
- Alu look velgen 17" Circle White
- Acoustic Parking System
- Bijkomende meters op het dashbord
- Licht en zichtmodule
- Tijdelijk reservewiel
- Wintermodule
Prijs: 22.000,00porsche 4ever
'06 Skyteam Dax 50cc
Comment
-
Toch wel een blamage voor de Corvette http://www.youtube.com/watch?v=m7w_m...endscreen&NR=1
Hij staat er zoals ik hem heb besteld :-)
.Een goede bestuurder gebruikt zijn rempedaal nauwelijks op de snelweg! Afstand houden en anticiperen......
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door daniell Bekijk BerichtenOnmogelijk volgens mij! ik heb mijn beetle besteld op 12 december 2011 en de levertijd is voorzien in mei-april 2012 dus laat er ons vanuit gaan dat ik bij de eerste bestellers was?
Begin januari was de aflevertijd al op juni 2012 gezet wat dan onmogelijks maart zou zijn
Nu met een beetle rijden kan wel best hoor maar dan zal je het toch met een beetle moeten stellen die hier reeds is en wss gebruikt is als testwagen of model in de showroom??
.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk BerichtenWij zijn ook naar 3 dealers geweest
Van de wagen zelf geen kwaad woord. Ziet er top uit en zal ook zo wel rijden.
Comment
-
dag mannen,
wij hebben zaterdag onze beetle besteld. levering september.
Na vele garage's gezien en gehoord te hebben... die 650 euro korting mogen ze nog steeds geven maar de klant moet er zelf achter vragen. Ze mogen deze niet zelf geven. Ik heb de mail met eigen ogen gezien en gelezen.
Ik weet in ieder geval dat sommige VW garage's meer over hebben om klanten binnen te halen dan een andere. En waar veel verkopers rondlopen, zijn meer streken, meer streken is meer kosten, meer kosten is minder kortingen naar klanten!!!!
En het is waar, bij VW hebben de garage's 7,5% op een auto, en daarmee kunnen ze spelen.... dat ze die niet volledig kunnen geven ok.... maar die 650 euro vanuit VW kunnen ze wel in het oor fluisteren en toch geven. Nee nee sommige willen die in hun zakken steken.
Dus ik kreeg: 6% korting, kortingen op de packs en 650 euro extra korting van VW.
Na even doorpraten, omdat we anders niet tekenden, onrechtstreeks nog 500 euro extra korting gekregen.
In ieder geval, we zijn blij met onze aankoop
Greets
PS: ik lees hier dat iemand een 2.Ol gekocht heeft (alvast proficiat you lucky one ) Toch even dit.... inschrijving is geen 867 euro! Je moet steeds rekening houden met het hoogste. Jouw wagen heeft 147 kw!!! dus is circa 2500 euro inschrijving. Of ben ik verkeerd???
Hopelijk heb jij gelijk en heeft de regering weer toch goeds gedaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WesleyG. Bekijk Berichtendag mannen,
wij hebben zaterdag onze beetle besteld. levering september.
Greets
PS: ik lees hier dat iemand een 2.Ol gekocht heeft (alvast proficiat you lucky one ) Toch even dit.... inschrijving is geen 867 euro! Je moet steeds rekening houden met het hoogste. Jouw wagen heeft 147 kw!!! dus is circa 2500 euro inschrijving. Of ben ik verkeerd???
Hopelijk heb jij gelijk en heeft de regering weer toch goeds gedaan
Ik heb even je quote ingekort, en om op je vraag te antwoorden vermoed ik nog steeds dat ik gelijk heb met de €867 biv die er moet betaald worden vanaf 1 maart 2012 dit noemt dan de vergroening van de biv volg even deze link en klik op " ik ga akkoord " en vervolgens klikken op personenwagen enz https://belastingen.fenb.be/vfp-port...ng.html#/q/top
Een beetle 2.0 tsi heeft euronorm 5 co² 179 en 11pk alsook 147kw en dan kom je wel degelijk op 869€
p.s ik zou mijn 2.0 sport hebben circa mei 2012
Greetz
Comment
Comment