Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Beetle

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hoi,
    even gedaan via jou link en......

Kom ik nog steeds op BIV 1947 euro
    en voor VB 385 euro

zie ik iets over het hoofd????

Greets
    Last edited by ; 26/01/2012, 16:59.

Comment

• Voor welk type voertuig wenst u een simulatie te doen?
      • Personenwagens en aanverwante voertuigen
      Gelieve uw type voertuig nader te specifiëren
      • Personenwagen
      Wenst u een simulatie te doen voor een natuurlijke persoon of een rechtspersoon?
      • Natuurlijk persoon

Gelieve de volgende gegevens in te geven : Geplande inschrijvingsdatum 22/03/2012
      Datum van eerste inverkeerstelling 22/03/2012
      Type brandstof -- Maak een keuze -- Benzine
      Euronorm -- Maak een keuze -- 5

Roetfilter
      CO₂ (CO₂ uitstoot in g/km) 179
      Fiscale PK 11

Kilowatt 147
      Simulatie

Berekening De BIV (Belasting op inverkeerstelling) bedraagt: 869,73 EUR De VB (Verkeersbelasting) bedraagt: 385,84

p.s met de vergroeing van de biv gaat men niet meer verder op de kw die dan hoger zou zijn dan de fiscale pk zoals voorheen
      Last edited by daniell; 26/01/2012, 17:12.
      Een goede bestuurder gebruikt zijn rempedaal nauwelijks op de snelweg! Afstand houden en anticiperen......

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
        Deze is wel gaaf vind ik met de BBS velgen.

Waar zijn de banden?

E30SHOP.be
        - Alles voor uw BMW E30.
        Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
        En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Ik ben vandaag gaan testrijden. Witte standaard 1.2 TSI. Standaard is eerder triestig/basic. De design is zijn meerprijs echt wel waard vind ik.

De wagen rijdt heel goed. Geen bom (er komt niet veel meer in de hogere toeren), maar wel zeer soepel en koppelrijk. Veercomfort in orde, af en toe geeft de achteras wel eens een tik, maar niks erg. Veeeeel comfortabeler dan mijn cooper met 17 duim runflats eronder maar natuurlijk ook zonder het go-kart bochtengevoel.

Als je zoals ik uit een zeer luxe uitgeruste cooper komt voelt het eigenlijk allemaal wat gewoon aan (de vergelijking is wel wat appels met peren, de cooper heeft aan de eerste eigenaar 27000 euro gekost en is dus 'loaded'). Het is wat het is, een golf met keversaus erover. Maar je raapt er de voordelen van ook: degelijk, comfortabel, ruim interieur, bruikbare koffer.

Op de boordcomputer stond een gemiddeld verbruik van 8,4 liter.

Levertermijn: medio oktober...ik wil deze week beslissen want die blijft precies langer worden.

Ik zie platinumgrau of eventueel reflex silber wel zitten met design stof rood. Mijn vrouw vind dat veel te grijs en saai en ziet eerder wit zitten (ik niet).
          Het compromis zou zwart metaalkleur zijn...
          Last edited by ; 28/01/2012, 21:49.

Comment

• Deze is wel veel mooier dan de vorige versie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jan67 Bekijk Berichten
              Ik ben vandaag gaan testrijden. Witte standaard 1.2 TSI. Standaard is eerder triestig/basic. De design is zijn meerprijs echt wel waard vind ik.

De wagen rijdt heel goed. Geen bom (er komt niet veel meer in de hogere toeren), maar wel zeer soepel en koppelrijk. Veercomfort in orde, af en toe geeft de achteras wel eens een tik, maar niks erg. Veeeeel comfortabeler dan mijn cooper met 17 duim runflats eronder maar natuurlijk ook zonder het go-kart bochtengevoel.

Als je zoals ik uit een zeer luxe uitgeruste cooper komt voelt het eigenlijk allemaal wat gewoon aan (de vergelijking is wel wat appels met peren, de cooper heeft aan de eerste eigenaar 27000 euro gekost en is dus 'loaded'). Het is wat het is, een golf met keversaus erover. Maar je raapt er de voordelen van ook: degelijk, comfortabel, ruim interieur, bruikbare koffer.

Levertermijn: medio oktober...ik wil deze week beslissen want die blijft precies langer worden.

Ik zie platinumgrau of eventueel reflex silber wel zitten met design stof rood. Mijn vrouw vind dat veel te grijs en saai en ziet eerder wit zitten (ik niet).
              Vertel tegen je vrouw dat ik gezegd heb dat ze een goede smaak heeft, wit is inderdaad mooi en is van alle tijden. Zilver is wat te classic en stelt deze toch wel sportievere wagen niet in het juiste daglicht, maar nogmaals smaken verschillen

Succes met je latere keuze !
              Een goede bestuurder gebruikt zijn rempedaal nauwelijks op de snelweg! Afstand houden en anticiperen......

Comment

• Wij hebben ook ne witte genomen, gewoon omdat ie zo IMO het knapste is
                en wij hebben ook een testrit gedaan met de 1.2tsi voor we m bestelde en ik was eigenlijk al verstomd door de power van die 105pk dat ik al sterk begon te twijfelen dat t wel de 1.2tsi was!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jan67 Bekijk Berichten
                  Ik ben vandaag gaan testrijden. Witte standaard 1.2 TSI. Standaard is eerder triestig/basic. De design is zijn meerprijs echt wel waard vind ik.

Wij hebben een 14 tal dagen geleden gekocht,levering juli.........
                  Leveringstermijn loopt serieus op,al oktober.
                  Een 1.2tfsi,zwart,met pack confort 1,xenon en open dak.
                  Is dan ook 2de wagen,de vrouw mag content zijn.....

Comment

• Gisteren de 1.2 benzine bestedl in Platinum Grey, levering November.... Was in Kortenberg gaan kijken naar deze kleur en in Design versie is hij zeer mooi. Voor een jonger publiek zou ik eerder wit aanraden maar midden veertiger zoals mijn vrouw is dit een zeer mooie kleur. Wel spijtig dat er geen automatische koplampen beschikbaar zijn, dat is niet meer echt van deze tijd. Waar ik nog aan twijfel is de Keyless Access, heeft hier iemand ervaring mee ?

Comment

• Fuck me! NOVEMBER???

ben ik content da we niet meer te lang gewacht hebben met te bestellen!

Voor de geintreseerd mogen onze bon hebben voor een schamele 5000€ (+ autowaarde natuurlijk)

Comment

• Mijne Beetle 2012 2.0L sport is nog steeds voor levering mei 2012, als de tijden zo blijven uitlopen en mijn beetle komt op tijd kan ik mss nog winst maken met hem direct door te verkopen

.

Comment

• Ik heb de mijne besteld begin december 2011 en wordt geleverd mei 2012.
                          1.4l Sport in parelmoer zwart

Comment

• Beetle Cabriolet op de speelgoedbeurs reeds in miniatuur te spotten!

1982 BMW E28 528i
                            2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• oeie, er ligt geen kap meer op!

Comment

• Mijn ouders hebben gisteren een Design 1.2 Tsi besteld na een bevredigende proefrit in Kortenberg. Opties: metaakleur zwart, business pack, comfort pack 2, parkeersensoren, inklapbare spiegels, winter pack. Nadien zullen ze leder laten plaatsen omdat er af fabriek sportzetels zijn voorzien. Levering voorzien oktober...

Ik heb zelf even met de auto gereden en ben verrast door de vlotheid en kracht van deze kleine motor (die overigens ook in de Clio blijkt te steken).

Vind de Beetle en de Scirocco overigens de enige VW's met 'karakter'. Maar dit ter zijde.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xaverius Bekijk Berichten
                                  Mijn ouders hebben gisteren een Design 1.2 Tsi besteld na een bevredigende proefrit in Kortenberg. Opties: metaakleur zwart, business pack, comfort pack 2, parkeersensoren, inklapbare spiegels, winter pack. Nadien zullen ze leder laten plaatsen omdat er af fabriek sportzetels zijn voorzien. Levering voorzien oktober...

Ik heb zelf even met de auto gereden en ben verrast door de vlotheid en kracht van deze kleine motor (die overigens ook in de Clio blijkt te steken).

Vind de Beetle en de Scirocco overigens de enige VW's met 'karakter'. Maar dit ter zijde.
                                  Proficiat aan je ouders! Maar ik stel me de vraag of je wel uberhaupt de sportzetels kan krijgen in een 1.2 tsi Design uitvoering. Ik dacht dat dit enkel voorzien was voor de sport uitvoeringen zoals ikzelf besteld heb.

.

Comment

• @ Xaverius waar haal jij dat deze 1.2 Tsi in de Clio zou steken? Renault heeft ook een compacte motor met turbo de zogenaamde TCE motoren maar die hebben volgens mij niets maar dan ook niets te maken met de VW TSI motoren. Renault werkt samen met Nissan en volgens mij niet met VW.

Comment

• Comment

• Merkwaardig bericht opgevangen dat ook nog lijkt te kloppen!!

De invoerder in Belgie heeft voor de Beetle de optie " panoramisch open dak " geschrapt uit de optielijst !!

Dit heeft volgens verklaring te maken met de producent van de schuifdaken die niet kan volgen met de producties ervan, je zou nog kunnen stellen dat je dan wat langer wil wachten op je wagen maar de invoerder verkiest dus zelf om deze optie gewoonweg te schrappen, de leveringen zouden andere tot 1 jaar oplopen en wie wil nu eenmaal zolang wachten??

Al de gelukkigen die reeds een Beetle bestelden met deze optie zullen deze dan ook zo geleverd krijgen.

Tja, straks rijden we met een zeldzame optie rond!!

Comment

Working...
                                        X