Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Beetle

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dat zou best mogelijk zijn?? Het zou alzeker niet onlogisch zijn met alle middellen die er nu zijn.. Trouwens het zou voor de dealers ook een hele opluchting zijn denk ik als dit moest bestaan. alleen al om het feit dat kopers van hun bestelde wagen nu om de haverklap gaan bellen met de vraag of de wagen nog niet klaar is!!

Maar voorlopig betwijfel ik dat dit voor de volkswagens zo is??
    Een goede bestuurder gebruikt zijn rempedaal nauwelijks op de snelweg! Afstand houden en anticiperen......

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door daniell Bekijk Berichten
      Dat zou best mogelijk zijn?? Het zou alzeker niet onlogisch zijn met alle middellen die er nu zijn.. Trouwens het zou voor de dealers ook een hele opluchting zijn denk ik als dit moest bestaan. alleen al om het feit dat kopers van hun bestelde wagen nu om de haverklap gaan bellen met de vraag of de wagen nog niet klaar is!!

Maar voorlopig betwijfel ik dat dit voor de volkswagens zo is??
      Wij hebben wel zo een code gekregen en de verkoper zei daar inderdaad iets van, maar ik zou geen flauw idee hebben waar je dit kunt opzoeken.
      En we gaan waarschijnlijk gewoon wachten tot de onze met panoramisch dak geleverd wordt. Tenzij we binnenkort te horen krijgen dat levering pas in november zou zijn ofzo...
      Als ik al de berichten hierover hoor, heb ik er eerlijk gezegd niet veel vertrouwen in dat de beetle met pano dak in de zomer geleverd worden.

Comment

• Het zal niet anders dan wachten zijn, het enige leuke aan dit wachten is dat mijn bestelde wagen langer " nieuw" blijft en dat ik ondertussen niet aan andere nieuwe wagens hoef te denken ;-)
        Een goede bestuurder gebruikt zijn rempedaal nauwelijks op de snelweg! Afstand houden en anticiperen......

Comment

• Wij hebben de onze gekocht begin januari met open dak,toen was de levering voorzien tussen begin juni en half juli,vorige week bevestiging gekregen dat het inderdaad half juli zal zijn.

Comment

• Dan zullen we het eens aan de garage moeten vragen he .

Pano dak... telkens een klein aantal zal kunnen geleverd worden zeker. Van horen vertellen kan de leverancier het aantal niet af en moet de productie hiervan opgetrokken worden. Maar dat is vlugger gezegd dan gedaan he.
            De nieuwe Beetle heeft meer succes dan verwacht.

Zeg heeft er iemand weet of je de orginele spoiler ( zoals jij op je uitvoering sport hebt Daniel) al kan nabestellen?

Want toen wij de onze in januari/februari bestelde was dit (nog) niet mogelijk. Maar als nu een sport uitvoering een ongelukje krijgt dan moet deze toch ook vervangen kunnen worden.
            Dat heb ik toen ook tegen de garage zo moeten uitleggen. Ze gingen het opvolgen, maar tot op heden krijgen zij nog steeds geen orginele spoiler te pakken in nabestelling.

Heb al eens op het net gezocht, maar het enige wat ik vindt is " factory style spoiler" met een afbeelding van de beetle. Maar ik vertrouw het niet.

Groetjes Wes

Comment

• 5C5 827 933 C GRU
              Vleugelspoiler
              273.99 + BTW

Is al bekend vanaf dag één dat de nieuwe Beetle bestaat.
              Idiote, luie dealer

SPOILER_BEETLE.jpg
              Last edited by ; 14/04/2012, 12:21.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janhuybs Bekijk Berichten
                5C5 827 933 C GRU
                Vleugelspoiler
                273.99 + BTW

Is al bekend vanaf dag één dat de nieuwe Beetle bestaat.
                Idiote, luie dealer

[ATTACH=CONFIG]88976[/ATTACH]
                Ah super! bedankt voor die info, ik vond het echt jammer dat we dat niet konden bij bestellen. Deze gaat zoizo geplaatst worden

Comment

• Comment

• Iemand nog een update gekregen ivm de levertijden van een beetle met pano dak?

Comment

• JE Design.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door golfIII gti Bekijk Berichten
                        Iemand nog een update gekregen ivm de levertijden van een beetle met pano dak?
                        Tja, die van mij zou bij bestelling in de maand mei geleverd worden maar is nu verlengd naar einde juni begin juli maar wel met zekerheid productie week 20 zijnde circa 14 mei en dan 6 weken transport.....

Comment

• Deze week eens naar de dealer gaan om te vragen hoe het ermee staat...
                          Vraag me wel af waarom dat de diesel DSG 6 versnelling heeft en de andere motorversies 7 versnellingen.

Comment

• Ik denk dat een Diesel genoeg koppel heeft om aan 6 versnellingen genoeg te hebben.

Comment

• Die DSG7 is berekend op maximaal koppel van 250 nM, de DSG6 kan tot 350 nM koppel aan. Daarom vindt je die laatste terug bij de 2.0 TDI (320 nM) en de 2.0 TFSI (280 nM)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk Berichten
                                Die DSG7 is berekend op maximaal koppel van 250 nM, de DSG6 kan tot 350 nM koppel aan. Daarom vindt je die laatste terug bij de 2.0 TDI (320 nM) en de 2.0 TFSI (280 nM)
                                Thanks, goede info. Vandaag de info gekregen dat een beetle diesel dsg in september geleverd kan worden bij bestelling in mei.

Comment

• Amai das vlug . Ze zullen zonder pano dak veel sneller kunnen leveren nu zeker....

de onze is besteld 02/12 en levering voorzien tegen 10/12 ( zonder pano dak).

Comment

• Amai,dat is pas rap,amper een week .

Comment

• Gisteren in de garage eens achtereenvolgens de golf, golf plus, beetle, passat en cc getest. De golf plus en de beetle steken er met kop en schouder bovenuit. Met name de hoofdruimte als je 1m90 bent. Even wachten op de nieuwe golf eind dit jaar om een keuze te maken. De beetle full option komt op 34.000 euro in diesel met dsgautomaat. De golf plus komt op 31.000 euro. Das wel erg dan, als je het zo bekijkt voor de full option modellen tov een plus.

Comment

• Bomma, heb je ermee gereden?
                                        Welke motoren lagen in de golf en de beetle?
                                        Graag verslagje.
                                        De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

1976 Volkswagen Kever 1200L
                                        1990 Volvo 344
                                        1991 Mercedes W124 230CE
                                        2016 Skoda Octavia van 't werk

Verkocht
                                        1980 Volkswagen Derby CLS
                                        1990 Mercedes W124 230CE
                                        2008 Renault Espace 2.0 dci 130

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr. JN. Bekijk Berichten
                                          Bomma, heb je ermee ger
                                          Welke motoren lagen in de golf en de
                                          Graag verslagje.
                                          De beetle was de 2 liter turbo. De plus een diesel 140 pk. Als ik één koop is het met 140 pk diesel dsg. Ik heb de testrit bij Dieteren voor een cc afgezegd. Dat zal nog is één van deze twee worden.

Comment

Working...
                                          X