Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Beetle
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
Comment
-
vandaag nieuws ontvangen dat onze beetle die voorzien was voor levering september geleverd is. 4 maanden te vroeg. Das een goede planning van volkswagen Amai! En normaal gezien werd de spoiler in naplaatsing gedaan, nu blijkt dat dit niet kan op een design uitvoering. De sport versie zou een verstevigde koffer hebben en de design niet en hierdoor zou door druk die op de spoiler komt de raam kunnen laten barsten. Pf als ik dat gewten had
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WesleyG. Bekijk BerichtenMaar als je die kan plaatsen, dan moet dat bij de orginele ook kunnen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WesleyG. Bekijk Berichtenvandaag nieuws ontvangen dat onze beetle die voorzien was voor levering september geleverd is. 4 maanden te vroeg. Das een goede planning van volkswagen Amai! En normaal gezien werd de spoiler in naplaatsing gedaan, nu blijkt dat dit niet kan op een design uitvoering. De sport versie zou een verstevigde koffer hebben en de design niet en hierdoor zou door druk die op de spoiler komt de raam kunnen laten barsten. Pf als ik dat gewten had
Dus perfect mogelijk op een design uitvoering. Vorige week is er trouwens een zwarte Design geleverd bij ACM en deze had de spoiler!
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spiderred Bekijk BerichtenOef, eindelijk nieuws.....Beetle is in productie nu !
Levering half-juli in België.
Wanneer getekend?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door linus62 Bekijk BerichtenIk heb mijn beetle 2012 (2.0 tsi sport) besteld in december 2011.
De auto zou klaar zijn begin juli maar moet dan nog met de boot komen van Mexico.
Men zegt mij dat hij hier zal zijn eind augustus ...begin september.
Is wel lang wachten hoor.Een goede bestuurder gebruikt zijn rempedaal nauwelijks op de snelweg! Afstand houden en anticiperen......
Comment
-
Levering was voorzien mei 2012. (normaal gezien mag men hier 25 % van afwijken)
Maar geen erg hoor...ik heb nog altijd mijn Vw Eos.
Het is wel één met panoramisch dak.
Deze zal het zijn :
2.0 tsi sport , deep black , disc aluvelgen 18' , 235 banden , ruiten verdonkerd , xenonkoplampen met led , aps ,
elektrisch panoramisch dak , bijkomende meters op dashbord , radio rcd 510 , striping beetle
Zal wel het wachten waard zijn.
Comment
Comment