Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Beetle

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
    Banden met witte flanken... Kun je dat nog vinden, en zo ja: hoeveel kost dat?

Comment

• Wat zal dat kosten tesamen?
      gr. Ada

Comment

• geen probleem, het zijn aparte witte ringen die je ermee kan laten opzetten als je de banden laat monteren op de velgen. En zoveel kost dat niet!!!!

greets

Comment

• vandaag nieuws ontvangen dat onze beetle die voorzien was voor levering september geleverd is. 4 maanden te vroeg. Das een goede planning van volkswagen Amai! En normaal gezien werd de spoiler in naplaatsing gedaan, nu blijkt dat dit niet kan op een design uitvoering. De sport versie zou een verstevigde koffer hebben en de design niet en hierdoor zou door druk die op de spoiler komt de raam kunnen laten barsten. Pf als ik dat gewten had

Comment

• Er bestaat wel ene aftermarket (éénkleurige) spoiler voor de Beetle die ze kunnen naplaatsen. Is niet dezelfde als de originele.

Comment

• Maar als je die kan plaatsen, dan moet dat bij de orginele ook kunnen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WesleyG. Bekijk Berichten
                Maar als je die kan plaatsen, dan moet dat bij de orginele ook kunnen.
                Blijkbaar niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WesleyG. Bekijk Berichten
                  vandaag nieuws ontvangen dat onze beetle die voorzien was voor levering september geleverd is. 4 maanden te vroeg. Das een goede planning van volkswagen Amai! En normaal gezien werd de spoiler in naplaatsing gedaan, nu blijkt dat dit niet kan op een design uitvoering. De sport versie zou een verstevigde koffer hebben en de design niet en hierdoor zou door druk die op de spoiler komt de raam kunnen laten barsten. Pf als ik dat gewten had
                  Raar want de spoiler komt standaard bij de Design uitvoering 1.4L 160pk.
                  Dus perfect mogelijk op een design uitvoering. Vorige week is er trouwens een zwarte Design geleverd bij ACM en deze had de spoiler!

Comment

• Zoals Wesleyg. al vermeldde zal het waarschijnlijk iets te maken hebben met dat verstevigd kofferdeksel zeker.

Comment

• Heye, vista waar heb je deze foto van? De spoiler die hierop te zien is, is wel mogelijk. Deze heeft de garage voorgesteld ter vervanging. Dus het zal dus die worden zoals op de foto.

Comment

• Beetle Fender Edition live @ AMI Leipzig:

Bron: [www.auto.cz]
                        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oef, eindelijk nieuws.....Beetle is in productie nu !
                          Levering half-juli in België.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door spiderred Bekijk Berichten
                            Oef, eindelijk nieuws.....Beetle is in productie nu !
                            Levering half-juli in België.

Wanneer getekend?

Comment

• Is besteld via Kbc-lease, dus ken geen exacte besteldatum maar moet in de 3de of 4de week van januari geweest zijn.

Comment

• Ik heb mijn beetle 2012 (2.0 tsi sport) besteld in december 2011.

De auto zou klaar zijn begin juli maar moet dan nog met de boot komen van Mexico.

Men zegt mij dat hij hier zal zijn eind augustus ...begin september.

Is wel lang wachten hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door linus62 Bekijk Berichten
                                  Ik heb mijn beetle 2012 (2.0 tsi sport) besteld in december 2011.

De auto zou klaar zijn begin juli maar moet dan nog met de boot komen van Mexico.

Men zegt mij dat hij hier zal zijn eind augustus ...begin september.

Is wel lang wachten hoor.
                                  Wat was de levertermijn die in december op je overeenkomst was vermeld?
                                  Een goede bestuurder gebruikt zijn rempedaal nauwelijks op de snelweg! Afstand houden en anticiperen......

Comment

• Levering was voorzien mei 2012. (normaal gezien mag men hier 25 % van afwijken)

Maar geen erg hoor...ik heb nog altijd mijn Vw Eos.

Het is wel één met panoramisch dak.

Deze zal het zijn :

2.0 tsi sport , deep black , disc aluvelgen 18' , 235 banden , ruiten verdonkerd , xenonkoplampen met led , aps ,
                                    elektrisch panoramisch dak , bijkomende meters op dashbord , radio rcd 510 , striping beetle

Zal wel het wachten waard zijn.
                                    Last edited by ; 16/06/2012, 18:49.

Comment

Working...
                                    X