Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Toen ik in december 2011 een beetle sport 2L ging bestellen kon je zulke motorversie zo goed als nergens in Europa vinden dus je moest wel bestellen wilde je er zo een hebben.
De verkoper gaf als afleverdatum op mei 2012 ( op de bestelbon ) en mondeling erbij vermeld dat het wel vroeger zou kunnen zijn maar dat kon hij niet op papier zetten,,, Nu ben ik net dat type dat wat je tegen me zegt ook maar waar moet maken, en dat de wagen er niet ' vroeger ' kon zijn daar moest ik me dan bij neer leggen en 1 maand later wilde ik ook nog slikken maar 2,5 maand later niet!! Fuck D'leteren!!!!
Kijk ik zie het zo, Ik ben een gepasioneerd autoliefhebber en ik heb in mijn rijbewijsleven al heel wat wagens gehad van sportwagens tot Vans, jeeps minibusjes tot Smart Crossblade toe, en ik moet in mijn nog maar kort resterende rijbewijsleven nog heel wat auto's hebben, gewoon omdat die op mijn lijstje staan om eens te bezitten.
Het gaat zelfs zover dat ik nu al sporadisch oude ( maar nog zeer mooie ) wagens koop omdat ik ze eens wil berijden en aanvoelen zo heb ik vorige week nog een citroen xm van 1993 2L turbo gekocht full-option omdat ik die wagen gewoonweg mooi vind en omdat hij naar ik vermoed fantastisch rijdt?
Als ge dan eens een ' nieuwe ' auto koopt zoals de beetle en daar dan een kwart jaar langer op moet wachten dan de afspraak is dan vervalt bij mij de intresse tot niets. Een voorbeeld; ik kocht de beetle in december 2011 en toen ik hem bestelde zette ik daags nadien een wallpaper foto op m'n bureaubladscherm van mijn pc zowel thuis als op het werk, 1x per dag zocht ik op youtube achter nieuwe filmpjes over deze beetle dit tot en met maart/april toen de dealer meldde dat de beetle die voor mij bestemd was in juni zou komen ( wat later dan juli zou worden ) zonder dat ik het zelf merkte was mijn intresse om spontaan eens een nieuw filmpje over de beetle op youtube te zoeken verdwenen, Ik plaatste op m'n bureaublad ook een andere achtergrond, ik las op verschillende forums hoe kopers die tot 2 à 3 maanden na mij een samengestelde beetle bestelde hun wagen al mochten gaan ophalen... Pfff wat kon me die beetle nog schelen,,,,,
Maar ik had me voorgenomen dat wanneer mijn beetle zou afgeleverd worden binnen de termijn van 25% overschrijding ik hem in ontvangst zou nemen wat ik ook verplicht was. dit liep tot 20 juni, wel ik ben op 20 juni mij een andere wagen gaan kopen die ik na 2 dagen al had een vw met dsg en een panoramisch open dak ;-)
Dus zo zit ik in elkaar,, als ik zeg dat op 20 juni met een ' eigen wagen ' zal rijden met dsg en panodak dat zal dat zo zijn!!
Ik woon dan wel in de kempen, maar ik ben opgegroeid in Antwerpen dus een beetje gezonde arrogantie is nooit ver weg ;-))
Gisteren deze wagen eens in het echt bekeken en toch enigzins teleurgesteld. Biedt weinig ruimte achterin ,voor deze prijs kan je beter een Polo kopen.
Comment