Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Beetle

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wij zijn maar met twee.....ideaal.

En dat wist je hé dat een beetle niet echt een familiewagen is.

Ik heb er al twee gehad....wordt nu mijn derde.

Comment

• Joehoe,wagen is binnen in de garage,staat zelf al klaar om op te halen,morgen online nummerplaat aanvragen en zodra deze binnen is gaan we er achter...

Comment

• wow....tof....je doet mij al watertanden.

Comment

• Ik rijd nu met m'n derde

Comment

• 382465_262374337200620_7476379_n.jpg

Comment

• 12345
              Last edited by Koenigsegg ccxr; 25/10/2012, 20:12.
              porsche 4ever
              '06 Skyteam Dax 50cc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koenigsegg ccxr Bekijk Berichten
                Die van mijn vader is ook toegekomen in de garage (Jennes Machelen), YES!
                Besteld in februari en voorzien voor september, maar al geleverd in juli; goed gedaan van vw.
                Vandaag de papieren voor de nummerplaat gaan tekenen in de garage en een van deze dagen de beetle halen.
                Hopelijk worden de rest van de beetles ook zo snel geleverd, al heb ik hier wel al andere verhalen gelezen
                Dan hebben ze de onze aan jullie gegeven Wij hebben in Januari besteld, levering voorzien begin juli (NU DUS!!!) , en is uitgesteld tot begin/half september

Comment

• Wij hebben die 18inch twister velgen gekozen, wel vreemd dat ze die leveren met Hankook banden, hoop dat dat geen "slechte" banden zijn. Zou de duitse kwaliteit een beetje af doen... Hij zou nu ergens binnen Europa op het transport staan, eind volgende week zal hij aankomen in Erps Kwerps, eindelijk...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
                    Dan hebben ze de onze aan jullie gegeven Wij hebben in Januari besteld, levering voorzien begin juli (NU DUS!!!) , en is uitgesteld tot begin/half september
                    Wij hebben de onze begin december 2011 besteld en hij is er ook nog niet.
                    Hij was voorzien voor mei.....hmmm.

Comment

• De onze is dit weekend ook besteld:

1.2 Beetle Design met 105 pk
                      Graciosabruin met zwart leder (lang zitten twijfelen tussen zwart en beige interieur, maar bij het zien van de foto van Vista blij dat we toch voor zwart zijn gegaan)
                      Panoramisch Dak
                      Park Pilot
                      Comfort Pack 2
                      Business Pack
                      Rotor-velgen
                      Wintermodule

Geschatte levermaand: oktober

Comment

• Proficiat maar ik vrees dat je toch wat langer zal moeten wachten.
                        Ik wacht al acht maanden en zal nog een maand duren.

Comment

• Raar hé,wij de onze gekocht begin januari en vorige week woensdag om geweest,met schuifdak.......
                          Foto's post ik wel eens als het beter weer is .

Comment

• Ja vind ik ook raar.

De mijne is :
                            tsi 2.0 sport , zwart , alu velgen disc , zijruiten achteraan en achterruit verdonkerd, bi xenon koplampen met led, aps , elektrisch panoramisch dak , bijkomende meters dashboard, radio cd rcd 510 , striping beetle

Comment

• Apart, onze beetle zou deze week toekomen bij de dealer, vandaag reed ik even langs de dealer op weg naar mijn werk. Zie ik een vrachtwagen met 2 beetle's. Eentje zoals de onze, wit, getinte ramen achter, 18 inch twister velgen, maar geen panoramisch dak. Hoop dat dit niet de onze was anders hebben we een groot probleem... Normaal gezien zou ik niet twijfelen, maar gezien de beetle's amper toekomen en dan nog bij die dealer in onze configuratie... Morgen even bellen om te vragen hoe het precies staat met de levering. Hopelijk is het gewoon een vergissing.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door golfIII gti Bekijk Berichten
                                Apart, onze beetle zou deze week toekomen bij de dealer, vandaag reed ik even langs de dealer op weg naar mijn werk. Zie ik een vrachtwagen met 2 beetle's. Eentje zoals de onze, wit, getinte ramen achter, 18 inch twister velgen, maar geen panoramisch dak. Hoop dat dit niet de onze was anders hebben we een groot probleem... Normaal gezien zou ik niet twijfelen, maar gezien de beetle's amper toekomen en dan nog bij die dealer in onze configuratie... Morgen even bellen om te vragen hoe het precies staat met de levering. Hopelijk is het gewoon een vergissing.
                                In tegenstelling tot wat hier vaak geschreven wordt komen er weldegelijk al heel wat Beetles toe, er zijn er enkelen met vertraging, maar de meesten zijn mooi op tijd of zelfs een heel stuk te vroeg!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door somers_j Bekijk Berichten
                                  De onze is dit weekend ook besteld:

1.2 Beetle Design met 105 pk
                                  Graciosabruin met zwart leder (lang zitten twijfelen tussen zwart en beige interieur, maar bij het zien van de foto van Vista blij dat we toch voor zwart zijn gegaan)
                                  Panoramisch Dak
                                  Park Pilot
                                  Comfort Pack 2
                                  Business Pack
                                  Rotor-velgen
                                  Wintermodule

Geschatte levermaand: oktober
                                  graag gedaan, we regelen dat wel

Comment

• Comment

• Comment

• Comment