Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Beetle

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ben net terug van mijn dealer en die zegt dat het normaal is dat die voorste lichten een beetje kunnen bewegen .

Wil iemand dat nagaan. Dus als je wrijft over de lampen dan gaan die een klein beetje weg en weer.

Thanks.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door linus62 Bekijk Berichten
      Ben net terug van mijn dealer en die zegt dat het normaal is dat die voorste lichten een beetje kunnen bewegen .

Wil iemand dat nagaan. Dus als je wrijft over de lampen dan gaan die een klein beetje weg en weer.

Thanks.
      Haha, en waarom zou dat normaal moeten zijn? Jeetje, die VW-dealers toch....

Comment

• Beste,
        sinds midden augustus ben ik in het bezit van een VW Beetle Sport...
        Ik heb namelijk het probleem met de ruit van de bestuurder, die gaat elke keer naar beneden en boven wanneer je ze wil laten zakken, precies of de ruit een eigen leven leidt... Verder heb ik geen problemen met de lampen, deze zitten echter vast! Vreemd dat jouwe wat bewegen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iPet Bekijk Berichten
          Beste,
          sinds midden augustus ben ik in het bezit van een VW Beetle Sport...
          Ik heb namelijk het probleem met de ruit van de bestuurder, die gaat elke keer naar beneden en boven wanneer je ze wil laten zakken, precies of de ruit een eigen leven leidt... Verder heb ik geen problemen met de lampen, deze zitten echter vast! Vreemd dat jouwe wat bewegen!
          Misschien toch wel even vermelden of het hier om de xenon-lichten gaat of niet? daar kan dus wel verschil op zitten? Alles heeft soms een eenvoudige reden!
          Een goede bestuurder gebruikt zijn rempedaal nauwelijks op de snelweg! Afstand houden en anticiperen......

Comment

• Het zijn inderdaad xenon lampen.
            De dealer viel uit de lucht en heeft onder de motorkap gekeken en zei dat ze goed verankerd zijn.
            Nu weet ik het ook niet meer.
            Last edited by ; 06/09/2012, 13:30.

Comment

Het zijn inderdaad xenon lampen.
              De dealer viel uit de lucht en heeft onder de motorkap gekeken en zei dat ze goed verankerd zijn.
              Nu weet ik het ook meer.
              Ik heb ook xenonlampen... En deze staan wel vast...

Comment

• @ zeramed : En weet je toevallig hoe ze het hebben opgelost ? Welke dealer ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hardcase Bekijk Berichten
                  @ zeramed : En weet je toevallig hoe ze het hebben opgelost ? Welke dealer ?
                  Neen,ik weet niet hoe ze het(opgelost )hebben,was de vrouw die ermeer ging,wel zei ze gisteren dat het weer prijs was,nu nog enkel schuifdak die moeilijk toegaat.
                  Dealer is Tavernier Zedelgem.

Comment

• dag mannen,

gisteren de papieren opgehaald van onze beetle. Hij zal klaar staan na onze verlof, maar ik ben vergeten te kijken naar de koplampsproeiers of dat deze er nu opstaan of niet????? Degene die bij jullie Xenonverlichting hebben, hebben jullie koplampsproeiers? Want op de bestelbon staat dit wel mee vermeld!

Mvg

Comment

• Xenonlampen op Beetle hebben geen koplampsproeiers omdat ze een lager vermogen hebben. Vanaf een bepaald vermogen (intensiteit?) is het pas verplicht, hier dus niet.

Comment

• Staat wel op de bestelbon?????

Comment

• Ik heb xenon en inderdaad geen koplamp sproeiers.

Comment

Ik heb xenon en inderdaad geen koplamp sproeiers.
                            Klopt, volledig mee eens... :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                              miljaar dat is dik
                              +miljoen, zulke gave wielen, de remmen set-up maakt het af!
                              1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
                              2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
                              2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

• R-line :

Comment

• Comment

• beetle

Gisteren onze Beetle opgehaald en al lekker mee rond gereden.
                                    fantastisch bakske !

Xenonlampen bewegen een heel klein beetje.. misschien 1mm a 2mm. Zal nog vragen of dit normaal is..
                                    Schuifdak gaat perfect open en toe alsook de ramen. De verkoper vertelde ons dat er inderdaad koplampsproeiers aanwezig zijn. Dit omdat xenon geen warmte afgeeft en bvb bij winter de mogelijke sneeuw ook niet smelt. Er zal wel iets van in de handleiding staan.

vraagje aan dit Forum. Is er een mogelijkheid om een fietsrek te plaatsen?
                                    bedankt !

IMG_3252.jpg
                                    Last edited by ; 14/09/2012, 10:29.

Comment

• @yielder:

Proficiat met je nieuwe Beetle, ferme kar! Vraag ook eens aan je verkoper om je te tonen waar de koplampsproeiers zitten en om ze te doen werken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk Berichten
                                        @yielder:

Proficiat met je nieuwe Beetle, ferme kar! Vraag ook eens aan je verkoper om je te tonen waar de koplampsproeiers zitten en om ze te doen werken.
                                        Ja,kben eigenlijk ook curieus,hebben hier ook xenon,maar geen sproeiers te zien....

Comment

• Belgische wetgeving betreffende het voeren van xenonverlichting: Alle auto’s die zijn voorzien van xenonverlichting moet voorzien zijn van een automatische niveauregeling en koplamp reiniginginstallatie.

Comment

Working...
                                          X