Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Beetle

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door zeramed Bekijk Berichten
    Ja,kben eigenlijk ook curieus,hebben hier ook xenon,maar geen sproeiers te zien....

Dit menen jullie toch niet, al een week aan het zoeken achter de koplampsproeiers?

Comment

• Is toch simpel, vraag iemand om de ruitensproeier te activeren en dan werken de sproeiers van de lampen toch ook.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
        Is toch simpel, vraag iemand om de ruitensproeier te activeren en dan werken de sproeiers van de lampen toch ook.
        Tja, schrijf er dan wel bij dat de lichten ook moeten ' aan ' staan anders is het noppes!!
        Een goede bestuurder gebruikt zijn rempedaal nauwelijks op de snelweg! Afstand houden en anticiperen......

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door daniell Bekijk Berichten
          Tja, schrijf er dan wel bij dat de lichten ook moeten ' aan ' staan anders is het noppes!!
          Duhhhhhh.

Comment

• Ja, alle Beetles die hier rondrijden met xenon en zonder sproeiers zullen niet conform de Belgische wetgeving zijn zeker.

Comment

• [Xenonlampen bewegen een heel klein beetje.. misschien 1mm a 2mm. Zal nog vragen of dit normaal is...]

Die van ons haar koplampen bewegen ook, zelfs meer dan 2 mm.

Comment

• Je begint ze meer en meer te zien. Knappe verschijning. Die met LED's kan je al van veraf herkennen.
                freude am fahren

Comment

• Forumleden,

Na 2 weken en 1500 km gereden te hebben met de 1,6 TDI "design".....

Enkele praktische zaken die ik mis tov vorige wagens... geen autom. lichten (nu telkens knop op en af, zoals bij auto's van 10j geleden), geen verlichte spiegel in zonneklep, geen 6de V, te kleine
                  binnenspiegel, geen kleine vuilbakje met klep (type asbak)

Storend element is wanneer de zetel verschoven wordt om passagier achter te laten instappen....de eerder gekozen zetelpositie tov van stuur verloren is ! Heel vervelend zelfs !

De ruiten hebben ook het probleem van steeds terug volledig te zakken wanneer ik wil sluiten....volgens de dealer omwille van de rubbers die nog nieuw zijn, zou zichzelf oplossen door veel te gebruiken.

Rijgevoel: de ophanging geeft de staat van het (slechte) wegdek surieus door , ietsje te hard zelfs. Bij het nemen van korte bochten tegen hogere snelheid helt het koetswerk hard door, voelt te soft aan daardoor.

Woensdag terug binnen om gewichtsdetectie-net in passagierzetel te vervangen want verklikkerlicht en waarschuwingsgeluid blijven werken ook zonder passagier !

M.

Comment

• Dat die geen automatische lichten heeft tot daar aan toe, maar dat ge elke keer de zetel weer op de juiste plaats moet zetten als er achteraan iemand heeft plaats genomen is ronduit belachelijk. Wat kost dat nu om dat standaard in de auto in te bouwen.

Gierige Duitsers.

Comment

• Zou ik mogen weten van diegene wiens beetle reeds geleverd is hoeveel km erop stond bij ontvangst van de wagen? Alvast bedankt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door spiderred Bekijk Berichten

Storend element is wanneer de zetel verschoven wordt om passagier achter te laten instappen....de eerder gekozen zetelpositie tov van stuur verloren is ! Heel vervelend zelfs !
                        Als je de juiste handeling doet komt de zetel terug in de zelfde positie te staan, maar niet als je eerst de rugleuning naar achter doet. Het is maar een kwestie van correct gebruik hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AeroBandit Bekijk Berichten
                          Zou ik mogen weten van diegene wiens beetle reeds geleverd is hoeveel km erop stond bij ontvangst van de wagen? Alvast bedankt!
                          De Beetles komen wel van Mexico hé
                          Een goede bestuurder gebruikt zijn rempedaal nauwelijks op de snelweg! Afstand houden en anticiperen......

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AeroBandit Bekijk Berichten
                            Zou ik mogen weten van diegene wiens beetle reeds geleverd is hoeveel km erop stond bij ontvangst van de wagen? Alvast bedankt!
                            Mijn Beetle had bij de aflevering al 20 km op de teller! (Wat ik toch wel veel vond)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iPet Bekijk Berichten
                              Mijn Beetle had bij de aflevering al 20 km op de teller! (Wat ik toch wel veel vond)
                              Bij die van ons stond er iets van 10 km op ofzo. Nog geen problemen gehad met de ramen, eigenlijk super tevreden! 1.6tdi is niet super snel maar op de een of andere manier mis ik het niet. Gewoon rustig door het verkeer rijden en op de snelweg veel gebruik maken van die lange 5de versnelling.

Comment

• Weet ik, mijne is onderweg, maar heb hier & daar al opgepikt dat dealer nieuwe geleverde wagens nog wel eens even achterhoud om korte testrit te laten mee doorgaan, daarmee dat ik een idee wil hebben hoeveel er ongeveer opstaat als hij geleverd wordt, want kot gaat te klein zijn als ik verneem dat de mijne ook al uitstapjes gaan doen is...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk Berichten
                                  Ja, alle Beetles die hier rondrijden met xenon en zonder sproeiers zullen niet conform de Belgische wetgeving zijn zeker.
                                  nederland heeft de wetgeving van de rest van de wereld intussen overgenomen, oud-europa (en belgie blijkbaar op eerste plek) zal zich mogen aanpassen aan groeimarkten...die zich niet hebben laten omlobby-en door europesche autoindustrie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door golfIII gti Bekijk Berichten
                                    Bij die van ons stond er iets van 10 km op ofzo. Nog geen problemen gehad met de ramen, eigenlijk super tevreden! 1.6tdi is niet super snel maar op de een of andere manier mis ik het niet. Gewoon rustig door het verkeer rijden en op de snelweg veel gebruik maken van die lange 5de versnelling.
                                    de mijne +30km !!! toch een beetje vreemd, want we hebben hem op maandag in de garage nog helemaal ingepakt gezien en we mochten hem woensdag al halen... ???

Comment

Ja, alle Beetles die hier rondrijden met xenon en zonder sproeiers zullen niet conform de Belgische wetgeving zijn zeker.
                                      Uitleg van VW : de xenonlichten zijn van mindere sterkte dan de meeste op de markt, waardoor er geen sproeiers verplicht zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vista Bekijk Berichten
                                        Uitleg van VW : de xenonlichten zijn van mindere sterkte dan de meeste op de markt, waardoor er geen sproeiers verplicht zijn.
                                        Zoals ik op de vorige pagina al schreef dus.

Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk Berichten
                                        Xenonlampen op Beetle hebben geen koplampsproeiers omdat ze een lager vermogen hebben. Vanaf een bepaald vermogen (intensiteit?) is het pas verplicht, hier dus niet.
                                        Last edited by ; 21/09/2012, 10:39.

Comment

Zoals ik op de vorige pagina al schreef dus.
                                          Yups, zag het toen ik erna scrollde

Comment

Working...
                                          X