Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Beetle

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Is er al iemand waarbij het probleem met de ruit bestuurderskant werd opgelost? Wordt bij mij met de dag erger, dat wordt volgende week weer eens bij de dealer langs gaan vrees ik :-( ...

Comment

• Begrijp eerlijk gezegd niet dat zo'n probleem niet opgemerkt is geweest tijdens de productiefase.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beetle-ke Bekijk Berichten
        Is er al iemand waarbij het probleem met de ruit bestuurderskant werd opgelost? Wordt bij mij met de dag erger, dat wordt volgende week weer eens bij de dealer langs gaan vrees ik :-( ...

Hey,
        Wagen is binnen geweest in garage,heeft ondertussen nog 1 keer raar gedaan,nu lijkt het opgelost....

Comment

• Morgen gaan we onze beetle afhalen,
          Ik zal het allemaal eens checken...

Ivm de xenonlampen, als de koplampspproeiers moeten wegens kans op aanvriezen van vocht, dan is dit toch ook bij de mindere sterke xenonlampen. Blijkbaar heeft het te maken met vuil op de koplamp dat de lichtbundel kan verstoren. Maar dat bij mindere sterke Xenon dit niet verplicht is, kan ik nergens vinden... pfffffff.

En heeft iemand een idee waar je verlagingsset kan kopen voor een 1.6CDRTI voor minstens 30mm, nu nog maar gevonden voor max 25mm.

Groetjes
          Last edited by ; 23/09/2012, 16:04.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door spiderred Bekijk Berichten
            Forumleden,

Na 2 weken en 1500 km gereden te hebben met de 1,6 TDI "design".....

Enkele praktische zaken die ik mis tov vorige wagens... geen autom. lichten (nu telkens knop op en af, zoals bij auto's van 10j geleden), geen verlichte spiegel in zonneklep, geen 6de V, te kleine
            binnenspiegel, geen kleine vuilbakje met klep (type asbak)

Storend element is wanneer de zetel verschoven wordt om passagier achter te laten instappen....de eerder gekozen zetelpositie tov van stuur verloren is ! Heel vervelend zelfs !

De ruiten hebben ook het probleem van steeds terug volledig te zakken wanneer ik wil sluiten....volgens de dealer omwille van de rubbers die nog nieuw zijn, zou zichzelf oplossen door veel te gebruiken.

Rijgevoel: de ophanging geeft de staat van het (slechte) wegdek surieus door , ietsje te hard zelfs. Bij het nemen van korte bochten tegen hogere snelheid helt het koetswerk hard door, voelt te soft aan daardoor.

Woensdag terug binnen om gewichtsdetectie-net in passagierzetel te vervangen want verklikkerlicht en waarschuwingsgeluid blijven werken ook zonder passagier !

M.
            Laat je lichten gewoon dag en nacht aanstaan, dan mis je absoluut die automatische lichten niet

Zetel achteruitschuiven en dan rugleuning pas terugklappen, is bij heel veel driedeurs-modellen zo

Rare combinatie van een overhellende wagen, dus zachte afstelling en toch veel doorgeven wat op een harde afstelling wijst ... Had je vorige wagen een langer chassis, dat kan enigszins dit andere rijgevoel wel verklaren in mijn ogen.

De foutjes zoals de ramen en het gewichtsdetectie-net die vaak terugkomen zouden er nu wel stilletjes aan uit mogen gaan in mijn ogen!
            Last edited by josenjef; 25/09/2012, 13:34.
            '16 Peugeot 308 SW blueHDI
            '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Ze zijn nu bezig met productie van 2013 model, en blijkbaar overgestapt naar een andere producent van de motortjes voor de ramen.

Comment

• Kent er iemand de mogelijkheden voor het plaatsen van een fietsrek of een skibox?
                thanks !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yielder Bekijk Berichten
                  Kent er iemand de mogelijkheden voor het plaatsen van een fietsrek of een skibox?
                  thanks !

Comment

• Comment

• Je begint ze te zien in 't straatbeeld en ik vind 't een frisse verschijning! Een hele verademing die de vorige gelukkig snel doet vergeten.

Zijn er plannen voor een gepeperde versie, genre Beetle R oid?

Comment

• Beetle R Concept :

Comment

• Zelfde motor als in de Scirocco, dus rond de 260-270pk

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vista Bekijk Berichten
                              Ze zijn nu bezig met productie van 2013 model, en blijkbaar overgestapt naar een andere producent van de motortjes voor de ramen.
                              er moet een nieuwe (ruit)motor in. garage zegt dat er een nieuwe in ontwikkeling is en in november zal die geleverd worden.
                              ze zullen een dagje bezig zijn met mijn beetle want moest zowiezo binnen in de garage voor eerste controle en iemand heeft een kras getrokken in mij koffer door de lak heen (kost=290 euro + mij letters voor de kloten).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                Begrijp eerlijk gezegd niet dat zo'n probleem niet opgemerkt is geweest tijdens de productiefase.
                                de eerste maand had ik het ruiten probleem niet. het begint met één keer en verergert met tijd. de andere kant begint nu ook al...

Comment

• Comment

• kom er even tussen. vind dit ook een leuk wagentje, maar is het nog steeds zo dat bij het nieuw model er geen trekhaak mag/kan geplaatst worden ook al zou je iemand vinden die dit voor je wil/kan doen? Hij zou dan onwettig worden in Belgie wegens niet conform

Comment

• Tuner Abt befreit den VW Beetle 2.0 TSI vom letzten Rest Niedlichkeit – er leistet nun 240 PS und muss im Fahrbericht zeigen, was er kann.

Comment

• Comment

• Wat een kleur!

Comment

Working...
                                          X