Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Beetle
Collapse
X
-
Net mail gehad van de garage:
"Ik heb bericht ontvangen dat de wagens vanaf 1/02/2013 kunnen langskomen voor het uitvoeren van een aktie (oplossing) i.v.m. de ruiten. We bestellen de nodige onderdelen voor uw voertuig en nodigen u uit om de nodige werken uit te voeren als alles hier in voorraad is."
Hopelijk hiermee opgelost
"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zeramed Bekijk BerichtenNet mail gehad van de garage:
"Ik heb bericht ontvangen dat de wagens vanaf 1/02/2013 kunnen langskomen voor het uitvoeren van een aktie (oplossing) i.v.m. de ruiten. We bestellen de nodige onderdelen voor uw voertuig en nodigen u uit om de nodige werken uit te voeren als alles hier in voorraad is."
Hopelijk hiermee opgelost
"
Comment
-
2 weken geleden met een beetle sport R-line 2.0tdi gaan rijden en is zeer goed meegevallen.
De maandag erna eentje besteld en levering is voorzien in de maand juni.
Wat hebben wij besteld?
Het is een 2.0 sport TDI in de kleur graciosa bruin.
19" velgen maar niet van Vw.
beige interieur in lederen met zetelverwarming en ook alles in interieur in beige
extra meters op dashboard
donkere ruiten achteraan 65%
Xenon en led
fender installatie
kofferspoiler
licht en zicht module
reservewiel
klimatronic
armsteun midden
en nog wat andere kleine dingen
Mogelijks komt er ook een verlaging met enkel andere veren. Nog even afwachten met dit want daar is nog geen 100% duidelijkheid over bij de dealers van Eibach.
Dus nu maar afwachten of we hem op tijd geleverd krijgen.
Voor de eventueel geinteresseerden heb ik een ford fiesta sport te koop van mei 2011.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geertm1969 Bekijk Berichten2 weken geleden met een beetle sport R-line 2.0tdi gaan rijden en is zeer goed meegevallen.
Wat hebben wij besteld?
beige interieur in lederen met zetelverwarming en ook alles in interieur in beige
Xenon en led
fender installatie
kofferspoiler
licht en zicht module
reservewiel
klimatronic
armsteun midden
Mogelijks komt er ook een verlaging met enkel andere veren. Nog even afwachten met dit want daar is nog geen 100% duidelijkheid over bij de dealers van Eibach.
Voor de eventueel geinteresseerden heb ik een ford fiesta sport te koop van mei 2011.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geertm1969 Bekijk Berichten2 weken geleden met een beetle sport R-line 2.0tdi gaan rijden en is zeer goed meegevallen.
Wat hebben wij besteld?
Xenon en led
fender installatie
kofferspoiler
licht en zicht module
reservewiel
klimatronic
armsteun midden
Comment
-
Wat hebben wij besteld?
Xenon en led
fender installatie
kofferspoiler
licht en zicht module
reservewiel
klimatronic
armsteun midden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geertm1969 Bekijk BerichtenWas vrouwtje lief haar idee. Ik koos voor de tierlantijntjes zoals de fender installatie en velgen en verlaging
Comment
-
Heb momenteel een fiesta sport en het muzieksysteem speelt prima tot zelfs zeer goed om er standaard in te zitten. Voor de fiesta een cooper S gehad en extra bij betaald voor een beter muzieksysteem? Dit stelde echt niks voor. Hoop dat die fender zijn geld waard is.
@Vista
Welke beetle heb jij ?
Comment
-
Big thanks to Thomas Eccentricall out in Switzerland for making this happen.
A VW Beetle on a staggered set of Vossen VVS-CV3s with our custom red center caps was meant to happen.
Let us know what you think!
ECCENTRICALL | Felgen
VW Beetle 2.0 Turbo
Vossen VVS-CV3s Matte Silver
20x9/20x10.5
Cool ride
ECCENTRICALL | Felgen Beetle slammed on Vossens
Comment
-
Idd iets te laag ook voor mij. Velgen net uit de kassen en perfect! Ideale voorbeeld vind ik die Beetle op A7'ns.
2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Comment
Comment