Oorspronkelijk geplaatst door geertm1969
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Beetle
Collapse
X
-
2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
-
Jep, is aan het spreken van een KO4 te steken. Wat extra vermogen dat zijn BBk ook een uitdagiing krijgen. Is toch al redelijk wat geld ingepomot maar echt een ozo knappe beetle!2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk BerichtenIdd iets te laag ook voor mij. Velgen net uit de kassen en perfect! Ideale voorbeeld vind ik die Beetle op A7'ns.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenIk ben een voorstander van banden net uit de kasten.2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
Comment
-
Ik heb sedert enkele weken mijn Beetle te pakken, Design, 1.6, 105 Pk, bruine kleur, en zwart interieur + dak, stoffen zetels, Xenon en Led, extra meters, de twistervelgen voor de zomer, gps, armsteun, parkeersensoren. Rijdt echt wel plezant, ondanks het slechte weer.
Blijkbaar had ik beter gewacht op de saloncondities, voor een 600 euro meer had ik nu een leer interieur gehad, samen met zetelverwarming.
Ik heb de moonrock gezien met een beige interieur en die vond ik persoonlijk wat tegenvallen. Vrij eentonig en ik was ook bang met het beige voor het onderhoud, want ook de vloerbekleding is ook deze kleur.
@geertm1969: Op de mywaywebsite van de volkswagengarage in Genk staat een bruine met leer interieur, wel het zwarte, mss dat je er wat aan hebt om eens te kijken. Hij stond er paar weken geleden nog op.
Comment
-
Hoe bevalt de bruine kleur? Ja wij vonden het beige op video super. Ook de combinatie zonder het zien. Moet wel zeggen dat wij 2 auto's hebben en de beetle minder rijd kwestie van het beige leder dat minder zal gebruikssporen hebben. Ook zijn er geen kindje en geen hondjes, toch niet in deze wagen. Hebben een bestelwagen voor onze beestjes.
Ja via onze dealer konder we eentje gaan bekijken in de bruine kleur maar ook met zwart vanbinnen maar zijn niet gaan kijken en hebben het er toch op gewaagd
In ieder geval bedankt voor de tip. als je een foto hebt van de jouw dan mag je deze gerust plaatsen. Ben benieuwd. trouwens proficiat met je nieuwe aanwinst.
Hier een videoa van de cabrio maar met de normale lederen zetels want de onze is een sport en dus met de sport zetels
http://www.youtube.com/watch?v=aE3JJYjgwL8
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geertm1969 Bekijk BerichtenHoe bevalt de bruine kleur? Ja wij vonden het beige op video super. Ook de combinatie zonder het zien. Moet wel zeggen dat wij 2 auto's hebben en de beetle minder rijd kwestie van het beige leder dat minder zal gebruikssporen hebben. Ook zijn er geen kindje en geen hondjes, toch niet in deze wagen. Hebben een bestelwagen voor onze beestjes.
Ja via onze dealer konder we eentje gaan bekijken in de bruine kleur maar ook met zwart vanbinnen maar zijn niet gaan kijken en hebben het er toch op gewaagd
In ieder geval bedankt voor de tip. als je een foto hebt van de jouw dan mag je deze gerust plaatsen. Ben benieuwd. trouwens proficiat met je nieuwe aanwinst.
Hier een videoa van de cabrio maar met de normale lederen zetels want de onze is een sport en dus met de sport zetels
http://www.youtube.com/watch?v=aE3JJYjgwL8
De kleur valt reuze mee. Van de kennissenkring was niet iedereen overtuigd toen ik hem bestelde, maar iedereen heeft zijn mening herzien. Al regelmatig mensen die me aanspraken door de kleur. Hierdoor valt het, zelfs voor een niet beetle/volkswagenkenner, op dat het een nieuw model is.
Ik zal wel foto's posten binnen paar weken, wanneer de andere velgen erop liggen.
Ik was de kleur in Sterrebeek gaan bekijken en toen er quasi zeker van. De donkerblauwe stond daar ook en was prachtig, maar enkel in de sporteditie te krijgen. De moonrock was ook mooi, maar minder mannelijk dan de bruine of blauwe.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jrt Bekijk BerichtenBedankt!
De kleur valt reuze mee. Van de kennissenkring was niet iedereen overtuigd toen ik hem bestelde, maar iedereen heeft zijn mening herzien. Al regelmatig mensen die me aanspraken door de kleur. Hierdoor valt het, zelfs voor een niet beetle/volkswagenkenner, op dat het een nieuw model is.
Ik zal wel foto's posten binnen paar weken, wanneer de andere velgen erop liggen.
Ik was de kleur in Sterrebeek gaan bekijken en toen er quasi zeker van. De donkerblauwe stond daar ook en was prachtig, maar enkel in de sporteditie te krijgen. De moonrock was ook mooi, maar minder mannelijk dan de bruine of blauwe.
Awel ik ben echt benieuwd. Laat de foto's maar komen.
Comment
-
Laat ik me even voorstellen, Benjamin , bijna 18jaar en mijn eerst auto besteld in Januari.
een metallic zwarte Beetle design, met rood-zwart lederen interieur,xenon leds, bussiness pack, par pilot enz.
1.2tsi motor.
Heb hem nu besteld met de standaard 16" velgen, maar ik ben op zoek naar velgen die hem beter tot zijn recht laten komen. Iemand die al andere velgen onder zijn beetle geschroefd heeft?
Eveneens ben ik op zoek naar een verkoper voor het spoilertje voor achteraan op de kofferklep.
Alvast bedankt.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk BerichtenZijn er al prijzen bekend van de 5-deurs kever ? Aangezien de kever goedkoper is dan de Golf zou deze in aanmerking kunnen komen bij een volgende aankoop.
Comment
-
Volkswagen toont morgen tijdens de Shanghai Auto Show de iBeetle, een nieuwe Kever die op meerdere manieren gebruikmaakt van je iPhone. Je sluit een iPhone aan op de dock in het midden van de auto, waarna je een bijbehorende app opstart om van extra functies gebruik te maken. De app toont bijvoorbeeld hoe het er met de olie van je auto voorstaat en slaat informatie over je ritten op, zodat je later kunt vergelijken hoe je gemiddelde rit naar werk er uitziet.
De iBeetle wordt vanaf het begin van 2014 verkocht. Zit de iPhone niet aangesloten op de dock, dan zou de app ook draadloos gebruikt kunnen worden. Hoe de auto dat exact doet, moeten we nog zien.
Een lijst van functies die de iBeetle ondersteund vind je hieronder:- Spotify: laat gebruikers media zoals nieuwe muziek, afspeellijsten of online radiostations streamen in de iBeetle. Laat je ook muziek direct met vrienden delen. Je kunt wisselen tussen Spotify en iTunes.
- Expert: biedt vijf functies die van de iPhone een uitgebreide on-board computer maken, zoals een G-meter (voor het meten van acceleratie in een bocht), olie- en koelingstemperatuurmeters voor de motor, een chronometer en een kompas.
- Trainer: kan worden gebruikt om rijtijden, afstanden en benzineprijzen voor verschillende routes naar twee bestemmingen te vergelijken. Je kunt hier ook tips op sociale netwerken zoals Twitter en Facebook delen over bepaalde routes.
- Reader: laat de laatste berichten van sociale netwerken zoals Facebook zien en leest iPhone-berichten hardop voor.
- Postcard: stuur de locatie van de Kever naar vrienden in de vorm van een digitale ansichtkaart.
- Photo: stuurt foto’s gemaakt in de auto naar sociale netwerken. Na activatie doet de auto de rest.
- Milestones: beschikbaar als je iPhone uit de dock is gehaald. Beloont gebruikers met virtuele mijlpalen als je bepaalde taken uitvoert.
Comment
Comment