Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Beetle

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Volkswagen Beetle

Bron

Comment

Comment

Ziet er toch een pak beter uit dan de vorige.

Comment

de kleine details zorgen voor een sterke vooruitgang, een 'waardige' opvolger voor de echte Kever. Alleen die velgen passen niet, wat beter zou staan op zoiets is een soort 'gesloten velg' die er bijna uitziet als een standaard stalen velg IMO.

Comment

Very nice, een niet saaie VW, hoelang is dat geleden?
            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Leuk! Net wat de Beetle nodig had, een klein beetje minder oestrogeen.

Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichten
              Alleen die velgen passen niet, wat beter zou staan op zoiets is een soort 'gesloten velg' die er bijna uitziet als een standaard stalen velg IMO.
              Ik wacht al op de eerste tuner die er de Fuchs-velgen van een 911 Sport Classic onder zwiert.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door El Thomaso Bekijk Berichten
                Ik wacht al op de eerste tuner die er de Fuchs-velgen van een 911 Sport Classic onder zwiert.
                Ge zegt het als grap, maar iets in die aard zou nog echt niet misstaan. De echte fuchsvelgen zijn gelukkig te duur voor de gemiddelde tuner

Comment

Niet mis. Blijft er nog voldoende 'Kever' uit zien en is in ieder geval volwassener en praktischer dan de vorige.

Enige minpunt: het dashboard. Daarin was de vorige Beetle toch veel origineler qua ontwerp. Net zoals bij de Mini en de Fiat 500 maakt het dashboard toch een groot deel uit van het retro-design. En dat is hier nogal ver te zoeken, vind ik... Of ze hadden toch tenminste de tellerpartij, de omkadering van de GPS en de afdekking van het dashboardkastje in carrosseriekleur kunnen spuiten, niet?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
                    Niet mis. Blijft er nog voldoende 'Kever' uit zien en is in ieder geval volwassener en praktischer dan de vorige.

Enige minpunt: het dashboard. Daarin was de vorige Beetle toch veel origineler qua ontwerp. Net zoals bij de Mini en de Fiat 500 maakt het dashboard toch een groot deel uit van het retro-design. En dat is hier nogal ver te zoeken, vind ik... Of ze hadden toch tenminste de tellerpartij, de omkadering van de GPS en de afdekking van het dashboardkastje in carrosseriekleur kunnen spuiten, niet?
                    Volledig met akkoord. Het dashboard is veel te veel off-the-shelf. Dit had wat meer referenties naar het oermodel moeten hebben, of op zijn minst iets wat meer specifiek voor het design van deze wagen gemaakt is.

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichten
                        Ge zegt het als grap, maar iets in die aard zou nog echt niet misstaan. De echte fuchsvelgen zijn gelukkig te duur voor de gemiddelde tuner
                        Was ook maar een halve grap hoor, ik zou ze echt wel eens willen zien onder een kever.

Comment

Comment

Met retrovelgen

Comment

Vele beter dan de vorige "New Beetle"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
                                Of ze hadden toch tenminste de tellerpartij, de omkadering van de GPS en de afdekking van het dashboardkastje in carrosseriekleur kunnen spuiten, niet?
                                Ik denk dat dat eigenlijk wel het geval is, naar wat ik kan afleiden uit de foto's. Als je goed kijkt zie je dat de rand rond de tellerpartij wat meer glans heeft. Ik denk dat die in dezelfde kleur is gespoten als de achteruitkijkspiegel.

Het is wachten op andere foto's, maar er zal alleszins toch heel wat gecustomized kunnen worden, neem ik aan.

Edit: we vragen, zij draaien: zie 2 posts hierboven

Comment

oei, weer die diefstalgevoelige navi
                                  2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

Een pak meer retro-gehalte dan de vorige!

Comment

Damn, ik vind em echt nice!! Jammer dat de vriendin vorig jaar een Fiësta heeft gekocht...
                                      Volvo V60 D3 R-design

Comment

Ik vind 'm knap op die lelijke achterspoiler na.
                                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Working...
                                        X