Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Beetle

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
    Hmm zonde!
    Hoe zit dat eigenlijk met dat 'spoilerke'? Heb mij laten wijsmaken dat die alleen komt op de 2l TSI?
    ja inderdaad, dat vraag ik mij ook af.
    En hoe zit het dan ook met die 3 tellers in het midden van uw dashbord, is dat standaard ofwa?
    porsche 4ever
    '06 Skyteam Dax 50cc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koenigsegg ccxr Bekijk Berichten
      En hoe zit het dan ook met die 3 tellers in het midden van uw dashbord, is dat standaard ofwa?
      optie van 150€

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koenigsegg ccxr Bekijk Berichten
        Spoiler komt standaard op de 2.0T.
        Is optioneel verkrijgbaar in de States, dus zal hier ook wel mogelijk worden.

De drie tellers idem, standaard op de 2.0T
        Optioneel te verkrijgen.

Comment

• Graag een RS voor mij.
          “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• met RML Snowflakes

met fifteen52 Tarmac's

kwas mij aant vervelen, shops trekken ook op ni veel eig :p
            Last edited by ; 12/11/2011, 17:40.

Comment

• Comment

• Comment

• Ik vind hem echt leuk geworden. Een stuk agressiever en minder schattig, hij heeft zelfs iets sportief

Comment

• Van de week eentje zien rijden, echt een knappe verschijning! Dikke kanshebber voor over een 2 tal jaartjes. De 'new' beetle vond ik niets, maar deze is er echt op vooruit gegaan.
                    2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vista Bekijk Berichten
                      Mooi!
                      2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                      2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Afgelopen vrijdag in Autoworld, ziet er goed uit irl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door artru Bekijk Berichten

Afgelopen vrijdag in Autoworld, ziet er goed uit irl
                          Ik ga volgende zondag, Beats of Love

Comment

• Comment

• Mooie wagen geworden. Anders dan de vorige new beetle, daarom niet echt mooier volgens mij, maar zeker beter technisch gezien. Geeft ook toegevoegde waarde doordat hij een 'speciale' wagen toegankelijk maakt voor Jan met de pet (zowel aankoopprijs als onderhoud = golf, restwaarde mogelijk beter dan gold).

Ik zie het dus wel zitten maar ik heb ook wel beetle neigingen: ik heb in '99 de vorige gekocht toen hij uitkwam, die is ondertussen weg maar er staat nog steeds een 1303LS cabrio van '74 in onze garage.

De 2.0TSI is verleidelijk met 200PK, DSG en naar't schijnt knappe motorsound, maar ik vind het prijsverschil met de 1.2TSI wel heel groot (bijna 10.000) euro. Die 1.2TSI lijkt me echt het koopje van het gamma, en waarschijnlijk voldoende snel (ik rij toegegeven bijna alleen in de stad).

Potentieel nadeel, door de goedkope 1.2TSI zou dit model wel eens minder exclusief kunnen worden dan het vorige.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jan67 Bekijk Berichten
                                Mooie wagen geworden. Anders dan de vorige new beetle, daarom niet echt mooier volgens mij, maar zeker beter technisch gezien. Geeft ook toegevoegde waarde doordat hij een 'speciale' wagen toegankelijk maakt voor Jan met de pet (zowel aankoopprijs als onderhoud = golf, restwaarde mogelijk beter dan gold).

Ik zie het dus wel zitten maar ik heb ook wel beetle neigingen: ik heb in '99 de vorige gekocht toen hij uitkwam, die is ondertussen weg maar er staat nog steeds een 1303LS cabrio van '74 in onze garage.

De 2.0TSI is verleidelijk met 200PK, DSG en naar't schijnt knappe motorsound, maar ik vind het prijsverschil met de 1.2TSI wel heel groot (bijna 10.000) euro. Die 1.2TSI lijkt me echt het koopje van het gamma, en waarschijnlijk voldoende snel (ik rij toegegeven bijna alleen in de stad).

Potentieel nadeel, door de goedkope 1.2TSI zou dit model wel eens minder exclusief kunnen worden dan het vorige.
                                1,2L TSI <> 2.0L TSI is appelen met peren vergelijken... je spreekt uiterlijk over dezelfde wagen maar kwa rijgevoel / sensatie / beleving is dit een immens verschil hoor . Ligt er ook aan wat je prioriteiten zijn... dient de wagen enkel om van punt A naar punt B te rijden en wordt de wagen aanzien als 'vervoersmiddel' dan is een 1,2 L meer dan genoeg... ben je iets meer autoliefhebber, dan vrees ik dat je op je honger gaat blijven zitten met een 1,2L.
                                2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                                2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Ik denk dat de 1.4 met 160pk wel de meest logische keuze is.
                                  De 1.2 is met z'n 105pk niet echt een wonder te noemen.
                                  Heel zuinig, dat wel, maar als autoliefhebber wil je toch ook een beetje vooruit gaan als het nodig is...

Comment

Dit met een 501 pk APR turbo kit-je zal wel lekker vooruit gaan.

Comment

Is dit echt of een Photoshop. ?

Comment

Ik denk dat de 1.4 met 160pk wel de meest logische keuze is.
                                        De 1.2 is met z'n 105pk niet echt een wonder te noemen.
                                        Heel zuinig, dat wel, maar als autoliefhebber wil je toch ook een beetje vooruit gaan als het nodig is...
                                        Een 1.2 DSG7 zou volgens mij nog wel leuk uit de hoek kunnen komen, maar de DSG in combinatie met 1.2 zal wel niet beschikbaar zijn of onderschat ik VW?
                                        '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                        '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                                          Een 1.2 DSG7 zou volgens mij nog wel leuk uit de hoek kunnen komen, maar de DSG in combinatie met 1.2 zal wel niet beschikbaar zijn of onderschat ik VW?
                                          Op de Golf kun je die combo alleszins krijgen. En rijdt zeker niet mis .

Comment

Working...
                                          X