Oorspronkelijk geplaatst door josenjef
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Beetle
Collapse
X
-
Vanaf vrijdag staan ze ook bij onze dealer, ben is benieuwd! Zeker naar het interieur.
Ook is polsen voor een testrit.2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk BerichtenVanaf vrijdag staan ze ook bij onze dealer, ben is benieuwd! Zeker naar het interieur.
Ook is polsen voor een testrit.
Sindsdien verkocht. Twijfel enkel nog om te wachten tot de cabrio uitkomt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vista Bekijk BerichtenIk heb er de eerste keer in gezeten in augustus dees jaar in duitsland.
Sindsdien verkocht. Twijfel enkel nog om te wachten tot de cabrio uitkomt...2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koenigsegg ccxr Bekijk BerichtenEn hoe reed de 1.2? Mijn vader is van plan een 1.2TSi te kopen, dus ik zou graag je ervaringen ervan weten
De nieuwe beetle is echt mooi
Comment
-
Herbie is back
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vista Bekijk BerichtenHerbie is backAudi A6 Avant - S-Line 2.0 TDI (Jan 2008 - Sep 2010)VW New Beetle Cabrio 1.9 TDI (Mei 2006 - Aug 2011)VW Golf VI Cabrio 1.6 TDI (Sep 2011)Suzuki Burgmann 650 Executive (Feb 2008 )Vespa GTS 300 SuperSport (Juni 2010)Vespa GTV 125 (Mei 2009)
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vista Bekijk BerichtenHerbie is back
Ik heb gezien dat de consessie in de buurt van waar ik werk vanavond de voorstelling doet. Ik ga toch eens kijken!
Comment
Comment