Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Beetle

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door daniell Bekijk Berichten
    Ik heb vanavond mijn Beetle Sport 2.0 besteld !!

2.0 sport 200pk met DSG
    witte buitenkleur
    zwart-blauw stoffen interieur
    Comfaort pack 2
    3 extra meters op het dashboard
    gps met bluethoot
    Multifuctioneel stuur
    Carbon dashboord ( kon helaas niet anders )
    19 inch Tornado velgen
    Panoramisch dak
    Xenon lampen met leds
    Fender muziek installatie
    Keyless start
    Parking sensors

Nu nog wachten tot mei 2012
    Proficiat, ben eens benieuwd ! Ziet er me wel een zalige configuratie uit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimi Bekijk Berichten
      Proficiat, ben eens benieuwd ! Ziet er me wel een zalige configuratie uit...
      heeft die motor geen 211 pk..?

Comment

• Garage Deckx in Turnhout heeft ook een Herbie staan.

Comment

2.0 sport 200pk met DSG
          witte buitenkleur
          Comfaort pack 2
          gps met bluethoot
          Multifuctioneel stuur
          19 inch Tornado velgen
          Panoramisch dak
          Xenon lampen met leds
          Keyless start
          Parking sensors

Proficiat!

Comment

• proficiat met de aankoop!
            veel veilige kms toegewenst

ps: wat gebeurt er met de citroen?
            2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
            2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door newadrieke Bekijk Berichten
              heeft die motor geen 211 pk..?
              Nope, vond ik ook wel vreemd. Wsl hebben ze daar de 'oude' motor van de GTI ingegooid om kosten te sparen.

Comment

• ik blijf ronde achterlichtjes missen op dit model

Comment

• Ik vind het mooier dan het vorige model, maar toch, en zeker vanop de renders van de eerste pagina's lijkt het in mijn ogen wat op de porsche traktor, echt gek, maar opeens zag ik het en dan is het om zeep. Vooral die neus met de bumper en hetgeen eronder hangt van kippenroosters. Waarvoor dienen al die kippenroosters eigenlijk?

Die spoiler vind ik jammer, maar in profiel is het dan wel zo dat kleine lichtbakje van de originele kever, maar van zodra je het schuin bekijkt is de magie weg en is het een lelijk ding dat op de koffer geplakt is.

Zoals Timmie zei : mooi maar de motor en aandrijving zit verkeerd

Comment

• [
                    psycho dad;4791452]proficiat met de aankoop!
                    veel veilige kms toegewenst

ps: wat gebeurt er met de citroen ¨
                    Momenteel staat de DS3 gestald in een netjes overdekte garage met op 20 maanden tijd een zachte 11.000km.
                    Ik wil hem eventueel wel verkopen maar ik zit nu op het kantelmoment dat deze wagen bij verkoop net teveel verlies oplevert, indien ik hem nog 2 jaar verder afschrijf dan kan ik verkopen met winst dus we zien wel

Misschien heb ik momenteel wel wat teveel wagens maar dat is nu eenmaal de hobby ( lees ook maar ziekte )

even opnoemen voor de geintreseerden ik heb momenteel

1) Een nieuwe Peugeot 3008 full-option van 2011 met deze wagen rij ik elke dag van en naar het werk in Antwerpen.

2) Een Citroen DS3 thp Sportchic deze staat meer stil dan rijdend !! waarom weet ik niet waarschijnlijk toch niet mijn volle goesting??

3) Een Citroen Berlingo 1.9D waarmee ik elke werkdag mijn verplaatsingen maak in en rond Antwerpen lekker zuinig heeft ook een groot open dag heerlijk in de zomer en ik hoef niet op een krasje te kijken alhoewel hij echt netjes in orde is.

4) Een Hyundai Santa Fe 2009 full-option dit is onze familywagen en daar rijdt voornamelijk mijn vrouw mee.

5) Een VW busje Transporter T2b van 1978 als nieuw dus volledige resto ondergaan.

6 ) Een Datsun 140Y Coupe uit 1978 ook weer in goede staat.

Al deze wagens zijn voor jaarlijks gekeurd en op Daily nummerplaten

Nu heb ik dus een VW Beetle gekocht en daar gaat de Peugeot 3008 voor weg omdat ik de gerobotiseerde bak van deze wagen niet altijd kan apprecièren
                    Een goede bestuurder gebruikt zijn rempedaal nauwelijks op de snelweg! Afstand houden en anticiperen......

Comment

• dis is het dus
                      Last edited by daniell; 04/01/2012, 21:35.
                      Een goede bestuurder gebruikt zijn rempedaal nauwelijks op de snelweg! Afstand houden en anticiperen......

Comment

Dit is mijn busje

Dit is mijn Datsun

dieje Datsun nog meer foto's ? mag ook in pm
                        2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

• Helaas heb ik op deze pc maar 1 foto staan, als ik straks thuis ben heb ik er nog wel enkele op de thuis-pc ( ben nu op het werk )

Als je goed kijkt dan zie je het unieke aan beide wagens, de Datsun en de T2b hebben allebei fabrieksaf een open dak en dat van de T2b is supergroot!!

Comment

2.0 sport 200pk met DSG
                            witte buitenkleur
                            Comfaort pack 2
                            gps met bluethoot
                            Multifuctioneel stuur
                            19 inch Tornado velgen
                            Panoramisch dak
                            Xenon lampen met leds
                            Keyless start
                            Parking sensors

Proficiat!! Alleen dat wachten pff.... Enig idee wat de levertijden zijn voor een 1.6 diesel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door golfIII gti Bekijk Berichten
                              Proficiat!! Alleen dat wachten pff.... Enig idee wat de levertijden zijn voor een 1.6 diesel?
                              Maakt niet uit welke motorisatie, wachttijd is zes maanden.

Comment

Dit is mijn busje

Die is AF!

Datsun ziet er ook nice uit.

Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichten
                                Ik vind het mooier dan het vorige model, maar toch, en zeker vanop de renders van de eerste pagina's lijkt het in mijn ogen wat op de porsche traktor, echt gek, maar opeens zag ik het en dan is het om zeep. Vooral die neus met de bumper en hetgeen eronder hangt van kippenroosters. Waarvoor dienen al die kippenroosters eigenlijk?

Die spoiler vind ik jammer, maar in profiel is het dan wel zo dat kleine lichtbakje van de originele kever, maar van zodra je het schuin bekijkt is de magie weg en is het een lelijk ding dat op de koffer geplakt is.

Zoals Timmie zei : mooi maar de motor en aandrijving zit verkeerd
                                Idem. In profiel ziet ie er echt nice uit, met de daklijn die lijkt op het origineel. Maar het front en de achterkant zijn wat teleurstellend, zéker als je er een oude Kever naast zet, zoals deze mooie ovaal van astralogie:

Zoals je ziet heeft de nieuwe hier op foto geen achterspoiler, dus het is wss wel optie.

Natuurlijk zitten autoconstructeurs ook gebonden aan de hedendaagse veiligheidseisen, waardoor ze niet alles kunnen doen zoals ze het eigenlijk zouden willen, jammergenoeg. Maar wat meer trekjes van z'n opa, zoals de typische lijnen op de achterklep en op de voorkoffer (met o.a. het logo vlakbij de voorruit bvb) hadden gerust gemogen!
                                Last edited by Ian; 13/12/2011, 22:01.

E30SHOP.be
                                - Alles voor uw BMW E30.
                                Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Goed! nog eentje voor de liefhebbers, anders ga ik teveel off-topic
                                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vista Bekijk Berichten
                                    Mijn config is ook al gemaakt.

voorlopig de 1.2 design
                                    platinum grey
                                    disc velgen 17'
                                    fender system
                                    keyless access
                                    Xenon
                                    comfort pack 1
                                    pano dak
                                    wintermodule
                                    licht en zichtpack
                                    navi
                                    park assistant
                                    elek inklapbare spiegels
                                    Knap! Het fender systeem speelt echt waanzinnig goed!

Oorspronkelijk geplaatst door Vista Bekijk Berichten
                                    Herbie is back
                                    Volgende keer binnen goeiedag komen zeggen!

@Ian: spoiler komt enkel op de 1.4TSI Design en op alle Sport-versies

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                      Knap! Het fender systeem speelt echt waanzinnig goed!

Volgende keer binnen goeiedag komen zeggen!

@Ian: spoiler komt enkel op de 1.4TSI Design en op alle Sport-versies
                                      Mja, geen tijd helaas. Wist niet dat jij daar werkte?
                                      Zorg voor een mooi prijsje? Alhoewel ik denk dat ze overal dezelfde korting geven want al bij een aantal identiek dezelfde offerte gekregen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vista Bekijk Berichten
                                        Mja, geen tijd helaas. Wist niet dat jij daar werkte?
                                        Zorg voor een mooi prijsje? Alhoewel ik denk dat ze overal dezelfde korting geven want al bij een aantal identiek dezelfde offerte gekregen...
                                        Gebruikelijk hanteren ze 6% maar ik heb nog net wat meer gekregen zonder af te dingen.

Comment

• Heb er ook eentje gekocht, 8% korting en afgerond naar beneden.
                                          versie beetle sport tsi 1.4l in het zwart.
                                          opties:
                                          pack comfort 2 (centrale armsteun, snelheidsregelaar, elektronische klimaatregeling, gekoeld handschoenkastje)
                                          bijkomende meters op dashbord
                                          fender soundsystem
                                          radio-cd rcd 510
                                          tijdelijk reservewiel
                                          xenonkoplampen met led daglichten
                                          verdonkerde ruiten

Comment

Working...
                                          X