Oorspronkelijk geplaatst door daniell
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Beetle
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimi Bekijk BerichtenProficiat, ben eens benieuwd ! Ziet er me wel een zalige configuratie uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door daniell Bekijk BerichtenIk heb vanavond mijn Beetle Sport 2.0 besteld !!
2.0 sport 200pk met DSG
witte buitenkleur
zwart-blauw stoffen interieur
Comfaort pack 2
3 extra meters op het dashboard
gps met bluethoot
Multifuctioneel stuur
Carbon dashboord ( kon helaas niet anders )
19 inch Tornado velgen
Panoramisch dak
Xenon lampen met leds
Fender muziek installatie
Keyless start
Parking sensors
Nu nog wachten tot mei 2012
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door newadrieke Bekijk Berichtenheeft die motor geen 211 pk..?
Comment
-
Ik vind het mooier dan het vorige model, maar toch, en zeker vanop de renders van de eerste pagina's lijkt het in mijn ogen wat op de porsche traktor, echt gek, maar opeens zag ik het en dan is het om zeep. Vooral die neus met de bumper en hetgeen eronder hangt van kippenroosters. Waarvoor dienen al die kippenroosters eigenlijk?
Die spoiler vind ik jammer, maar in profiel is het dan wel zo dat kleine lichtbakje van de originele kever, maar van zodra je het schuin bekijkt is de magie weg en is het een lelijk ding dat op de koffer geplakt is.
Zoals Timmie zei : mooi maar de motor en aandrijving zit verkeerd
Comment
-
[psycho dad;4791452]proficiat met de aankoop!
veel veilige kms toegewenst
ps: wat gebeurt er met de citroen ¨
Ik wil hem eventueel wel verkopen maar ik zit nu op het kantelmoment dat deze wagen bij verkoop net teveel verlies oplevert, indien ik hem nog 2 jaar verder afschrijf dan kan ik verkopen met winst dus we zien wel
Misschien heb ik momenteel wel wat teveel wagens maar dat is nu eenmaal de hobby ( lees ook maar ziekte )
even opnoemen voor de geintreseerden ik heb momenteel
1) Een nieuwe Peugeot 3008 full-option van 2011 met deze wagen rij ik elke dag van en naar het werk in Antwerpen.
2) Een Citroen DS3 thp Sportchic deze staat meer stil dan rijdend !! waarom weet ik niet waarschijnlijk toch niet mijn volle goesting??
3) Een Citroen Berlingo 1.9D waarmee ik elke werkdag mijn verplaatsingen maak in en rond Antwerpen lekker zuinig heeft ook een groot open dag heerlijk in de zomer en ik hoef niet op een krasje te kijken alhoewel hij echt netjes in orde is.
4) Een Hyundai Santa Fe 2009 full-option dit is onze familywagen en daar rijdt voornamelijk mijn vrouw mee.
5) Een VW busje Transporter T2b van 1978 als nieuw dus volledige resto ondergaan.
6 ) Een Datsun 140Y Coupe uit 1978 ook weer in goede staat.
Al deze wagens zijn voor jaarlijks gekeurd en op Daily nummerplaten
Nu heb ik dus een VW Beetle gekocht en daar gaat de Peugeot 3008 voor weg omdat ik de gerobotiseerde bak van deze wagen niet altijd kan apprecièrenEen goede bestuurder gebruikt zijn rempedaal nauwelijks op de snelweg! Afstand houden en anticiperen......
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door daniell Bekijk Berichten2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126
Comment
-
Helaas heb ik op deze pc maar 1 foto staan, als ik straks thuis ben heb ik er nog wel enkele op de thuis-pc ( ben nu op het werk )
Als je goed kijkt dan zie je het unieke aan beide wagens, de Datsun en de T2b hebben allebei fabrieksaf een open dak en dat van de T2b is supergroot!!Een goede bestuurder gebruikt zijn rempedaal nauwelijks op de snelweg! Afstand houden en anticiperen......
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door daniell Bekijk BerichtenIk heb vanavond mijn Beetle Sport 2.0 besteld !!
2.0 sport 200pk met DSG
witte buitenkleur
zwart-blauw stoffen interieur
Comfaort pack 2
3 extra meters op het dashboard
gps met bluethoot
Multifuctioneel stuur
Carbon dashboord ( kon helaas niet anders )
19 inch Tornado velgen
Panoramisch dak
Xenon lampen met leds
Fender muziek installatie
Keyless start
Parking sensors
Nu nog wachten tot mei 2012
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door golfIII gti Bekijk BerichtenProficiat!! Alleen dat wachten pff.... Enig idee wat de levertijden zijn voor een 1.6 diesel?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door daniell Bekijk Berichten
Datsun ziet er ook nice uit.
Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk BerichtenIk vind het mooier dan het vorige model, maar toch, en zeker vanop de renders van de eerste pagina's lijkt het in mijn ogen wat op de porsche traktor, echt gek, maar opeens zag ik het en dan is het om zeep. Vooral die neus met de bumper en hetgeen eronder hangt van kippenroosters. Waarvoor dienen al die kippenroosters eigenlijk?
Die spoiler vind ik jammer, maar in profiel is het dan wel zo dat kleine lichtbakje van de originele kever, maar van zodra je het schuin bekijkt is de magie weg en is het een lelijk ding dat op de koffer geplakt is.
Zoals Timmie zei : mooi maar de motor en aandrijving zit verkeerd
Zoals je ziet heeft de nieuwe hier op foto geen achterspoiler, dus het is wss wel optie.
Natuurlijk zitten autoconstructeurs ook gebonden aan de hedendaagse veiligheidseisen, waardoor ze niet alles kunnen doen zoals ze het eigenlijk zouden willen, jammergenoeg. Maar wat meer trekjes van z'n opa, zoals de typische lijnen op de achterklep en op de voorkoffer (met o.a. het logo vlakbij de voorruit bvb) hadden gerust gemogen!Last edited by Ian; 13/12/2011, 22:01.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Goed! nog eentje voor de liefhebbers, anders ga ik teveel off-topicBijgevoegde BestandenEen goede bestuurder gebruikt zijn rempedaal nauwelijks op de snelweg! Afstand houden en anticiperen......
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vista Bekijk BerichtenMijn config is ook al gemaakt.
voorlopig de 1.2 design
platinum grey
disc velgen 17'
fender system
keyless access
Xenon
comfort pack 1
pano dak
wintermodule
licht en zichtpack
navi
park assistant
elek inklapbare spiegels
Oorspronkelijk geplaatst door Vista Bekijk BerichtenHerbie is back
@Ian: spoiler komt enkel op de 1.4TSI Design en op alle Sport-versies
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenKnap! Het fender systeem speelt echt waanzinnig goed!
Volgende keer binnen goeiedag komen zeggen!
@Ian: spoiler komt enkel op de 1.4TSI Design en op alle Sport-versies
Zorg voor een mooi prijsje? Alhoewel ik denk dat ze overal dezelfde korting geven want al bij een aantal identiek dezelfde offerte gekregen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vista Bekijk BerichtenMja, geen tijd helaas. Wist niet dat jij daar werkte?
Zorg voor een mooi prijsje? Alhoewel ik denk dat ze overal dezelfde korting geven want al bij een aantal identiek dezelfde offerte gekregen...Een goede bestuurder gebruikt zijn rempedaal nauwelijks op de snelweg! Afstand houden en anticiperen......
Comment
-
Heb er ook eentje gekocht, 8% korting en afgerond naar beneden.
versie beetle sport tsi 1.4l in het zwart.
opties:
pack comfort 2 (centrale armsteun, snelheidsregelaar, elektronische klimaatregeling, gekoeld handschoenkastje)
bijkomende meters op dashbord
fender soundsystem
radio-cd rcd 510
tijdelijk reservewiel
xenonkoplampen met led daglichten
verdonkerde ruiten
Comment
Comment