Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Beetle
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk BerichtenGing het eerst geen cabrio worden?
Ik vind de nieuwe super, maar denk dat ik ergens de cabrio ga missen.
Zit in het bloed, en denk dat ik er ergens spijt van ga hebben.
En toegegeven, pano dak is super, maar geen cabrio.
Moeilijke keuze!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zeramed Bekijk BerichtenNet ene gekocht,7 maanden wachten............
Klopt!! de bestellingen die nu worden gemaakt zijn voor levering juli 2012 Voor mij blijft het mei 2012 daar ik bestelde begin december 2011
Vista:
Daar zit ik nog een beetje mee in m'n maag.
Ik vind de nieuwe super, maar denk dat ik ergens de cabrio ga missen.
Zit in het bloed, en denk dat ik er ergens spijt van ga hebben.
En toegegeven, pano dak is super, maar geen cabrio.
Moeilijke keuze!
Eigenlijk zou voor mij de beste optie zijn de Eos met pano dak en dit is volgens mij de enige Cabrio waar je een keuze kan maken tussen enerzijds het pano dak open zetten of cabrio rijden
.Een goede bestuurder gebruikt zijn rempedaal nauwelijks op de snelweg! Afstand houden en anticiperen......
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jan67 Bekijk BerichtenIk heb gelezen dat het probleem was dat de achterklep bij het openen tegen het geopend dak kwam (!!!). Mogelijk verklaart dat waarom de daken niet zo ver open gaan nu...jammer want op zich een heel leuke optie in België; veel licht, ook die 95% van het jaar dat het niet opendoet.
Bij mij zou het vooral van de prijs afhangen die ze nu voor hun 'minderwaardig' pano dak gaan vragen Ik ga er vanuit dat het net zoals in mijn Touran ook kan kantelen, klopt?'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door daniell Bekijk BerichtenUiteraard als je een fanatiek cabriorijder bent dan is dit een moeilijke keuze, Ik heb ook reeds enkele cabrio's gehad en eigenlijk voel ik dan weer dat het ook niet volledig mijn ding is, De keuze van een cabrio is te beperkt daar bedoel ik mee het is " open of dicht " en daar blijft het bij met een pano dak kan je toch nog wat kiezen al rijdende
Eigenlijk zou voor mij de beste optie zijn de Eos met pano dak en dit is volgens mij de enige Cabrio waar je een keuze kan maken tussen enerzijds het pano dak open zetten of cabrio rijden
.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jan67 Bekijk BerichtenProficiat.
Welke configuratie?
De 1.2 benzine(105pk)
Zwart metaalkleur
Open dak
Auto airco
Lendensteun
Snelheidsregelaar
Xenon
Wagen is voor vrouw,dus veel optie's hoeven niet héLast edited by zeramed; 15/04/2012, 18:07.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jan67 Bekijk BerichtenIk heb gelezen dat het probleem was dat de achterklep bij het openen tegen het geopend dak kwam (!!!). Mogelijk verklaart dat waarom de daken niet zo ver open gaan nu...jammer want op zich een heel leuke optie in België; veel licht, ook die 95% van het jaar dat het niet opendoet.
.Een goede bestuurder gebruikt zijn rempedaal nauwelijks op de snelweg! Afstand houden en anticiperen......
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zeramed Bekijk BerichtenDe 1.2 benzine(105pk)
Zwart metaalkleur
Auto airco
Lendensteun
Snelheidsregelaar
Xenon
Wagen is voor vrouw,dus veel optie's hoeven niet hé
Alleen al de zwarte buitenkleur met de xenonlichten waarbij je dan de dagrijlichten in leds hebt supermooi !!
Succes met de aankoop !Een goede bestuurder gebruikt zijn rempedaal nauwelijks op de snelweg! Afstand houden en anticiperen......
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door daniell Bekijk BerichtenIk zou begot niet weten hoe die achterklep nog maar in de buurt van het pano dak zou kunnen komen?? er staat zelf nog een dakantenne tussen beide!!
.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door daniell Bekijk BerichtenIk zou begot niet weten hoe die achterklep nog maar in de buurt van het pano dak zou kunnen komen?? er staat zelf nog een dakantenne tussen beide!!
.
Ik had liever gehad dat ze de klep in functie van het schuifdak zouden gemaakt hebben, maar het is omgekeerd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenDe nadelen van een cabrio zijn voor te groot tegenover de voordelen, althans voor dagelijks gebruik. Maar als je dagelijks cabrio reed zoals Vista en daar tevreden van was, dan lijkt mij zo een pano-dak echt maar een mager alternatief ...
Nu, de voorstelling van de cabrio is voorzien voor eind dit jaar, met introductie lente 2013. Misschien nog even volhouden en ondertussen wat verder sparen?
Comment
-
Hier kan je een kijkje nemen op de stand van VW (3 beetles) en 360° in het interieur van de rode (design stof rood/anthraciet)http://www.skynet.be/jack-nl/motoren...n-brussel-2012
Die stof design rood spreekt me wel aan, mooi in combinatie met wit, zwart, platinium en rood. Aan de 'normale' prijs (1700?) zou ik leder nemen, maar 2600 euro vind ik veel (ineens ook sportstoelen).
Gelukkig heeft D'Ieteren de wagen niet duurder geprijsd dan in Duitsland (wel het geval met vb. een Audi TT, 8% duurder => moet je in Duitsland kopen).
Ter info voor de fans: in de huidige nummers van Autowereld en Autogids worden de 1.2 en de 2.0 getest.
Comment
-
Ik heb ook even aan het opzoeken geweest en het klopt wel dat het pano dak een probleem zou kunnen vormen met de achterklep,
We hebben alvast een pano dak genomen en hopelijk vorm het geen probleem in de toekomst ? maar ik betwijfel dat vw dit niet onder controle zou hebben!Een goede bestuurder gebruikt zijn rempedaal nauwelijks op de snelweg! Afstand houden en anticiperen......
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door daniell Bekijk BerichtenIk heb ook even aan het opzoeken geweest en het klopt wel dat het pano dak een probleem zou kunnen vormen met de achterklep,
We hebben alvast een pano dak genomen en hopelijk vorm het geen probleem in de toekomst ? maar ik betwijfel dat vw dit niet onder controle zou hebben!
Ok, het is licht binnenin, maar volledig open moet dat ding!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vista Bekijk BerichtenMaar het verliest wel grotendeels z'n effect vind ik als het maar half open kan.
Ok, het is licht binnenin, maar volledig open moet dat ding!
Misschien met een aanpassing in de software van de wagen dat het dak wel meer open kan?
Natuurlijk zal het dan wel altijd opletten zijn wanneer je de achterklep wil openen!Een goede bestuurder gebruikt zijn rempedaal nauwelijks op de snelweg! Afstand houden en anticiperen......
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door daniell Bekijk BerichtenMisschien met een aanpassing in de software van de wagen dat het dak wel meer open kan?
Natuurlijk zal het dan wel altijd opletten zijn wanneer je de achterklep wil openen!
Comment
Comment