Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Beetle

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door zeramed Bekijk Berichten
    Net ene gekocht,7 maanden wachten............
    Proficiat.

Welke configuratie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk Berichten
      Ging het eerst geen cabrio worden?
      Daar zit ik nog een beetje mee in m'n maag.
      Ik vind de nieuwe super, maar denk dat ik ergens de cabrio ga missen.
      Zit in het bloed, en denk dat ik er ergens spijt van ga hebben.

En toegegeven, pano dak is super, maar geen cabrio.

Moeilijke keuze!

Comment

Net ene gekocht,7 maanden wachten............

Klopt!! de bestellingen die nu worden gemaakt zijn voor levering juli 2012 Voor mij blijft het mei 2012 daar ik bestelde begin december 2011

Vista:
        Daar zit ik nog een beetje mee in m'n maag.
        Ik vind de nieuwe super, maar denk dat ik ergens de cabrio ga missen.
        Zit in het bloed, en denk dat ik er ergens spijt van ga hebben.

En toegegeven, pano dak is super, maar geen cabrio.

Moeilijke keuze!
        Uiteraard als je een fanatiek cabriorijder bent dan is dit een moeilijke keuze, Ik heb ook reeds enkele cabrio's gehad en eigenlijk voel ik dan weer dat het ook niet volledig mijn ding is, De keuze van een cabrio is te beperkt daar bedoel ik mee het is " open of dicht " en daar blijft het bij met een pano dak kan je toch nog wat kiezen al rijdende
        Eigenlijk zou voor mij de beste optie zijn de Eos met pano dak en dit is volgens mij de enige Cabrio waar je een keuze kan maken tussen enerzijds het pano dak open zetten of cabrio rijden

.
        Een goede bestuurder gebruikt zijn rempedaal nauwelijks op de snelweg! Afstand houden en anticiperen......

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jan67 Bekijk Berichten
          Ik heb gelezen dat het probleem was dat de achterklep bij het openen tegen het geopend dak kwam (!!!). Mogelijk verklaart dat waarom de daken niet zo ver open gaan nu...jammer want op zich een heel leuke optie in België; veel licht, ook die 95% van het jaar dat het niet opendoet.
          Dat voordeel van het licht heb je nog altijd, ook al gaat het niet volledig open. 95% van het jaar niet open zou ik niet zeggen, bij mij heeft het deze week nog open gestaan, wel op kantelen en niet opengeschoven

Bij mij zou het vooral van de prijs afhangen die ze nu voor hun 'minderwaardig' pano dak gaan vragen Ik ga er vanuit dat het net zoals in mijn Touran ook kan kantelen, klopt?
          '16 Peugeot 308 SW blueHDI
          '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door daniell Bekijk Berichten
            Uiteraard als je een fanatiek cabriorijder bent dan is dit een moeilijke keuze, Ik heb ook reeds enkele cabrio's gehad en eigenlijk voel ik dan weer dat het ook niet volledig mijn ding is, De keuze van een cabrio is te beperkt daar bedoel ik mee het is " open of dicht " en daar blijft het bij met een pano dak kan je toch nog wat kiezen al rijdende
            Eigenlijk zou voor mij de beste optie zijn de Eos met pano dak en dit is volgens mij de enige Cabrio waar je een keuze kan maken tussen enerzijds het pano dak open zetten of cabrio rijden
            .
            De nadelen van een cabrio zijn voor te groot tegenover de voordelen, althans voor dagelijks gebruik. Maar als je dagelijks cabrio reed zoals Vista en daar tevreden van was, dan lijkt mij zo een pano-dak echt maar een mager alternatief ...
            '15 Volvo XC60 D3

Comment

Proficiat.

Welke configuratie?

De 1.2 benzine(105pk)
              Zwart metaalkleur
              Open dak
              Auto airco
              Lendensteun
              Snelheidsregelaar
              Xenon

Wagen is voor vrouw,dus veel optie's hoeven niet hé
              Last edited by zeramed; 15/04/2012, 18:07.

Comment

Ik heb gelezen dat het probleem was dat de achterklep bij het openen tegen het geopend dak kwam (!!!). Mogelijk verklaart dat waarom de daken niet zo ver open gaan nu...jammer want op zich een heel leuke optie in België; veel licht, ook die 95% van het jaar dat het niet opendoet.
                Ik zou begot niet weten hoe die achterklep nog maar in de buurt van het pano dak zou kunnen komen?? er staat zelf nog een dakantenne tussen beide!!

.
                Een goede bestuurder gebruikt zijn rempedaal nauwelijks op de snelweg! Afstand houden en anticiperen......

Comment

De 1.2 benzine(105pk)
                  Zwart metaalkleur
                  Auto airco
                  Lendensteun
                  Snelheidsregelaar
                  Xenon

Wagen is voor vrouw,dus veel optie's hoeven niet hé
                  Mager aan opties dat wel maar niet minder mooi zou ik zeggen !!

Alleen al de zwarte buitenkleur met de xenonlichten waarbij je dan de dagrijlichten in leds hebt supermooi !!

Succes met de aankoop !

Comment

Ik zou begot niet weten hoe die achterklep nog maar in de buurt van het pano dak zou kunnen komen?? er staat zelf nog een dakantenne tussen beide!!

.
                    Dat dak gaat toch over die antenne lijkt mij, zeker met een bol dak zoals dat van de Beetle, op de foto die hier al eerder stond lijkt mij het duidelijk dat het zou raken.
                    '15 Volvo XC60 D3

Comment

.
                      De achterklep gaat verder dan je denkt: het stuk carosserie met de antenne maakt deel uit van de achterklep, niet van het dak!
                      Ik had liever gehad dat ze de klep in functie van het schuifdak zouden gemaakt hebben, maar het is omgekeerd.
                      Last edited by ; 13/01/2012, 20:57.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                        De nadelen van een cabrio zijn voor te groot tegenover de voordelen, althans voor dagelijks gebruik. Maar als je dagelijks cabrio reed zoals Vista en daar tevreden van was, dan lijkt mij zo een pano-dak echt maar een mager alternatief ...
                        Klopt, ben echt wel die-hard cabrioman. Vanaf dubbele cijfers en droog gaat het dak eraf. Dus ergens denk ik dat ik het cabriogevoel ga missen.

Nu, de voorstelling van de cabrio is voorzien voor eind dit jaar, met introductie lente 2013. Misschien nog even volhouden en ondertussen wat verder sparen?

Comment

• Hier kan je een kijkje nemen op de stand van VW (3 beetles) en 360° in het interieur van de rode (design stof rood/anthraciet)http://www.skynet.be/jack-nl/motoren...n-brussel-2012

Die stof design rood spreekt me wel aan, mooi in combinatie met wit, zwart, platinium en rood. Aan de 'normale' prijs (1700?) zou ik leder nemen, maar 2600 euro vind ik veel (ineens ook sportstoelen).

Gelukkig heeft D'Ieteren de wagen niet duurder geprijsd dan in Duitsland (wel het geval met vb. een Audi TT, 8% duurder => moet je in Duitsland kopen).

Ter info voor de fans: in de huidige nummers van Autowereld en Autogids worden de 1.2 en de 2.0 getest.

Comment

• Meer schuifdak

Comment

• Hier staat het dak volledig open.
                              Het kan inderdaad niet meer open anders zit ie tegen de antenne/kofferklep

Comment

• Ik heb ook even aan het opzoeken geweest en het klopt wel dat het pano dak een probleem zou kunnen vormen met de achterklep,

We hebben alvast een pano dak genomen en hopelijk vorm het geen probleem in de toekomst ? maar ik betwijfel dat vw dit niet onder controle zou hebben!

Comment

• Hier is heel duidelijk te zien: geopend dak + open koffer....geen centimeter overschot! Problemen geeft dat niet, het dak gaat gewoon niet ver open.
                                  Es geht in die nächste Runde: am 26.-28.8.2022 in Travemünde. Das Leben ist zu kurz um langweilige Autos zu fahren.
                                  Last edited by ; 13/01/2012, 21:50.

Comment

Ik heb ook even aan het opzoeken geweest en het klopt wel dat het pano dak een probleem zou kunnen vormen met de achterklep,

We hebben alvast een pano dak genomen en hopelijk vorm het geen probleem in de toekomst ? maar ik betwijfel dat vw dit niet onder controle zou hebben!
                                    Maar het verliest wel grotendeels z'n effect vind ik als het maar half open kan.
                                    Ok, het is licht binnenin, maar volledig open moet dat ding!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vista Bekijk Berichten
                                      Maar het verliest wel grotendeels z'n effect vind ik als het maar half open kan.
                                      Ok, het is licht binnenin, maar volledig open moet dat ding!

Misschien met een aanpassing in de software van de wagen dat het dak wel meer open kan?
                                      Natuurlijk zal het dan wel altijd opletten zijn wanneer je de achterklep wil openen!

Comment

• Het dak ging veel verder open, maar ze waren even vergeten dat er ook nog een antenne op het dak staat.
                                        Ze moeten gewoon een andere antenne toepassen bij een open dak, probleem opgelost.

Comment

Misschien met een aanpassing in de software van de wagen dat het dak wel meer open kan?
                                          Natuurlijk zal het dan wel altijd opletten zijn wanneer je de achterklep wil openen!
                                          Goed idee. Nieuwe vorm van chiptunung

Comment

Working...
                                          X