Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Beetle

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jan67 Bekijk Berichten
    Daniell sprak van 6% + nog wat afgerond naar beneden.

Weet iemand hoe het nu zit tijdens het autosalon? Je krijgt tot einde januari 650 euro opties gratis, komt dat bovenop die pakweg 7% dealerkorting?

Neen,is al inbegrepen,alé,bij ons althans.............

Comment

• Ik heb maar 6% aangeboden gekregen op een 1.2 TFSi bovenop korting op 2 packs: een pack van 1400 aan 1040 euro en een pack van 800 euro aan 600 euro.

Comment

• Ik heb dus op een Beetle sport 2.0 tsi die incl opties en btw €32.500 kost een korting gekregen van €2.500 en dien bij afhaling gewoon een rond bedrag te betalen van €30.000

Simpel toch !! Ik vind dat helemaal niet veel korting, beter nog ik noem dat eigenlijk geen korting volgens mij drijven ze de basisprijzen gewoon wat op om er dan weer wat af te doen!!

.
        Last edited by daniell; 18/01/2012, 19:37.
        Een goede bestuurder gebruikt zijn rempedaal nauwelijks op de snelweg! Afstand houden en anticiperen......

Comment

• 'k Vind dat de basisprijs en ook de prijs van de opties voor de beetle heel redelijk zijn, zeker naar VW normen. Bvb, ik kan het bijna niet geloven, metaalkleur kost 193 euro. Het enige wat echt wel heel duur is is leder interieur: 2600 euro.

Comment

• Spyshots van de Volkswagen Beetle Cabrio:

http://www.carblog.be/vw-beetle-cabr...p-het-internet

Comment

• Daar ik wat nauwere banden heb met Polen tegenover de meeste van jullie hier heb ik de Beetle eens berekend op de Poolse vw site en exact hetzelfde geconfigureerd dan ik hier heb besteld en kom zonder de eventuele korting die ik daar zou kunnen bekomen al circa €1000 goedkoper uit dan wat ik hier na korting heb bekomen??

Naar mijn weten word de Beetle geproduceerd in Mexico en ik heb een stil vermoeden dat Mexico - Polen niet beter bereikbaar is dan Mexico - Antwerpen dus minder aan transportkosten zal het zeker niet zijn dus................

.
              Een goede bestuurder gebruikt zijn rempedaal nauwelijks op de snelweg! Afstand houden en anticiperen......

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fdeville Bekijk Berichten
                'k Vind dat de basisprijs en ook de prijs van de opties voor de beetle heel redelijk zijn, zeker naar VW normen. Bvb, ik kan het bijna niet geloven, metaalkleur kost 193 euro. Het enige wat echt wel heel duur is is leder interieur: 2600 euro.
                D'Ieteren is idd. heel redelijk gebleven buiten het leder. Gek genoeg kost metaalkleur in Duitsland 520 euro, bij ons 193!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ward010 Bekijk Berichten
                  Spyshots van de Volkswagen Beetle Cabrio:

http://www.carblog.be/vw-beetle-cabr...p-het-internet

Ik vind het model van de beetle 2012 heel wat stoerder en vooral aan de sport versie vind ik hem best " mannelijk " uitzien

Cabrio is ook best te smaken en dan vooral tov het vorige model nu dat de cabriokap bij opening binnen het koetswerk blijft, doch vind ik de cabrio dan toch weer iets meer over leunen naar het vrouwelijk publiek

.
                  Last edited by daniell; 19/01/2012, 08:27.

Comment

• [QUOTE=daniell;4816504]
                    Oorspronkelijk geplaatst door Ward010 Bekijk Berichten
                    Spyshots van de Volkswagen Beetle Cabrio:

http://www.carblog.be/vw-beetle-cabr...p-het-internet[/quote

Ik vind het model van de beetle 2012 heel wat stoerder en vooral aan de sport versie vind ik hem best " mannelijk " uitzien

Cabrio is ook best te smaken en dan vooral tov het vorige model nu dat de cabriokap bij opening binnen het koetswerk blijft, doch vind ik de cabrio dan toch weer iets meer over leunen naar het vrouwelijk publiek

.
                    Op welke foto zie jij de cabrio met dak open? En ik vrees ervoor dat de kap binnenin het koetswerk blijft...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jan67 Bekijk Berichten
                      Daniell sprak van 6% + nog wat afgerond naar beneden.

Weet iemand hoe het nu zit tijdens het autosalon? Je krijgt tot einde januari 650 euro opties gratis, komt dat bovenop die pakweg 7% dealerkorting?

Je krijgt geen gratis opties, je krijgt gewoon 650 EUR korting.
                      Dat staat los van de dealerkorting.

Comment

• [quote=Vista;4816650]
                        Oorspronkelijk geplaatst door daniell Bekijk Berichten

Op welke foto zie jij de cabrio met dak open? En ik vrees ervoor dat de kap binnenin het koetswerk blijft...
                        Is dit wat ?? http://jonsibal.com/blog/2011/05/2013-vw-beetle-cabrio/

Comment

• [QUOTE=daniell;4816809]
                          Oorspronkelijk geplaatst door Vista Bekijk Berichten
                          Mja, als ie zo komt, mmmmmm

Comment

• Een vraagje;

Heeft er iemand weet of er op de Beetle 2012 ook de " cornering lights " staan dus wanneer je de richtingsaanwijzer opzet ook aan de betrokken kant voor eventjes het mistlicht gaat branden?

Kan het niet zo direct vinden in de opties ?

.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door daniell Bekijk Berichten
                              Een vraagje;

Heeft er iemand weet of er op de Beetle 2012 ook de " cornering lights " staan dus wanneer je de richtingsaanwijzer opzet ook aan de betrokken kant voor eventjes het mistlicht gaat branden?

Kan het niet zo direct vinden in de opties ?

.
                              Die cornering lights gaan bij mijn weten enkel aan als je onder de 30km/h een bocht neemt. Pinkers zijn daarbij niet nodig.

Dat zit standaard op een Golf BM, en heb er onlangs ook een Polo mee gezien dacht ik. Zal er dus wel op zitten .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeffrident Bekijk Berichten
                                Die cornering lights gaan bij mijn weten enkel aan als je onder de 30km/h een bocht neemt. Pinkers zijn daarbij niet nodig.

Dat zit standaard op een Golf BM, en heb er onlangs ook een Polo mee gezien dacht ik. Zal er dus wel op zitten .
                                ja, zit er op, staat zo in het boekje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fdeville Bekijk Berichten
                                  ja, zit er op, staat zo in het boekje
                                  Welk boekje? bedoel je een infobrochure van bij de dealer?

.

Comment

• Daniell, zit er op, onder de noemer actieve bochtenverlichting.
                                    Richtingaanwijzers hoef je niet te gebruiken.

Comment

• Wij hebben bij bestelling 7% korting gekregen
                                      plus kortingen op de packs, en het eerste onderhoud op 30.000km gratis.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vista Bekijk Berichten
                                        Daniell, zit er op, onder de noemer actieve bochtenverlichting.
                                        Richtingaanwijzers hoef je niet te gebruiken.
                                        Vista! dit is niet wat ik bedoel, De " active bochtenverlichting " zit nu ook op mijn Peugeot 3008 waar ik ook de xenonlichten in heb, dit is een optie waarbij je lichten voor een stukje meedraaien in de richting waar je naar stuurt, dit is enkel actief bij rijden en niet bij stilstand als de lichten branden

Wat ik bedoel is effectief een mistlamp die dan aangaat per kant die je gebruikt met je richtingsaanwijzer, deze dooft dan na enkele sec. wanneer je weer rechtdoor rijdt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door daniell Bekijk Berichten
                                          Wat ik bedoel is effectief een mistlamp die dan aangaat per kant die je gebruikt met je richtingsaanwijzer, deze dooft dan na enkele sec. wanneer je weer rechtdoor rijdt
                                          Ik dacht dat ze bij de dealer zeiden dat dit er standaard op zit,we hebben een testrit gedaan met een bijna kale 1.2tsi en die had dit ook. Staat ook nergens bij de optie lijst dus zal idd wel standaard zijn.

Comment

Working...
                                          X