Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Beetle

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door daniell Bekijk Berichten
    Merkwaardig bericht opgevangen dat ook nog lijkt te kloppen!!

De invoerder in Belgie heeft voor de Beetle de optie " panoramisch open dak " geschrapt uit de optielijst !!

Dit heeft volgens verklaring te maken met de producent van de schuifdaken die niet kan volgen met de producties ervan, je zou nog kunnen stellen dat je dan wat langer wil wachten op je wagen maar de invoerder verkiest dus zelf om deze optie gewoonweg te schrappen, de leveringen zouden andere tot 1 jaar oplopen en wie wil nu eenmaal zolang wachten??

Al de gelukkigen die reeds een Beetle bestelden met deze optie zullen deze dan ook zo geleverd krijgen.

Tja, straks rijden we met een zeldzame optie rond!!
    Amai,chance dat we er ene bijbesteld hebben.
    Inderdaad,in de configurator van de Beetle kan je inderdaad geen schuifdak toevoegen,khad vorige week nog eens de configuratie gedaan van onze wagen en kwam inderdaad geen schuifdak meer tegen,eerst dacht ik nog aan een fout in het programma....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door daniell Bekijk Berichten
      Merkwaardig bericht opgevangen dat ook nog lijkt te kloppen!!

De invoerder in Belgie heeft voor de Beetle de optie " panoramisch open dak " geschrapt uit de optielijst !!

Dit heeft volgens verklaring te maken met de producent van de schuifdaken die niet kan volgen met de producties ervan, je zou nog kunnen stellen dat je dan wat langer wil wachten op je wagen maar de invoerder verkiest dus zelf om deze optie gewoonweg te schrappen, de leveringen zouden andere tot 1 jaar oplopen en wie wil nu eenmaal zolang wachten??

Al de gelukkigen die reeds een Beetle bestelden met deze optie zullen deze dan ook zo geleverd krijgen.

Tja, straks rijden we met een zeldzame optie rond!!
      Ja, ik had al zoiets gehoord, en eigenlijk wel verwacht. d'Ieteren is zo incompetent en denkt daarmee een goeie keuze te maken. Nu, ze zullen nog wel op hun beslissing terugkeren denk 'k. Het schuifdak was een grote troef van de beetle, en die zomaar schrappen, hm, m'n twijfels bij.

Nu, met die beslissing toch nog een reden temeer om te wachten op de cabrio

Comment

• Waarschijnlijk zal het wel aan mij liggen maar ik zou de beetle ook nooit kopen zonder deze optie van schuifdak, niet dat het zo een geweldig schuifdak is want de opening ervan is eigenlijk wel erg beperkt maar daar gaat het uiteindelijk niet zo om voor mij, alleen al het ruimere gevoel dat je binnenin hebt door het glas is leuk en het zal bij mij vooral bij wat mindere warme dagen zowieso op kantel staan. Ik vind het ook visueel langs de buitenzijde een meerwaarde in looks dus laat de bestelling nu maar komen!!

Trouwens als je de vergelijking maakt naar bv een fiat 500 dan let ik steeds op wanneer ik een te koop zie staan met of zonder het pano-schuifdak, en dan mag het nog een abarth zijn zonder schuifdak zegt het me totaal niets ;-(

En dan heeft Vista wel een punt! doordat de invoerder het schuifdak schrapt uit de optielijst zou ik met alle waarschijnlijkheid ook voor de cabrio zijn gegaan? maar in het kopen van nieuwe auto's kies ik niet zo gauw voor een cabrio omdat ik vind dat je deze wel eens snel kan kopen na lancering op de 2dehands markt, mensen kopen dit en beseffen kort erna dat het niet echt hun dings is...

.
        Last edited by daniell; 09/03/2012, 07:24.
        Een goede bestuurder gebruikt zijn rempedaal nauwelijks op de snelweg! Afstand houden en anticiperen......

Comment

• Comment

• R-line

Comment

• Concept E Buster

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Net bevestiging gekregen,levering half juli..
                        Vrouw content.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vista Bekijk Berichten
                          Zeer stijlvolle verschijning.
                          freude am fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten
                            Zeer stijlvolle verschijning.
                            Op de velgen na dan. Maar idd een zeer mooie auto. Een mix van retro, modern en sportief.

Comment

• Eindelijk ook te configureren met de 2L diesel icm DSG.

Comment

• Zalig pasen aan allen !

Ik heb de "Beetle" als firmawagen verkregen na lobbywerk bij mijn baas :-)
                                Laat daar wel een "passat break bluemotion" voor passeren....met veel plezier !
                                Kost uiteindelijk stuk minder in leasing per maand ook, dus win-win situatie.

Besteld in januari via KBC-lease en te leveren in augustus (vlgs KBC maar heb niet veel vertrouwen in hun info)

Beetle 1,6 CRDTI 105PK DESIGN

Deep Black PAREL
                                Stof "titaan" zwart met rood stiksel
                                Bussinesspack
                                Confort 2 pack
                                APS
                                Bluetooth
                                extra meters
                                lendensteun zetels

Hopelijk steek ik al die "pano-dak"-kopers voor in levering :-))))

Comment

• Proficiat met je aankoop! alhoewel dat ik denk dat je wagen vroeger zal komen dan augustus als je in januari hebt besteld?

En wachten op een auto vind ik op zich niet zo erg,, trouwens eens je een nieuwe wagen hebt is het een weekje later een 2dehands.. dus wachten is voor mij de boodschap maar eens geleverd steek ik andere voorbij " met " pano-dak
                                  Een goede bestuurder gebruikt zijn rempedaal nauwelijks op de snelweg! Afstand houden en anticiperen......

Comment

• Wij wouden oorspronkelijk een diesel DSG hebben. Sinds januari staat een 1.6tdi met pano dak in bestelling, levering nooit voor juli 2012. Ik vraag mij af of het mogelijk zou zijn om de bestelling te veranderen naar een 2.0tdi DSG zonder pano dak. Misschien wordt die dan ook geleverd in dezelfde periode.
                                    Maar waarschijnlijk is het toch niet mogelijk om je bestelling te veranderen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door golfIII gti Bekijk Berichten
                                      Wij wouden oorspronkelijk een diesel DSG hebben. Sinds januari staat een 1.6tdi met pano dak in bestelling, levering nooit voor juli 2012. Ik vraag mij af of het mogelijk zou zijn om de bestelling te veranderen naar een 2.0tdi DSG zonder pano dak. Misschien wordt die dan ook geleverd in dezelfde periode.
                                      Maar waarschijnlijk is het toch niet mogelijk om je bestelling te veranderen?
                                      Persoonlijk zou ik toch wachten op je wagen met panodak, ik denk dat hij veel leuker is met de optie en zoniet dan zal hij zeker niet veel waardeverlies hebben indien je een andere besteld,,

Comment

• Ja het is een persoonlijke keuze, maar ik zou zelf ook het geduld ervoor opbrengen. Wij hebben eentje zonder pano dak besteld (spijtig) maar moest ik hem met bestel hebbenmet, ik zou het geduld ervoor opbrengen.
                                        Maar zoals eeerder gezegd, het blijft een persoonlijke keuze... met of zonder, wachten of niet wachten.

Comment

• een vraagske, ik heb dit ook maar van horen zeggen he. Maar klopt het dat je dmv een code je nieuwe bestelde wagen, de productie of status hiervan kan volgen online?

groetjes

Comment

Working...
                                          X