Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Beetle

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Misschien een domme vraag,maar toch stel ik ze:onze Beetle komt binnen week 28,huidige wagen(renault twingo) zal niet meer de keuring geraken,iets met de ophanging zegt de garage,kan ik de wagen zonder te keuren particulier verkopen,of moet deze gekeurd worden,wij willen er geen kosten meer aan doen,vraagprijs voor wagen is toch maar 1500€
    Of is de enige oplossing verkopen aan een handelaar zonder keuring...........

Graag uw mening.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zeramed Bekijk Berichten
      Misschien een domme vraag,maar toch stel ik ze:onze Beetle komt binnen week 28,huidige wagen(renault twingo) zal niet meer de keuring geraken,iets met de ophanging zegt de garage,kan ik de wagen zonder te keuren particulier verkopen,of moet deze gekeurd worden,wij willen er geen kosten meer aan doen,vraagprijs voor wagen is toch maar 1500€
      Of is de enige oplossing verkopen aan een handelaar zonder keuring...........

Graag uw mening.
      Als je hem overlaat aan een dealer moet je hem niet keuren. Verkoop je hem particulier moet jij hem laten keuren.

Hij komt dus binnen in augustus U beetle.
      Spannend hé.

Ik wacht nu al 6 maanden en nog 2 of 3 maanden te gaan.

Gr.
      Alain
      Veurne

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door linus62 Bekijk Berichten
        Als je hem overlaat aan een dealer moet je hem niet keuren. Verkoop je hem particulier moet jij hem laten keuren.

Hij komt dus binnen in augustus U beetle.
        Spannend hé.

Ik wacht nu al 6 maanden en nog 2 of 3 maanden te gaan.

Gr.
        Alain
        Veurne
        Bedankt voor antwoord.
        Beetle gekocht begin januari,zwart met airco,xenon en open dak voor t'vrouwtje.....
        Overlaten zal beste oplossing zijn dan zeker.

Comment

• Weet wat ik een leuk idee vind is dat iedereen die hun droomauto (beetle natuurlijk) hebben en daar ff een foto van maken en hier op het forum plaatsen,
          tsjonge wat zal dat schoon zijn.
          gr.Ada

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ada Bekijk Berichten
            Weet wat ik een leuk idee vind is dat iedereen die hun droomauto (beetle natuurlijk) hebben en daar ff een foto van maken en hier op het forum plaatsen,
            tsjonge wat zal dat schoon zijn.
            gr.Ada
            Ik wil wel foto's posten.

Is wel nog drie maanden...of stiekem hoop ik toch dat het iets vroeger is.

Comment

• Comment

• Ziet er goed uit met een verlaging en brede velgen.

Comment

• Ik zal nooit foto's posten,, Heb geanuleerd!

Wegens het niet tijdig kunnen leveren. Auto's verkopen is gemakkelijk, eens ge getekent hebt is tijdig leveren minder belangrijk......

Ze zullen er bij D'leteren niet wakker van liggen en ik nog vele minder....

.
                  Een goede bestuurder gebruikt zijn rempedaal nauwelijks op de snelweg! Afstand houden en anticiperen......

Comment

• Net bericht gekregen : 16 augustus komt mijn beetle toe in Brussel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door daniell Bekijk Berichten
                      Ik zal nooit foto's posten,, Heb geanuleerd!

Wegens het niet tijdig kunnen leveren. Auto's verkopen is gemakkelijk, eens ge getekent hebt is tijdig leveren minder belangrijk......

.
                      Oei,da's jammmer..
                      Bij ons is hij beloofd week 28,khou al m'n hart vast.

Comment

• Blijkbaar komt de mijne later om dat het één is met panoramisch dak.
                        Had hem al besteld half december.

Comment

Ik zal nooit foto's posten,, Heb geanuleerd!

.
                          Wat was de geplande levertijd en de nu reële levertijd?

Comment

Blijkbaar komt de mijne later om dat het één is met panoramisch dak.
                            Had hem al besteld half december.
                            Succes! Hopelijk heb je hem nog voor de zomer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vista Bekijk Berichten
                              Wat was de geplande levertijd en de nu reële levertijd?
                              Bij ondertekenen contract op 12.12.2011 zou het mei 2012 zijn of vroeger!

Later bleek dat het 20 juni zou zijn en dan kon ik ermee op reis vertrekken wat ook steeds de bedoeling was.

Laatst doorgegeven afleverdatum zou 10 juli zijn?? is ook nog niet 100% want ze zitten er nog steeds mee op de oceaan.

Ik ga alvast op reis met een wagen met pano-dak..
                              Een goede bestuurder gebruikt zijn rempedaal nauwelijks op de snelweg! Afstand houden en anticiperen......

Comment

• Hoe? Die wagen is al onderweg en je kan nog annuleren?
                                Kan dat zomaar?

Comment

Bij ondertekenen contract op 12.12.2011 zou het mei 2012 zijn of vroeger!

Later bleek dat het 20 juni zou zijn en dan kon ik ermee op reis vertrekken wat ook steeds de bedoeling was.

Laatst doorgegeven afleverdatum zou 10 juli zijn?? is ook nog niet 100% want ze zitten er nog steeds mee op de oceaan.

Ik ga alvast op reis met een wagen met pano-dak..
                                  Juist hetzelfde verhaal van mij maar nu is het al half augustus voor mij.

Comment

• Net bevestiging gekregen,wagen is gemaakt,zit op boot en zal binnen 10 dagen in DE zijn,levering is voorzien voor week 28 ,dus dat komt in orde(denk ik).
                                    Wagen is ook met pano-dak.
                                    Besteld begin januari.
                                    Last edited by zeramed; 21/06/2012, 19:22. Reden: typfout

Comment

• Ik volgde de procedure volgens de kleine letters in het contract! +25% van de afgesproken termijn erbij kan de koper kosteloos annuleren en eventueel nog een schadevergoeding eisen tot 15% van de prijs van het bestelde voertuig.

De afgesproken termijn was einde april ( of vroeger zoals bij de meeste ) dan werd 20 juli aangegeven en als laatst 10 juli.

De meeste kopers blijven steeds wachten en zeker wanneer de wagen op transport ( in dit geval Mexico - Duitsland ) staat 6 weken.

Voor mij is de hype rond de Beetle al geluwd, mijn zinnen waren gezet op maand mei rondrijden met de Beetle zoniet wegwezen met die kar, Moest ik later spijt krijgen dan is er snel een gekocht op de 2dehandsmarkt in Duitsland.

Voorbeeldje,, even naar Duitsland en je rijdt morgen met een full-option voor minder dan de prijs hier http://suchen.mobile.de/auto-inserat...eatures=EXPORT
                                      Last edited by daniell; 22/06/2012, 07:31. Reden: bijplaatsen link

Comment

• Geduld is een schone deugd.

Comment

Geduld is een schone deugd.
                                          Klopt, en ik ben doorgaans een geduldig persoon, maar er is een verschil tussen geduld en gemaakte afspraken en of met je kl*ten laten spelen.

Comment

Working...
                                          X