Oorspronkelijk geplaatst door David67
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Beetle
Collapse
X
-
Auto besteld eind januari, levertijd was toen oktober. Mijn wagen is geleverd in juli, stukken vroeger dus.
Ook ik heb dus problemen met mijn ruit aan de bestuurderszijde, dit is dus een kinderziekte bij alle beetles blijkbaar.
Oppassen met het gelakte deel binnenin de auto, dat is zeer krasgevoelig. Gebruik in elk geval zeer zachte microvezeldoekjes om het op te blinken en krasvrij te houden. Als iemand weet hoe ik lichte krasjes uit mijn dashboard moet halen, laat het weten, want ik heb dus al prijs.
-
Ik kom nog niet zoveel beetles tegen, en de blikken van sommige voorbijrijders spreken boekdelen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pvl1 Bekijk BerichtenAls iemand weet hoe ik lichte krasjes uit mijn dashboard moet halen, laat het weten, want ik heb dus al prijs
Comment
-
@PVL1: welke motorisatie heeft uw beetle? Tevreden?
Heeft hier al iemand met een 2.0 sport gereden? Wat gaf dat qua rijcomfort? Lijkt me een leuke uitvoering maar ik ben wat bang van een te harde vering (slechte rug). Weet iemand of ze in Kortenberg een 2.0 sport hebben waar je eens mee kan testrijden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spiderred Bekijk Berichten@pvl1
Pffff, mijn Beetle staat klaar om te laten leveren bij de dealer.....maar die is in verlof van 04/08 tot 20/08 !
Ook besteld eind januari....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jan67 Bekijk Berichten@PVL1: welke motorisatie heeft uw beetle? Tevreden?
Heeft hier al iemand met een 2.0 sport gereden? Wat gaf dat qua rijcomfort? Lijkt me een leuke uitvoering maar ik ben wat bang van een te harde vering (slechte rug). Weet iemand of ze in Kortenberg een 2.0 sport hebben waar je eens mee kan testrijden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jan67 Bekijk Berichten@PVL1: welke motorisatie heeft uw beetle? Tevreden?
Comment
-
Ter info voor de 2.0 liefhebbers: volgens een duitse site komt ook in de Beetle vanaf einde 2012 de nieuwe versie van de 2.0TSI, dus met 211PK zoals in de golf, en met een kettingdistributie ipv riem. Of dat beter is weet ik niet, veel recente TSI's hebben wat probleempjes, vooral de 1.4, maar soms ook de 1.2. De 'oude' 2.0TSI met 200PK zal ws. het meest betrouwbare benzineblok voor de beetle zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jan67 Bekijk Berichteneen kettingdistributie ipv riem. Of dat beter is weet ik niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door linus62 Bekijk BerichtenEindelijk ....mijn zwarte beetle 2.0 tsi sport met panoramisch dak is toegekomen bij mijn dealer.
Mnammie.....ziet er goed uit.
Comment
-
Proficiat met de aankoop!! Maar ik stel me de vraag of deze wielen standaard zijn op een 2L sport? zijn dit trouwens alu-wielen of deksels? en staat de 2L sport niet geschroeid op 19 inch origineel??Een goede bestuurder gebruikt zijn rempedaal nauwelijks op de snelweg! Afstand houden en anticiperen......
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door linus62 Bekijk BerichtenDaar is de mijne dan....oef :
Comment
Comment