Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Beetle

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door golfIII gti Bekijk Berichten
    Vandaag viel me iets op in de beetle, normaal moet er esp/asr op zitten maar ik kan dat aan/uit knopje niet direct vinden. Heeft iemand anders hier al eens naar gekeken?
    Zit er op, maar je kan het niet uitschakelen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door daniell Bekijk Berichten
      Proficiat met de aankoop!! Maar ik stel me de vraag of deze wielen standaard zijn op een 2L sport? zijn dit trouwens alu-wielen of deksels? en staat de 2L sport niet geschroeid op 19 inch origineel??
      Deze velgen zijn optie. Het zijn wel degelijk alu wielen.
      Standaard staat de 2l sport niet op 19'.
      Dit is de standaardmaat : 215/55 R 17

Comment

• Beetle R.

Comment

• Beetle komt eraan, waarschijnlijk tegen 1 september.....

Iemand ervaring met audio-streaming via I-pad?
          Heb "business-pack" en "gsm-voorbereiding bluetooth" als opties genomen en vraag me nu af of
          ik draadloos kan muziek afspelen op de autoradio vanaf mijn I-pad?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door spiderred Bekijk Berichten
            Beetle komt eraan, waarschijnlijk tegen 1 september.....

Iemand ervaring met audio-streaming via I-pad?
            Heb "business-pack" en "gsm-voorbereiding bluetooth" als opties genomen en vraag me nu af of
            ik draadloos kan muziek afspelen op de autoradio vanaf mijn I-pad?
            Normaal moet dat kunnen. In mijn Touran al enkele keren de streaming getest en dat werkte toch steeds, nog niet met een iPad getest.
            '16 Peugeot 308 SW blueHDI
            '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door linus62 Bekijk Berichten
              Daar is de mijne dan....oef :

Om het echt af te maken zou je nog "Tire Whitewall's" moeten plaatsen.
              Die dingen zijn los te koop.

Comment

• Tevreden van het panoramisch dak? Wij hebben het ook besteld en zijn wel benieuwd naar de meerwaarde..

Comment

• Het gaat wel niet ver open. Had gedacht dat het verder ging opengaan.

Wij hebben deze optie genomen omdat je dan niet het gevoel hebt dat je opgesloten zit als het dak toe is.

Je kan naar buiten kijken en dat is een fijn gevoel.

Hadden we ook in onze Eos.

Comment

• Vorige week stond er bij ons in het dorp ook eentje met panoramisch dak geparkeerd. Heb het even bekeken en dat kan onmogelijk ver open met die koffer die zo hoog komt, maar ik kan me wel voorstellen dat het zeker een meerwaarde is. Bij mij staat het ook zelden helemaal open op de Touran.
                    '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                    '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door linus62 Bekijk Berichten
                      Het gaat wel niet ver open.
                      Een beetje tegen strijdig, vind je niet.

Comment

• Weet er soms iemand waar er een Beelte te bezichtigen valt in dat Parelmoerwit (Oryx white) en of een panoramisch dak in de showroom staan heeft, want beide opties vond ik niet terug in Contact Center van VW... Alvast bedankt!

Zelf ben ik met de 2.0TSI gaan testen met DSG, heel aangenaam, enkel op zo'n betonbanen aan 70km/h voel je die naden in het wegdek erg nadrukkelijk, als je harder of zachter gaat is het sportonderstel gewoon stevig zonder "te" te zijn.

Comment

• sorry......gaat niet ver open.

Comment

• Ook jammer dat je de koffer niet kan openen van binnen . Enkel te openen met de sleutel.
                            Kon dit vroeger wel met mijn Eos.

Comment

• VW Beetle Turbo on 360 Forged Spec12 Wheels. Shown below....

Wheel Specs:
                              20"x10" front axle / 20"x10" rear axle
                              White Center and Chrome Lip
                              255/30-20 tire package

All wheels are made to order and custom tailored for any application and finish. Dealer distribution positions available.
                              Media packages including wheel options, pricing and images provided upon request.
                              Please contact us for any pricing or application information.

Forged Distributing
                              P: 305-255-5166
                              F: 305-255-5446

info@forgeddistributing.com

Comment

• Comment

• Niet mis maar je hapert overal gezien de voorkant zo laag is.

Comment

• auto heeft luchtophanging, de voorkant is wel te laag, zou even "hoog" moeten staan als de achterkant. Ook wel spijtig van de negatieve camber achteraan, is wel een mooie knipoog naar de oude kevers die verlaagd zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door twintop Bekijk Berichten
                                      auto heeft luchtophanging
                                      De auto heeft ''airride '' dat is luchtvering en geen luchtophanging , dacht ik
                                      ze kunnen die afzonderlijk regelen , zelfs per weil bij de duurdere versie en ook laten dansen enz... bij de nog duurdere versie's
                                      maar '' it drives like sh*t '' naar het schijnt
                                      1991 Audi S2 coupe
                                      2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• Auto's die "dansen" hebben een hydraulische ophanging en dat rijdt voor geen meter, een degelijke airride rijdt nog deftig voor gewoon rijgedrag. Ge zult er wel nie met op de ring moeten mee gaan scheuren.

Comment

• beetle R

2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                                          2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

Working...
                                          X