Oorspronkelijk geplaatst door golfIII gti
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Beetle
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door daniell Bekijk BerichtenProficiat met de aankoop!! Maar ik stel me de vraag of deze wielen standaard zijn op een 2L sport? zijn dit trouwens alu-wielen of deksels? en staat de 2L sport niet geschroeid op 19 inch origineel??
Standaard staat de 2l sport niet op 19'.
Dit is de standaardmaat : 215/55 R 17
Comment
-
Beetle komt eraan, waarschijnlijk tegen 1 september.....
Iemand ervaring met audio-streaming via I-pad?
Heb "business-pack" en "gsm-voorbereiding bluetooth" als opties genomen en vraag me nu af of
ik draadloos kan muziek afspelen op de autoradio vanaf mijn I-pad?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spiderred Bekijk BerichtenBeetle komt eraan, waarschijnlijk tegen 1 september.....
Iemand ervaring met audio-streaming via I-pad?
Heb "business-pack" en "gsm-voorbereiding bluetooth" als opties genomen en vraag me nu af of
ik draadloos kan muziek afspelen op de autoradio vanaf mijn I-pad?'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door linus62 Bekijk BerichtenDaar is de mijne dan....oef :
Die dingen zijn los te koop.
Comment
-
Vorige week stond er bij ons in het dorp ook eentje met panoramisch dak geparkeerd. Heb het even bekeken en dat kan onmogelijk ver open met die koffer die zo hoog komt, maar ik kan me wel voorstellen dat het zeker een meerwaarde is. Bij mij staat het ook zelden helemaal open op de Touran.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door linus62 Bekijk BerichtenHet gaat wel niet ver open.
Comment
-
Weet er soms iemand waar er een Beelte te bezichtigen valt in dat Parelmoerwit (Oryx white) en of een panoramisch dak in de showroom staan heeft, want beide opties vond ik niet terug in Contact Center van VW... Alvast bedankt!
Zelf ben ik met de 2.0TSI gaan testen met DSG, heel aangenaam, enkel op zo'n betonbanen aan 70km/h voel je die naden in het wegdek erg nadrukkelijk, als je harder of zachter gaat is het sportonderstel gewoon stevig zonder "te" te zijn.
Comment
-
VW Beetle Turbo on 360 Forged Spec12 Wheels. Shown below....
Wheel Specs:
20"x10" front axle / 20"x10" rear axle
White Center and Chrome Lip
255/30-20 tire package
All wheels are made to order and custom tailored for any application and finish. Dealer distribution positions available.
Media packages including wheel options, pricing and images provided upon request.
Please contact us for any pricing or application information.
Forged Distributing
P: 305-255-5166
F: 305-255-5446
info@forgeddistributing.com
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door twintop Bekijk Berichtenauto heeft luchtophanging
ze kunnen die afzonderlijk regelen , zelfs per weil bij de duurdere versie en ook laten dansen enz... bij de nog duurdere versie's
maar '' it drives like sh*t '' naar het schijnt
Comment
Comment