Het eerste vriesweer geeft al onmiddelijk problemen ! Vanmorgen ging de Beetle niet open, de ruiten waren vastgevroren en dit ondanks dat er een deken op de auto lag. Ook het deken (Aldi)was trouwens vastgevroren op het dak. Met een antivriesspuitbus en veel geduld hebben we de wagen uiteindelijk kunnen openen. Iemand een suggestie om dit te verhelpen. Siliconen tussen de ruber en de ruit gaan smeren ??
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Beetle
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door hardcase Bekijk BerichtenIemand een suggestie om dit te verhelpen. Siliconen tussen de ruber en de ruit gaan smeren ??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WesleyG. Bekijk Berichtenheye,
weet er iemand waar ik terecht kan voor de verlaging van een beetle design 1.6tdi. Want op't internet vind ik alleen maar verlagingssets voor de 2.0
Awel de fotokes hierboven is enschoon voorrbeeld
groetjes
Comment
-
Van golf vi past daarop dacht ik, el de versie met dikke poten (55m).
Ben er wel niet 100% zeker meer van.
Op cleaned.be zijn er een paar op schroef, kunt anders daar is vragen.
Verstuurd van mijn ST25i met Tapatalk2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WesleyG. Bekijk Berichtenik zoek eentje dat past op Beetle design 1.6 Crdti, en wat ik enekel vind op het net is voor een 2.0
Comment
-
Vriendin is volledig gevallen voor de Fender editie. Hij staat zo bij D'Ieteren. Op Duitse config kan je hem ook bestellen met de koffer-spoiler voor 150 euro extra. Alleen spijtig dat het dashboard-kastje dan wegvalt.
De andere mogelijkheid is een parelmoer witte Beetle sport. Maar ze ziet die carbon interieurlijsten niet graag. En de deurpanelen aan de binnenkant zijn dan steeds zwart (ongeacht de buitenkleur). Dat zou dan enorm vloeken met een wit dashboard.
Die Fender editie heeft ook ineens de 510 RNS (navigatie in optie) en de xenon lichten. Hij heeft ook een zeer mooi interieur van zetels met leder en half stof.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tomt Bekijk Berichtensowieso is de spoiler ook standaard bij de 1.4tsi design.
Comment
Comment