Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Beetle

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door MaXX99 Bekijk Berichten
    FAK die is über ... iets te laag mss wel
    Luchtvering.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Sinds vorige dinsdag is hij eindelijk in ons bezit.

Beetle sport 2.0TDI met beige leder in Graciosa bruine kleur en nog wat andere extra's + KW var 1 verlaging.

Uploaded with ImageShack.us

Comment

• Prachtig! Echt schoon!

Comment

• Amaai, da's een héél schoontje !
                    freude am fahren

Comment

• Bedankt voor de positieve reacties.

zijn er super blij mee, ook met het behaalde eindresultaat. Het was allemaal wat afwachten want we konden nergens eentje gaan bekijken met deze kleuren stelling en in sport uitvoering.
                      Ondertussen is de bruine kleur graciosa bruin veranderd in toffee bruin.

Comment

• Wat houdt die sportuitvoering juist in? Oa iets ronder koetswerk, grotere velgen, ..?

Comment

• Koetswerk blijft eigenlijk hetzelfde van vorm.
                          Heeft andere velgen 17" of optie 18 en 19, kofferspoiler, zwarte accenten zoals spiegels en de strips onderaan de deur. Sportstoelen en nog wat kleinere verschillen.

De meeste dingen die op de onze dan staan zijn extra opties:
                          Velgen, leder, xenon + led, fender muziekinstallatie en in ons geval is de kofferspoiler optie omdat het enkel op de benzineversies standaard is op de sport.
                          Extra meters op dashboard, klimatroniek, parkeer sensoren vooraan en achteraan.

Comment

• Die kofferspoiler vind ik zeer geslaagd op een Beetle.
                            Zeer mooi interieur ook ! Proficiat en veel plezier ermee.

Comment

• @tomas, thanks

Wel vonden ook van in het begin dat onze beetle zeker een kofferspoiler moest hebben, dit heeft een heel andere look aan de wagen.
                              Wat we ook knap vonden en onverwacht want wisten het niet, dat is dat de deurstrips, spiegels en bovenkant spoiler in blinkend zwart zijn uitgevoerd op de sport.

Comment

• Ik vind zulke dingen heerlijk aan een wagen. Kleine details die hem echt mooi maken zonder dat het een kermiskraam wordt. Zeer geslaagd

Comment

• zéér mooi samengesteld !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geertm1969 Bekijk Berichten
                                    Mooi interieur, maar ik denk wel zeer besmettelijk in de loop van de tijd.

Comment

• I want one! Vorige week offerte aangevraagd voor eentje, het blijft kriebelen! Normaal over maandje afgestudeerd en dan gaan werken dus wie weet over pakweg half jaar'tje!
                                      2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Ja interieur is mooi maar opgelet met vuil en jeans. Wij hebben geen kindjes of hondjes die er in kruipen of wat dan ook en ook voor transport van goederen hebben we onze bestelwagen.

De bleke kleur verwacht wat onderhoud.

Is de eerste maal dat ik een VW kocht en vind de beetle een aangename auto om te rijden. Ik zou zeggen spaar er gerust voor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geertm1969 Bekijk Berichten
                                          Ja interieur is mooi maar opgelet met vuil en jeans. Wij hebben geen kindjes of hondjes die er in kruipen of wat dan ook en ook voor transport van goederen hebben we onze bestelwagen.

De bleke kleur verwacht wat onderhoud.

Is de eerste maal dat ik een VW kocht en vind de beetle een aangename auto om te rijden. Ik zou zeggen spaar er gerust voor.
                                          U daarstraks zien rijden op de Gentsesteenweg van Zele naar Overmere, de verlaging doet hem deugd.

Comment

Working...
                                          X