Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Beetle

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Laag vind ik ook mooi, maar er moet mee te rijden zijn. Die zwarte een 2tal cm naar boen en dat is ok.
    2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
      Iceman vindt het prachtig.
      Niet helemaal, die zwarte staat te laag, banden in de wiel kuipen zijn lelijk.
      Die licht blauwe (post 988.) staat ook te laag.

Comment

• Comment

• Comment

• Hmmm die is zalig!
            2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• Comment

• Comment

• Enig idee wanneer deze gefacelift wordt? Met bv standaard de noodremassistent e.d. Want het model is alweer van 2011 of toch begin '12. Golf, Golf Sportsvan, Jetta, Passat en Polo zijn nu reeds vernieuwd dus...
                          Last edited by Liquid Li0n; 26/01/2015, 23:23.
                          Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Al iemand problemen gehad met de koppeling?
                            De koppeling, drukgroep en drukplaat van mijn Beetle zijn al moeten vervangen worden na amper 2,5-3 jaar en 27000km.
                            Het is een 1.4 tsi (160pk)van mei 2012.
                            de reden volgens de garage is te sportief rijden en remmen op de motor.
                            nu wil ik eens rondvragen of anderen al problemen hiermee gehad hebben?
                            ik heb al van een collega van de moeder van een goeie vriend gehoord (zij rijdt ook met een Beetle van 2j oud) dat zij ook al de koppeling heeft moeten vervangen.

Het is een zeer leuke auto om mee te zijden maar heb toch al wat problemen ondervonden:
                            het gekende ruitenprobleem, het kofferslot en de koppeling...
                            voor zo'n jonge wagen begin ik toch te twijfelen aan de vw beetle!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MrGDG Bekijk Berichten
                              Al iemand problemen gehad met de koppeling?
                              De koppeling, drukgroep en drukplaat van mijn Beetle zijn al moeten vervangen worden na amper 2,5-3 jaar en 27000km.
                              Het is een 1.4 tsi (160pk)van mei 2012.
                              de reden volgens de garage is te sportief rijden en remmen op de motor.
                              nu wil ik eens rondvragen of anderen al problemen hiermee gehad hebben?
                              ik heb al van een collega van de moeder van een goeie vriend gehoord (zij rijdt ook met een Beetle van 2j oud) dat zij ook al de koppeling heeft moeten vervangen.

Het is een zeer leuke auto om mee te zijden maar heb toch al wat problemen ondervonden:
                              het gekende ruitenprobleem, het kofferslot en de koppeling...
                              voor zo'n jonge wagen begin ik toch te twijfelen aan de vw beetle!
                              Ik heb een 2.0TSI met DSG gehad, die is ook al weg, na 2jaar en aanhoudende talloze problemen. Zelfs zo erg dat ik nu met een boog rond VW loop.
                              -DSG problemen
                              -uitlaat problemen
                              -interieur rammelen (dashboard, zetel, achterkant)
                              -kofferslot ook
                              -lampje in koffer heeft nooit gewerkt
                              -enorm zwakke lak
                              -povere remmen

Ik raad dan ook niemand een Beetle aan...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AeroBandit Bekijk Berichten
                                Ik heb een 2.0TSI met DSG gehad, die is ook al weg, na 2jaar en aanhoudende talloze problemen. Zelfs zo erg dat ik nu met een boog rond VW loop.
                                -DSG problemen
                                -uitlaat problemen
                                -interieur rammelen (dashboard, zetel, achterkant)
                                -kofferslot ook
                                -lampje in koffer heeft nooit gewerkt
                                -enorm zwakke lak
                                -povere remmen

Ik raad dan ook niemand een Beetle aan...
                                Bij Vw geweest vandaag en ook een offerte van de beetle laten maken (moeder heeft/wilt andere auto) en daar zegden ze me dat de beetle voor 2015 modeljaar een opfrisbeurt heeft gekregen en dat dit onderhuids een Golf is. Nu heb ik zelf en vele collega's een golf, is de best verkochte auto van 2014, dus is het vreemd dat die Beetle dan plots zo slecht is. Want als je ziet wat je voor 20k krijgt bij een Beetle tov een Golf is dag en nacht verschil. (hiermee bedoel ik dus leder en bi-xenon, alu velgen, zaken die bij de golf dure opties zijn.)
                                Last edited by Liquid Li0n; 01/02/2015, 03:09.
                                Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• De Beetle was en is onderhuids nog altijd een Golf 5/6. Modeljaar 2015 zal waarschijnlijk de infotainment systemen van de Golf 7 krijgen. Kwalitatief zijn ze wel minder goed dan een vergelijkbare Golf. Ze worden immers niet in Duitsland maar in Mexico gebouwd. Grotendeels voor de Amerikaanse markt waar de kwaliteitseisen minder hoog liggen. Ga ook eens prijs vragen net over de Duitse grens. Daar krijg je nog veel meer waar voor je geld.

Comment

• Een Beetle staat idd op het chassis van een Golf. En vele onderdelen erin zijn ook van een Golf. Maar de gebruikte materialen zijn el cheapo. Het leder is Ikea kwaliteit, net als het plastic. Het is het goedkoopste in zijn soort en ziet er in beginnen ook goed uit. Maar na een jaar merk je het verschil in prijs. En de productielijn in Duitsland of Mexico maakt ook een erg groot verschil. Ik had er een, een 2.0tsi full option. Maar de hoofdpijn ermee heeft Me doen zweren nooit geen vw meer. En als je er een koopt. Geniet ervan in begin, maar het gaat pijlsnel bergaf en lees dan ervaringen van anderen nog maar eens na. Zelfs voor één vierde van de prijs van een gelijkaardige golf zou ik hem niet meer kopen.

Comment

• Jammer te horen van die slechte ervaringen.

Comment

• De eerste weken vond ik het ook een geweldige auto, 2.0TSI met DSG, erg fijne combinatie en die motorisatie heeft ook een andere achteras dan de andere motorisaties. Want van de garage eens een testrit gehad in een gewone 1.6tdi en die reed heel was saaier. Maar al heel snel achter heel veel problemen gekomen. En als je dan een dealer en een invoerder hebt die niet meewillen, dan leer je u lesje wel bij zo'n merk. Vandaar, staar u niet blind op "die verkoper" in de garage van VW die elke 6maand een nieuwe auto onder zijn kont krijgt en nooit ervaringen heeft met een auto die 1 of 2 jaar oud is, want dan zou hij, moest hij nog maar een beetje om zijn klanten geven, eerlijker zijn en niet zitten blinken en zeggen dat een Golf en een Beetle hetzelfde zijn. Dat zijn ze niet!! Ze delen onderdelen en daarmee is de kous af. Een Golf is qua afwerrking, bouwkwaliteit, ontwerp en isolatie 100x beter. Voila, woorden uit een anti VW-man en dat op een zondag.
                                        Ik ben dan ook eens blij dat in de laatste autowereld de driekamp elektrische auto's, het eens niets de Duitser(s) zijn die de lof krijgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
                                          Enig idee wanneer deze gefacelift wordt? Met bv standaard de noodremassistent e.d. Want het model is alweer van 2011 of toch begin '12. Golf, Golf Sportsvan, Jetta, Passat en Polo zijn nu reeds vernieuwd dus...
                                          2015 model heeft heel wat extra's als mogelijkee opties, zoals parkeerassistent, dodehoeksensor, etc...

Comment

Working...
                                          X