Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Zafira Tourer

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk Berichten
    Wagen staat al van dinsdag bij de dealer, maar de papieren zijn er nog steeds niet
    Als ze morgen bij de post zitten, heb ik hem nog voor het weekend!
    Alle,dan zal het niet lang meer duren eer je er mee rondrijd.
    Posten als je er ons mee jaloers kan maken.
    Ikzelf zal nog enkele weekjes moeten wachten.

Comment

• de mijne in Brussel ergens..hopelijk kunnen we hem woensdag gaan halen

Comment

Wagen staat al van dinsdag bij de dealer, maar de papieren zijn er nog steeds niet
        Gelukzak.

1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
        2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

Het zal voor na het weekend zijn
          Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Aan roeckie en davege,

Bedankt voor de info. Als opel niet toelaat 3 kinderen op de achterbank van een zafira tourer te plaatsen, is dit voor ons een absolute no-go. Dan sparen we maar wat langer voor een sharan.... Ik begrijp wel niet waar ze dan mee bezig zijn: een grote mpv heeft toch gedeeltelijk als doelgroep grote gezinnen???? Als die dan niet allen stoelen mogen gebruiken isd at een gemiste kans voor opel. Ik ga mn verzekeraar eens vragen wat de gevolgen zijn als ik toch 3 kinderen vervoer en ik krijg een ongeval. Ben er zeker van dat Niet alle eigenaars hiervan op de hoogte zijn.

Mvg,
            thomas

Comment

• ik weet wel dat mijn verzekering mij de papieren opstuurde, en ik voor 4+1 personen verzekerd was. IK keek bij de vorige verzekeraar en zag 6+1. (de 2de zetelrij nl.). Dit gemeld, en met opleg van 15 € of zoiets, was ik ervan af. Dus opletten dat je voor 7 personen verzekerd bent als je de 2 extra zetels hebt.

Comment

• http://www.opel.be/nl/News/actions/1...rs_action.aspx

Nu is het toch een supermoment om een opel (zafira tourer) te kopen.....2 maand te vroeg geweest....kan misschien alsnog vragen een 0% krediet

Comment

• De trend van de vervroegde leveringen zet zich verder...ik heb zonet bericht ontvangen van de leasemaatschappij dat ik de mijne volgende week kan gaan afhalen...terwijl midden oktober voorzien was.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door barth70 Bekijk Berichten
                    De trend van de vervroegde leveringen zet zich verder...ik heb zonet bericht ontvangen van de leasemaatschappij dat ik de mijne volgende week kan gaan afhalen...terwijl midden oktober voorzien was.
                    Leuk!!!
                    Mijn wagen staat morgen al een week bij de dealer, maar tot op heden nog steeds geen papieren. Is dat normaal???
                    Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

Leuk!!!
                      Mijn wagen staat morgen al een week bij de dealer, maar tot op heden nog steeds geen papieren. Is dat normaal???
                      Was bij mijn Astra ook een week wachten.

Comment

Leuk!!!
                        normaal duurt dat een 3 tal dagen,

kan ook zijn dat hij bij een andere dealer stond en hij ze niet vlug genoeg door speelt,moet er maar eens naar vragen,

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door thomas bert Bekijk Berichten
                          Aan roeckie en davege,

Bedankt voor de info. Als opel niet toelaat 3 kinderen op de achterbank van een zafira tourer te plaatsen, is dit voor ons een absolute no-go. Dan sparen we maar wat langer voor een sharan.... Ik begrijp wel niet waar ze dan mee bezig zijn: een grote mpv heeft toch gedeeltelijk als doelgroep grote gezinnen???? Als die dan niet allen stoelen mogen gebruiken isd at een gemiste kans voor opel. Ik ga mn verzekeraar eens vragen wat de gevolgen zijn als ik toch 3 kinderen vervoer en ik krijg een ongeval. Ben er zeker van dat Niet alle eigenaars hiervan op de hoogte zijn.

Mvg,
                          thomas
                          Heb net mijn papieren eens nagekeken en zowel op verzekeringspapier als inschrijvingsbewijs wordt nergens melding gemaakt van het aantal personen.

Comment

• net de zafira in de garage in Brussel gaan halen en staat momenteel in Duffel bij mijn dealer
                            wordt helemaal gepoetst, morgen langs de verzekering dus hopelijk kan ik er morgen mee bollen, anders zal het in het weekend zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door satsurfer Bekijk Berichten
                              http://www.opel.be/nl/News/actions/1...rs_action.aspx

Nu is het toch een supermoment om een opel (zafira tourer) te kopen.....2 maand te vroeg geweest....kan misschien alsnog vragen een 0% krediet
                              het in de rapte een zafira samengesteld zoals mijn stockwagen en kom toch een goeie 6000 meer uit dan dat ik betaald heb

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichten
                                net de zafira in de garage in Brussel gaan halen en staat momenteel in Duffel bij mijn dealer
                                wordt helemaal gepoetst, morgen langs de verzekering dus hopelijk kan ik er morgen mee bollen, anders zal het in het weekend zijn
                                Proficiat astralogie, wij zijn benieuwd naar de eerste verslagen Die van ons is deze week een maand besteld, en ik hoop dus dat ik tussen dit en 2 weken een berichtje krijg dat hij ook vroeger geleverd wordt

Comment

net de zafira in de garage in Brussel gaan halen en staat momenteel in Duffel bij mijn dealer
                                  Ook bij vervloet ?

Comment

het in de rapte een zafira samengesteld zoals mijn stockwagen en kom toch een goeie 6000 meer uit dan dat ik betaald heb
                                    Astrologie, dat was bij ons ook de reden om voor de Tourer te kiezen...serieuze stockkorting maar toch heel wat opties

Ik heb intussen 1000km op de teller staan en ben super content van de wagen: benzinemotor bolt superzacht en (ondanks de 120pk) versie trek ik mij

op de autosnelweg vlot op gang. Verbruik loopt bij 130km/u wel op tot over de 8 liter...verbruik ligt dus gevoelig hoger dan bij mijn vorige wagen

Intussen ben ik de afmetingen al meer gewoon, en mede dankzij de parkeer radar voor en achter lukt parkeren ook vlotjes

Ik hoop dat iedereen hier op het forum die er eentje in bestelling heeft staan snel de baan op kunnen want je ziet de Tourers toch niet dikwijls rijden...en ik zie

toch wel wat mensen de hoofden draaien als ik passeer (of het zal aan mij liggen )

Comment

• Ik ben toch eens benieuwd wat dat 1400 blokje gaat doen met een automaat hopelijk is er al iemand die er eentje heeft en al wat kms gereden heeft , genoeg om een eerste indruk te krijgen , kan hij het aan of niet , het is tenslotte een zware wagen hé

Comment

• sinds gisteren in ons bezit:

staan nu al 180km op de teller in zeer tevreden rijdt zeer soepel maar is wel merkelijk trager dan mijn vorige Zafira B 1.9CDTI..maar dit komt waarschijnlijk doordat deze gechipt was

vanuit 6de van 120 versnellen zit er niet echt in tov mijne B die 'als een raket' vooruit ging dan

die 19inch velgen icm met de kleur + interieur is supermooi in de zon en inderdaad, er zijn wel regelmatig mensen die wijzen en omkijken
                                        we zijn al blij dat het geen qashqai geworden is, op de parking van de colruyt staan er makkelijk 7-8 geparkeerd en om de km kom je er wel ene tegen

@Bjorn; idd, bij Vervloet in Duffel

Comment

• @ Astralogie: snik, hij is zoooooooooooooooooo mooi
                                          Die "9" op de nummerplaat, slaat dat ergens op? Een "8" plaat is een internationale plaat maar een "9" ken ik nog niet

Comment

Working...
                                          X