Goed dat ze de 1.7 CDTI niet meer gebruiken !
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Zafira Tourer
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door 125 problems Bekijk BerichtenGoed dat ze de 1.7 CDTI niet meer gebruiken !'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenOmdat jij pech hebt met de jouwe moet je dat niet steeds overal herhalen ... Die 2.0 diesel is wat zwaar als instapper in mijn ogen. Een kleinere diesel moet kunnen volgens mij.
Knappe monovolume!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenOmdat jij pech hebt met de jouwe moet je dat niet steeds overal herhalen ... Die 2.0 diesel is wat zwaar als instapper in mijn ogen. Een kleinere diesel moet kunnen volgens mij.
De 19cdti is een heel goe maschien en zuinig ook
Comment
-
Meh. Do not like. Wat een lelijke neus, met die 'pijllampen'.
Motorkap volgt te veel de lijn van de voorruit. En er zijn weer van die dikke stijlen vooraan die het zicht belemmeren zoals bij de vorige Zafira's...
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenEn er zijn weer van die dikke stijlen vooraan die het zicht belemmeren zoals bij de vorige Zafira's...
Comment
-
Opel maakt vandaag zeker mooie auto's maar bij problemen laten ze volgens mij de klant vaak in de kou staan of gebruiken ze volgens mij te vaak ''producteigenschap'' als uitleg om klanten af te schepen bij problemen met hun auto . Ik denk dat je dit al hebt kunnen lezen in zowel het insignia als het astra j topic en niet enkel van mij maar ook van mensen met bijv. problemen met het infinity sound systeem .
Voor de dealers zal dit ook niet leuk zijn om telkens mensen met een nieuwe wagen over de vloer te krijgen waar iets mis mee is om hen dan te moeten vertellen ''hier kan ik voorlopig niets aan doen''.
Problemen zijn er vast bij alle merken maar geef ze dan ook toe en zoek naar een oplossing en maak je klanten intussen niets wijs.
Comment
-
1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenIk zie geen enkele gelijkenis hoor...
Het design van Opel zit gewoon snor!Opel Corsa 1.7 cdti (sold)
Opel Astra ST Sport (sold)
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Adam Opel Bekijk BerichtenDe 19cdti is een heel goe maschien en zuinig ook'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 125 problems Bekijk BerichtenIk mag toch mijn mening geven dacht ik ,het is een forum en mijn ervaringen met de 1.7 cdti zijn nu niet echt positief .
Opel maakt vandaag zeker mooie auto's maar bij problemen laten ze volgens mij de klant vaak in de kou staan of gebruiken ze volgens mij te vaak ''producteigenschap'' als uitleg om klanten af te schepen bij problemen met hun auto . Ik denk dat je dit al hebt kunnen lezen in zowel het insignia als het astra j topic en niet enkel van mij maar ook van mensen met bijv. problemen met het infinity sound systeem .
Voor de dealers zal dit ook niet leuk zijn om telkens mensen met een nieuwe wagen over de vloer te krijgen waar iets mis mee is om hen dan te moeten vertellen ''hier kan ik voorlopig niets aan doen''.
Problemen zijn er vast bij alle merken maar geef ze dan ook toe en zoek naar een oplossing en maak je klanten intussen niets wijs.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
17 cdti
En altijd maar over de 17 cdti van opel .
Is nu mijn derde 17 cdti en nog nooit problemen gehad.
Dus stop eens met al dat geklaag.
Rij eens met andere diesel van andere merken deze maken ook lawaai en soms veel meer dan de diesel die nu in mijn nieuwe meriva zit.
Mvg
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Ziet er goed uit, beter dan zijn voorganger.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenZiet er goed uit, beter dan zijn voorganger.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
Comment