Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Zafira Tourer

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Die witte ziet er ook wel goed uit.

Ik ben over het algemeen liefhebber van rode, witte en blauwe auto's.

Als het maar geen zwarte of grijze zijn.
    Alhoewel sommige auto's echt wel mooi zijn in het zwart.
    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
      Die witte ziet er ook wel goed uit.

Ik ben over het algemeen liefhebber van rode, witte en blauwe auto's.

Als het maar geen zwarte of grijze zijn.
      Alhoewel sommige auto's echt wel mooi zijn in het zwart.
      Ja ik weet, ik lees hier regelmatig jouw visie. Nu, ik heb ooit een rode A3 van de eerste generatie gehad en dat stond ook beeldig.
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
        De 1.9 cdti wel ja, maar die Fiat krachtbronnen kopen ze al een tijdje niet meer in. De 2.0 die ze nu gebruiken is kan toch wel mindere cijfers voorleggen qua verbruik en uitstoot ...
        Fout, in de Astra en Insignia en nu in de Zafira gebruiken ze nog wel de Fiat-diesels! (zelfde als in Giulietta, 159,...)
        In de Antara (en Captiva) zit een andere diesel van MV Motori
        Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

Pffffffffffft. Deze ziet er nog niet eens slecht uit, maar ik heb het nu wel wat gehad met die monovolumes, jullie niet? Idem voor de breakhype (rijd ondertussen btw al met mijn derde break ). Voel me steeds meer en meer aangetrokken tot de klassieke sedan.

Comment

Het begint weer te kriebelen om een nieuwe wagen te kopen
            Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
            1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
            2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
              Het begint weer te kriebelen om een nieuwe wagen te kopen
              Knappe foto!! Zou ook wel durven bij mijn volgende wagen
              Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

Moest ik ene gaan bestellen dan gaat m'n vriendin niet zo happy zijn...
                1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Zal wel goed verkopen!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Igor Bekijk Berichten
                    Pffffffffffft. Deze ziet er nog niet eens slecht uit, maar ik heb het nu wel wat gehad met die monovolumes, jullie niet? Idem voor de breakhype (rijd ondertussen btw al met mijn derde break ). Voel me steeds meer en meer aangetrokken tot de klassieke sedan.
                    Ik heb het altijd al meer gehad voor sedans, maar de koffer bij sedans is toch wel een nadeel.
                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hopla123 Bekijk Berichten
                      En altijd maar over de 17 cdti van opel .

Is nu mijn derde 17 cdti en nog nooit problemen gehad.

Dus stop eens met al dat geklaag.

Rij eens met andere diesel van andere merken deze maken ook lawaai en soms veel meer dan de diesel die nu in mijn nieuwe meriva zit.

Mvg
                      Duidelijk ook nog niet veel met iets anders gereden dan Opel. Zo'n kletterhok die 1.7 :-/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jan Bekijk Berichten
                        Duidelijk ook nog niet veel met iets anders gereden dan Opel. Zo'n kletterhok die 1.7 :-/

Zou dit beter eens aan u vragen ?

Heb onlangs met een volvo gereden en een mercedes b klasse .

Als je daarvan de motor stil legt ga je instrumenten bord daveren !

Nog niet tegen gekomen met mijne opel hoor

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hopla123 Bekijk Berichten
                          Zou dit beter eens aan u vragen ?

Heb onlangs met een volvo gereden en een mercedes b klasse .

Als je daarvan de motor stil legt ga je instrumenten bord daveren !

Nog niet tegen gekomen met mijne opel hoor
                          Ik werk bij een offciële dealer, dus ik heb wel "enige" ervaring met die motoren ja.

Comment

Ik werk bij een offciële dealer, dus ik heb wel "enige" ervaring met die motoren ja.
                            dus jij gaat ook elke dag gemotiveerd werken als ik je uitspraken hier lees .

Comment

Dan vind ik de 1.7 echt wel beter draaien dan de 1.3cdti (dat draait pas mottig )
                              De A17DTx draait vrij zacht t.o.v. de Z17DTx
                              Opel Insignia OPC
                              BMW X5 3.0i
                              Caterham Super 7

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door WhN Bekijk Berichten
                                Dan vind ik de 1.7 echt wel beter draaien dan de 1.3cdti (dat draait pas mottig )
                                Daarin moet ik je wel gelijk geven. Het kan slechter! Bepaalde 1.3's zijn niet te beschrijven qua motorloop. En idd, de Z17DTx waren nog een tandje slechter, al bij al is de A17DTx een grote vooruitgang op zijn voorgangers, maar echt zuiver vind ik hem ook niet.
                                Veel hebben last van schommelend toerental, en er zijn er nog meer die tussen de 1700-2000 rpm beginnen trillen.

@ krizie:

Ik ga gemotiveerd werken. Werk is werk. Liever veel afwisselend werk dan constant onderhoudjes en remblokjes vervangen ;-).
                                Ik ben gewoon niet zo merkenblind als sommige anderen. Voor ieder terugkerend defect kan je wel 1 of andere uitleg verzinnen. Ik noem het gebrek aan kwaliteit. Dat ik daarmee tegen de schenen schop van sommige fans zal mij worst wezen.

En dit is niet persoonlijk bedoelt op u hé! Allé ja, ik probeer u nie aan te vallen. K'geef gewoon mijn mening ;-p

Comment

Daarin moet ik je wel gelijk geven. Het kan slechter! Bepaalde 1.3's zijn niet te beschrijven qua motorloop. En idd, de Z17DTx waren nog een tandje slechter, al bij al is de A17DTx een grote vooruitgang op zijn voorgangers, maar echt zuiver vind ik hem ook niet.
                                  Veel hebben last van schommelend toerental, en er zijn er nog meer die tussen de 1700-2000 rpm beginnen trillen.

@ krizie:

Ik ga gemotiveerd werken. Werk is werk. Liever veel afwisselend werk dan constant onderhoudjes en remblokjes vervangen ;-).
                                  Ik ben gewoon niet zo merkenblind als sommige anderen. Voor ieder terugkerend defect kan je wel 1 of andere uitleg verzinnen. Ik noem het gebrek aan kwaliteit. Dat ik daarmee tegen de schenen schop van sommige fans zal mij worst wezen.

En dit is niet persoonlijk bedoelt op u hé! Allé ja, ik probeer u nie aan te vallen. K'geef gewoon mijn mening ;-p

Ik ben zeker niet merkblind hoor

Maar je moet eens rijden met andere merken en je zal dan wel zien dat opel niet de slechtste is zoals jij laat uitschijnen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door WhN Bekijk Berichten

Wat is het verschil tss een A en Z?
                                    2012 Opel Astra ST Ecoflex
                                    2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

Groot gelijk Hopla , ik ken er zelfs met een Mercedes die klagen over allerhande dingen van VW van Renault zelfs van Audi maar iedereen heeft een voorliefde voor een merk en daar is niks aan te veranderen denk ik , ze klaagden vroeger zo van Opel en zen waterpompen ewel ik heb er juistgeteld ééntje gehad in mijn Rekord van 1965 en verder geen meer zo zie je maar ik ga geen enkel ander merk afbreken want het is ieder voor zich

Comment

Ik heb afgelopen weekend ergens gelezen dat de oude Zafira naast de nieuse zou blijven, bestaan als een soort budget versie?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk Berichten
                                          Wat is het verschil tss een A en Z?
                                          De A is de 'nieuwe'. De verbeterde versie van de vorige. Meer vermogen, minder uitstoot, beetje anders samengesteld kort samengevat.
                                          Opel Insignia OPC
                                          BMW X5 3.0i
                                          Caterham Super 7

Comment

Working...
                                          X