ok,mercy.
Het was wel mijn eigen borstel die ik doorgaans alleen voor de zijvlakken onderaan gebruik(nogal wat neklast)
Ik weet (ook via jou eerdere schrijven elders over dit)dat het zowieso niet aangeraden is om zo een borstel uit de wasbox niet te gebruiken voor de lak van de auto.
Ik ga nog afwachten tot meer in de lente of ik mijn ZT eerder eens ga binnen steken bij een vakman om die swirls weg te werken,valt te zien wat dat mij gaat kosten.
Als ik al die produkten die jij opnoemt moet kopen ben ik ook al gauw wat kwijt en ik ken wel wat van het traditionele simoliseren(wat ik al heel veel gedaan heb in mijn leven)maar dat zogenaamde kleien,daar heb ik nog nooit met gewerkt!en trouwens denk ik ook meer aan mijn ondertussen meer gevoeliger wordende lichaam(vooral neklast na het uitoefenen van dit alles!!!)
Een probleemke dat de laatste tijd opduikt bij mijn ZT is,
Ik heb namelijk een ingebouwde fietsen drager en die begint(volgens mij is het dat toch wat ik hoor)redelijk lawaai te maken en dit vooral bij het indraaien van bocht of straat die wat oneffen licht.
Het begint echt storend te werken.ga er een werk moeten van maken om dit euvel op te lossen.
Ook vind ik de gleuven waardat je de wielen van de fiets inzet tekort gemaakt,zeker bij een fiets met grotere kader.
Het inklappen onder de wagen gebeurt ook niet altijd vlot,vooral het slotvast maken ,als hij zogoed als volledig dicht is,bij het handmatig omhoog trekken van het hendeltje achteraan in de laadruimte.Ik heb het gevoel dat het aan het hendeltje zelf ligt,dat dit niet echt 100 procent werkt of doet wat het moet doen.
mvg marc v
Het was wel mijn eigen borstel die ik doorgaans alleen voor de zijvlakken onderaan gebruik(nogal wat neklast)
Ik weet (ook via jou eerdere schrijven elders over dit)dat het zowieso niet aangeraden is om zo een borstel uit de wasbox niet te gebruiken voor de lak van de auto.
Ik ga nog afwachten tot meer in de lente of ik mijn ZT eerder eens ga binnen steken bij een vakman om die swirls weg te werken,valt te zien wat dat mij gaat kosten.
Als ik al die produkten die jij opnoemt moet kopen ben ik ook al gauw wat kwijt en ik ken wel wat van het traditionele simoliseren(wat ik al heel veel gedaan heb in mijn leven)maar dat zogenaamde kleien,daar heb ik nog nooit met gewerkt!en trouwens denk ik ook meer aan mijn ondertussen meer gevoeliger wordende lichaam(vooral neklast na het uitoefenen van dit alles!!!)
Een probleemke dat de laatste tijd opduikt bij mijn ZT is,
Ik heb namelijk een ingebouwde fietsen drager en die begint(volgens mij is het dat toch wat ik hoor)redelijk lawaai te maken en dit vooral bij het indraaien van bocht of straat die wat oneffen licht.
Het begint echt storend te werken.ga er een werk moeten van maken om dit euvel op te lossen.
Ook vind ik de gleuven waardat je de wielen van de fiets inzet tekort gemaakt,zeker bij een fiets met grotere kader.
Het inklappen onder de wagen gebeurt ook niet altijd vlot,vooral het slotvast maken ,als hij zogoed als volledig dicht is,bij het handmatig omhoog trekken van het hendeltje achteraan in de laadruimte.Ik heb het gevoel dat het aan het hendeltje zelf ligt,dat dit niet echt 100 procent werkt of doet wat het moet doen.
mvg marc v
Comment